Guest Morosanul

Probleme la 3000 rpm

7 posts in this topic

Salutari la toata lumea!

Am si eu un S40 1.8l din 99. Saptamna aceasta a inceput sa faca figuri. Mai exact, cand ajung aprox la 3000 rpm i se taie vlaga. Calc acceleratia si nimik, nu vrea sa mai accelereze, dar nici nu pierde din viteza. Daca o spritez de cateva ori isi revine si ma baga in scaun. Daca nu o spritez isi mai  revine ea , dar dupa cateva minute bune. Daca are careva vreo idee legata de cauza acestui comportament il rog sa ma ajute si pe mine. Merci mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtru de benzina a fost schimbat acum 2 luni. Problema e un pic mai veche dar era aproape nesesizabila, nu simteam cand pierdea din putere dar simteam din cand in cand,  mergand cu viteza constanta,  ca apar 2,3 cai din neant. Asa ca l-a ultimul schimb de ulei am schimbat filtru de aer si filtru de benzina. Acum problema este destul de nasoala. Nu apare tot timpul, dar din cauza ei nu mai pot sa ma incumet sa fac depasiri. Cum am spus isi revine fie dupa cateva sprituri fie daca o bag in treapta inferioara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate sa iti fie de la pompa de injectie......eu cu ea am un pik de lucru.....la mine cand o cald tinde sa se tureze mai mult,ca si cum ar primi mai mult decat trebuie,nu isi pierde elanu ci din contra apoi revine la normal.......zici ca filtre ai schimbat la ea,vezi cum stai cu pompa de injectia si injectoarele,dar pompa tra vazuta,eu asa zic..........o sugestie.......

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai nimic aprins pe bord ?! Mie-mi facea asa cand se stricase potentiometrul de la clapeta de acceleratie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine cica ar fi devina ambreaju,sa fie oare din cauza lui?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand multumesc pt raspunsuri

In ultimele 3 luni, la bord , s-a tot aprins si stins dupa o vreme indicatorul de la motor ( in carte zice ca semnalizeaza probleme la aprindere sau la evacuare gaze). Prima data cand s-a aprins am fost cu ea la tester(nu la VOLVO) si mi-au zis ca e eroare de la catalizator . Au dat reset si gata. Dupa vreo 2 sapt s-a aprins din nou si de data asta am mers la repezentatà la VOLVO.  Ei mi-au zis acelasi lucru. Cand i-am intrebat ce e de facut eu mi-au zis ca nimik, nu prea stiau sigur care e cauza. De atunci , cand se aprinde ...cand se stinge. Momentan e stins si e stins de vre-o 3 sapt ( poate s-a ars becul :)).

Motorul meu e GDI si, cautand ieri pe forumuri, am gasit ca ar avea probleme cu ceva depuneri pe la injectore ...si ca o solutie ar fi sa bagi benzina Vpower si sa mergi cu ea in a 3, pe autostrada vreo 20 km...Am sa incerc sa vad ce iese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now