Sign in to follow this  
Followers 0
contdezactivat

Pompa de combustibil in rezervor la diesel?

18 posts in this topic

Cum inca o sa ma mai dau cam o luna cu masinuta asta, as vrea sa va intreb ceva, ca vad ca mai sunt si lte probleme.

Am o problema de alimentare la masina asta; nu vine suficienta motorina din rezervor.

Dupa cum ati vazut si in alte posturi, am curatat sorbul, am suflat conductele, am schimbat filtre la greu... lucru care a dat rezultate pe timp altul decat cel geros de acum. Datile trecute, chiar am gasit mizerie la sorb dar de data asta e curat.

Am suflat si conductele, tot degeaba.

Si vechea solutie de a rezolva problema; cu suflare de aer comprimat pe conducta de tur, acum nu mai da rezultate.

Pe un drum de 4 km prin oras pe care l-am facut in seara asta, mi-a murit motorul de vreo 4-5 ori... plus ca se tureaza, nu se accelereaza, sta turata... merge sacadat si haotic.

Ca si simptom...e tot ala vechi. Cama de amorsare de la filtru e jos si nu isi face treaba; e cumva in vid.

Dar e buna, verificata si schimbata.

Daca desfac de tot ventilul din plastic pentru evacuarea apei si mizeriilor din filtru, ies maxim 2-3 capace (de pet) de motorina din filtru (si cama de amorsare isi revine).

Deci nu vine motorina.

Un lucru ciudat este ca nu am pompa de combustibil in rezervor si ma gandesc daca nu cumva are legatura cu asta.

Stie cineva daca ar trebui sa am?

Poate a fost si a anulat-o cineva...

Motorul este acelasi de pe s40-ul din '96.

La sorb am observat ca am 2 fire care nu sunt legate nicaieri si care ar putea duce la o eventuala pompa de combustibil dar sorbul este de rezervor fara pompa. Am vazut in Vadis cum ar trebui sa arate ala.

Din pacate Vadis spune si ca ar trebui sa am pompa in rezervor si ca nu ar trebui sa am.

Pe cine am intrebat, nu a stiut sa imi spuna exact.

Poate stiti voi mai bine ce ar putea fi la masina asta... eu nu mai am idei. Am depresie.

Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in principiu nu ar trebui sa ai pompa in rezervor.la diesel clasic,adica cu pompa de injectie,banuiesc ca ai pompa rotativa,pompa are dublu rol,adica si ca pompa de combustibil.dupa parerea mea cred ca problema ta e din pompa,dar nu bag mana in foc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e din pompa de injectie, de ce am vacuum pe circuit, pana la ea?

Eu zic ca ea trage dar undeva pe circuit ceva nu lasa sa vina suficient combustibil.

A... si am verificat si conductele de sub masina, arata bine, nu sunt lovite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi nu sunt in masura sa iti dau tie sfaturi,aceeasi problema am avuto eu la benzina,pornea motoru mergeam cu ea,prin oras si se oprea singura nu statea la relantiv,si cand am schimbat pompa de benzina am rezolvat si problema,pompa cred ca si la tine se afla acolo sub bancheta din spate daca nu ma insel,iar plus de asta poti sa verifici sa vezi daca vine motorina sau pur si simplu daca nu ai pompa atunci cum ajunge motorina la motor????

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorina ajunge ori cum a spus florin82, ori trebuia sa fie o pompa in rezervor.

Mi-au spus de unde am cuparat-o ca e problema veche la masina asta.

A fost si in service-uri... la mecanici. Au schimbat pompa de injectie, pompa de amorsare... degeaba.

E prea mult ptr ei: "Volvo? Nu ma bag la astea..."

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana la urma ce faci, renunti la masina? :-\

referitor la problema, nu trage aer fals pe undeva? inccearca sa te uiti cu motorul pornit cum vine jetul de motorina pe conducta din pompa- continuu sau cu bule de aer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vandut, nu am sa o vand.

