Guest valy

motoras relanti

16 posts in this topic

salut am si eu un volvo 460 1.8 benzina buna masina dar uite ca sa ivit o problema la ea cred ca ma lasat motorasu de relanti . im scade turatia in 0 in timpu mersului nu gasesc nici macar un tester sa-i fac ar putea cineva sa ma ajute?

;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut !

Daca esti sigur ca acel motoras e problema, atunci incearca sa apelezi la urmatoarea solutie...

1). Desfa-l de pe masina

2). Ia-ti de la un magazin auto un tub de WD-40 (NU Decarburol sau Decarbusolv ca nu stiu daca are garnituri pe-acolo)

3). Umple-l pe ambele gauri cu WD-40 pana da pe-afara...

4). Pune-i niste dopuri sa ramana zeama acolo si lasa-l peste noapte

5). A doua zi scurge bine tot ce e prin el

6). Pune-l pe masina si vezi ce-a iesit...

Daca tot nu merge, de-abia atunci gandeste-te la alt motoras... E destul de scump, nu de alta ! ;D

Sper sa te ajute !

Share this post


Link to post
Share on other sites

problemele pot fi si din alte parti: distribuitor, fise, bujii, supape de vacuum/sens, injectoare, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

in timpul carui mers? cand e turata sau la ralanti? daca este in timpul mersului, in sarcina, mai bine zis, problema nu este de acolo. daca este la ralanti poti urma sfaturile lui Alex. si sa ne povestesti daca ai rezolvat, pentru ca si eu am aceasi problema... :( da' nu gasesc timpul necesar sa-l desfac...

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am aceiasi problema. Am desfacut minunea aia de motorash, am pus WD-40, dar nu l-am lasat cu degripant decat vreo ora. Ideea este ca tot asa face. Este drept nu sa oprit motorul niciodata din pricina asta, dar este enervant ca atunci cand o scot din viteza si iau piciorul brusc de pe acceleratie variaza turometrul pt o secunta, doua (intre 400 si 900 de rot/min)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta daca exista pierderi de vacum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut o 460 benzina...am cumparat-o cu acest mic defect...murea la relanti cam 30 de secunde...si daca o turam putin i-si revenea la normal. Am cumparat motorasul de relanti l-am schimbat si tot asa...mai mult daca scoteam fisa electrica de pe motoras motorul se tura normal !!. Asa am vindut-o si tipul care a cumparat-o mi-a zis ca a rezolvat problema cu ce credeti? un motoras de relanti nou...Culmea este ca si eu l-am cumparat de nou si nu a mers...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceasi problema, cu specificatia ca turatia variaza cind imediat dupa ce accelerez o scot din viteza si simultan merge aerul conditionat sau incalzirea. Cind nu-i pornita incalzirea sau aerul conditionat, atunci totul e O.K.

Are careva o idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut prietene,

Iti recomand sa te uiti pe forum la sectiunea "S80", subiectul S80.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare eu, pe diesel am un astfel de motoras de relanti?

Parca frana de motor nu e ce ar trebui sa fie, este cam ineficienta. Plus ca atunci cand motorul e la relanti, merge un pic mai turat, cam pe la 1000-1050 rpm.

Merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu la diesel n-ai... :(

Este niste valve de costa o gramada de bani, alea de se ocupa cu relantiul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun............

Am luat degripanr...wd40 sau cum ii zice...nu mai stiu...dar am luat ce trebuie...

Am vrut a il desfac si mi-a venit alta idee...\

sa vad cum face daca ii sot mufa electrica din motoras...

sa fiu al naibi daca nu se comporta perfect motorul...la pornire relanti de 1500...cu ceva balbaiala...dar merge...iar dupa plecare de pe loc...700-800

acum l-am desfacut si l-am lasat cu degrupant in el...

poate chiar de la asta o fi

Dar

Totusi Ma lamureste si pe mine cineva ce rost are motorasul asta?ca dupa ultima proba chiar ca am intrat intr-o mare ceata... ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now