mao

dezghet!!!

41 posts in this topic

azi noapte pe la noi pe la cluj a fost vreo -15 grade... f tare. mi-a inghetat apa. tot bransamentul ii bocna.  avand in vedere ca la 12 tre sa fim la biserica pt botez la fiu meu. nevastamea turbeaza prin casa ca nu poate face dus si alea alea. (eu stau pe forum  ;D).

bun.

am iesit sa pornesc masinile sa vad care se incalzeste prima cu aia ma duc (leaon 2006 masina lu nevasta sau v50 meu). vreau sa vad zic ca dupa cateva minute ce le-am dat drumul la interval de sub 1 min la volvo deja se vedea cum se dezgheata geamul. la leon nimic. acu ma uit pe geam la volvo ii aproape de tot dezghetat si la leon nimic. precizez ca ambele sunt diesel(lucru care conteaza pana la urma).

deci cu volvo pot pleca in 10 min cu leonul mai tre stat un pic.

MAMA ce masini fac astia  :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si a mea a pornit la sfert... aici sunt -20.

Succes la botez! Sa fie intr-un ceas bun.

Sa-ti traiasca!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apai...sa le luam pe rand... :D  Sa-ti traiasca micutzul, satisfactii maxime cu VOLVO si ...petrecere frumoasa!  ;)

Salutari din BUZAU!  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-ti traiasca!!!!!

Si sa-ti fie rusine:te-ai indoit de Volvo???  ;D  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce metoda folositi pt dezghet si incalzire cat mai rapida in masina ? Eu dau drumul normal la motor cu clima pe o anumita temp, ex 25 grade, si ma duc sa beau o cafa.

Voi aveti alte metode ? Umblati la turatia ventilatorului ? Etc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu pur si simplu o pornesc si se dezgheata f repede. chiar cand erau frigurile alea mari. da caldura f repede. imi zicea un preten ca cica ar avea ceva preincalzire electrica ..... nu shtiu nu ma pricep..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce metoda folositi pt dezghet si incalzire cat mai rapida in masina ? Eu dau drumul normal la motor cu clima pe o anumita temp, ex 25 grade, si ma duc sa beau o cafa.

Voi aveti alte metode ? Umblati la turatia ventilatorului ? Etc ?

eu dau la High si dau drumu la dezaburire fata/spate, iar pt parbriz am stergatoare + lichid (stiu ca se strica setergatoarele dar decat sa-mi inghete mie mana...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e zapada o curat, la gheata stau in masina pana isi face ea treaba si o face destul de repede.

Dar am o intrebare: parbrizul are pe margine niste fire in el asemanatoare cu cele din luneta, dar se pare ca nu merg sau nu trebuie sa mearga sau is puse aiurea?  :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e zapada o curat, la gheata stau in masina pana isi face ea treaba si o face destul de repede.

Dar am o intrebare: parbrizul are pe margine niste fire in el asemanatoare cu cele din luneta, dar se pare ca nu merg sau nu trebuie sa mearga sau is puse aiurea?  :-\

Poate este antena ptr radio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai am o antena pe masina, iar firele sunt prin parbriz. O fi, dar nu cred.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai am o antena pe masina, iar firele sunt prin parbriz. O fi, dar nu cred.

prin tot parbrizul sau numai in partea de jos unde s stergatoarele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

folosesc o solutie pe care o pulverizez pe parbriz si in 2 minute ii gata aici la munte in fiecare zi daca imi trebuie masina is obligat sa o fac (munca in italia la 1300 altitudine)

Share this post


Link to post
Share on other sites

prin tot parbrizul sau numai in partea de jos unde s stergatoarele?

Nu prin tot parbrizul, de jur imprejur si mai accentuat in partea de jos. Dar sunt mult mai subtiri decat cele din luneta si mai dese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce metoda folositi pt dezghet si incalzire cat mai rapida in masina ? Eu dau drumul normal la motor cu clima pe o anumita temp, ex 25 grade, si ma duc sa beau o cafa.

Voi aveti alte metode ? Umblati la turatia ventilatorului ? Etc ?

eu pornesc motorul, dau pe recirculare, dezaburire spate, dezaburire parbriz si ventilatorul in treapta a 2-a. cam in 3-4 minute pot sa plec cu ea!

am inteles ca nu e bine sa racai gheata cu racleta de pe geamuri ca acestea se pot zgaria. eu nu fac asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai merg lasate si parasolarele, lucrul acesta ajuta fluxul de aer cald care vine de la baza parbrizului sa aiba un randament marit. la mine se simte daca faca asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai merg lasate si parasolarele, lucrul acesta ajuta fluxul de aer cald care vine de la baza parbrizului sa aiba un randament marit. la mine se simte daca faca asa.

Treaba cu parasolarele era si recomandata in ceva filmulet de reducere a consumului. Good point.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu sa-ti explic si nici nu ma pricep la explicatii, dar incerc asa cum ma pricep  ;D

Cand ai parbrizul inghetat si pui pe fluxul de aer care bate pe parbriz, acesta in loc sa mearga mai departe in masina se loveste de parasolare si ramane /intoarce. Altfel timpul de dezghet se reduce, deci se reduce timpul de functionare  care da aer cald,deci rezulta un consum mai redus. Cred ca e ceva nesesizabil, dar acolo parca asa explica  ;D

A si am gasit acum si asta : Parbrizul

  Un parbriz curat este de o importanÅ£ă majoră pentru ÅŸofatul în siguranÅ£ă. Iarna, când parbrizul se abureÅŸte deseori sau îngheaÅ£ă, este important să il putem dezaburi sau dezgheÅ£a cât mai rapid cu putinÅ£ă.

  Coborâţi parasolarul cand porniti instalatia de dezghetare, pentru a scurta circularea aerului, asfel incat parbrizul să se dezgheÅ£e mult mai repede.

  Dacă lăsaÅ£i parasolarele ridicate, tot aerul care vine de la ventilaÅ£ie va circula către întreg interiorul autovehiculului si nu va avea efectul dorit imediat. Prin această manevra sporiÅ£i siguranÅ£a la volan, prin dezaburirea rapidă a parbrizului, fapt ce vă înlesneÅŸte pornirea la drum.

Aici nu zice de consum redus, dar... ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu consumul poate se referea la paraVANTURI...  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clar ca cantitatea aia de combustibil care se face la operatiunea asta ii ........extrem de mica(parerea mea insesizabila) :)

Dar oricum ideea conteaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now