Ma gandesc sa o las la cineva, la un cunoscut sau cineva de incredere, care sa o repare, sa o ingrijeasca si sa se dea cu ea. Poate voi face asta, luna viitoare sau... undeva mai in vara.

Motorina nu vine continuu, asta e problema... dar nu trage aer fals.

Daca nu ar trebui sa aiba pompa in rezervor, atunci ar putea fi problema la una dintre valvele ce fac parte din imobilizator, situate pe turul de motorina. Dar daca e asa, nu inteleg de ce numai cand e f frig face asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi 2727 da unde mergi de iti parasesti bijuteria?? Daca poti sa imi raspunzi daca nu nu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merg nicaieri.

Am nevoie de alta masina, ca asta nu ma mai scuteste.

Daca as avea la dispozitie alta masina ptr vreo 4-5 luni, cat sa o pun la punct linistit pe asta... m-as da in continuare tot cu asta ptr ca imi pare rau sa ma despart de ea, chiar si temporar.

Dar cum nu am alta masina... asa nu mai merge. Toate reparatiile care le-am facut pana acum la ea, nu prea se vad si cand termin cu ultima, incepe sa faca figuri prima operatie efectuata. Ca sa se simta efectul reparatiilor, ar trebui lasata in/un timp si reparata cu mult calm si rabdare... si profesionalism.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu vine motorina continuu la pompa de injectie acolo e problema! iti trage aer pe undeva.....treaba e ca trebuie sa descoperi pe unde. ai putea chiar sa inlocuiesti conducta!

aaaa! stai asa! ia incearca sa pui o sticla de 2 litri cu motorina la motor si sa tragi direct din ea sa vezi cum se comporta masina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost dimineata dupa ea, la locul unde a decedat. Am tras-o, a pornit cu greu... si de atunci merge brici. Nu mai inteleg nimic.  :hammer:

Chiar si turatia la relanti a revenit la normal. Inainte era pe la 1000-1100, acum e la 850.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purul adevar e ca nu m-as desparti de masinuta asta ptr nimic in lume.

Inca imi doresc sa o duc la ce insemna "full options" pe vremea aia, plus ceva imbunatatiri.

Am avut multe probleme cu ea dar stiam de la inceput, cand am cumparat-o ca a fost neglijata in mod barbar. Nu e vina ei ce se intampla acum si nu ma gadila cu nimc ca probabil o sa ajung posesor de s40 s60, minim 2001. 440, asta e masina mea, cu care ma identific.

...Iar momentul ala cand las praful pe masini cu data de fabricatie recenta (nu te-ai astepta sa iti spun si ce marci), nu se compara cu nimic. Unii ar da bani ptr senzatia asta. Nu e "R" si nici macar T5 dar te asigur ca la greutatea de 1060kg, cei 90 de cai cu turbo pe care ii are, sunt arhisuficienti ptr drumurile noastre.

Partea proasta e ca nu prea mai imi permit sa ma intalnesc cu clientii si sa semnez contracte, cu negru sub unghii, de la cat lucrez la ea. pana acum au reusit reparatiile, numai cele care le-am facut eu... si au fost cateva.

Voi fi f trist cand va veni momentul sa ma despartesc de masina asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema cu alimentarea este de la pompa de injectie. Am inteles ca ar fi ceva garnituri pe acolo dar inca nu stiu ceva exact. Sper sa nu fie ceva f grav.

Repet simptomele: relanti instabil, se tureaza, nu se alimenteaza, moare uneori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti-am zis eu ;).oricum indiferent ce ai face trebuie data jos si pusa pe banc.acolo pompagiul iti spune sigur ce si cum.si daca tot o dai jos,da jos si injectoarele sa le verifici.injectoarele se dau jos foarte usor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

apropo a mea sta undeva aproape de 1000 rot. si cand dau drumu la aer coboara la 900 RPM    chestia este ca mie mi o ia turometrul razna uneori .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0