mdd84

nu mai porneste

19 posts in this topic

in dimineata asta masinuta mea nu a mai pornit si asa pornea greu la a 3 cheie(asta numai dimineata).azi nu a mai pornit si nu stiu ce sa-i fac,mecanicu meu a zis sa o duc la el,dar ultimu care mi-a umblat la ea a fost pompagiu,am observat ca picura ceva motorina pe la pompa........mi s-a aprins becul de sonda lamda sau de cek,masina e din 96,am fost cu ea vineri la pompagiu i-am zis de bec a zos ca nu stie,dc persista problema sa merg din nou,dar nu mai poeneste.de impins stiu ca nu e bine sa impingi de tractat iara nu-i pica bine.....ce sa-i fac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incepe cu cel mai simplu lucru.

Schimba filtrul de motorina.

Verifica toate conductele si imbinarile din traseul de motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe vremea asta mai face parafina in filtru,mai face un dop de gheata pe conducte(motorina la galeata :D)se intaresc furtunelesi mai trage aer pe la tur

verifica daca ii vine motorina in pompa si daca nu e infundat returul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

filtru de motorina are vreo 4000 de km,in noiembrie parca l-am schimbat,motorina am vazut ca-i curege pe undeva la pompa,motorina de la omv si petrom ii dau......maine mai incerc sa o pornesc numai sa nu o inec,daca nu am si facut-o deja,luni ii rup cap la pompagiu numai sa ajug la el  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incepe cu:filtrul de motorina,bujiile sunt bune?curent vine?apoi,este bine pusa la punct,avansatasau dezavansata,daca nu merge,dute repede la o benzinarie,ia 2 litri de benzina,dar repede,si dai foc.am glumit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa schimbi bujiile. Saptamana asta am pornit destul de greu ( a 2-a, a 3-a cheie), si nu mi s-a parut normal. Am verificat bujiile si erau arse toate 4. Le-am schimbat si "numai ii arat cheia" acum, cu toate ca, asta noapte si ieri noapte, a fost destul de frig pe aici. Bafta mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa-i fie dus electromotoru? a avut cineva porbeleme cu el?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai daca ar fi dus demarorul nu s-ar invarti motorul deloc. spune ce simtome are masina ca sa te ajutam, altfel.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

am tras-o ;D si a pornit......acu porneste la a 3 cheie,naspa....... am aprins in bord becul de sonda lamnda sau cek si becul cu o masina si un x pe ea....e mai zgomotoasa cand o pornesc si asta nu imi place....miercuri o duc la omu care mi-a dat pompa de injectie jos, sa vad ce imi canta,dar vad cu dezamagire tot mai mare, ca ma paste un drum pana in Debrecen ,am auzit de la cineva care are tot un volvo ca acolo l-au rezolvat bine si ieftin,mai ieftin ca la noi.....in 2 locuri am pus-o pe test si nu le-a dat nimik....urmeaza sa o duc la reprezentanta si apoi dc nici aia nu ma lamuresc ma duc la unguri.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu ti-as recomanda sa eviti pe cat posibil pornitul remorcat, sau macar daca pornesti asa sa dai drumul usor la ambreaj sa nu sara distributia.....vezi ca la diesel supapele interfereaza cu pistoanele si ai sanse sa arunci motorul la gunoi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAlutare,

stie cineva daca exista vreun senzor de temperatura a aerului sau pe la bujj,care poate influenta pornirea dimineata?Intreb asta pentru ca veul porneste cam greut (invarte de vreo 4-5 ori)dimineata,chiar daca e cald afara .

Am fost la diagnoza si nu mi-a dat nici o eroare!Bujiile au fost schimbate deja.

Meseriasul de acolo mi-a spus sa schimb senzorul asta.post-312-0-13933800-1375222612_thumb.jpg

Alte pareri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAlutare,

stie cineva daca exista vreun senzor de temperatura a aerului sau pe la bujj,care poate influenta pornirea dimineata?Intreb asta pentru ca veul porneste cam greut (invarte de vreo 4-5 ori)dimineata,chiar daca e cald afara .

Am fost la diagnoza si nu mi-a dat nici o eroare!Bujiile au fost schimbate deja.

Meseriasul de acolo mi-a spus sa schimb senzorul asta.post-312-0-13933800-1375222612_thumb.jpg

Alte pareri?

Intrebare: bateria ta de acumulare este inca buna, o ai de multa vreme?? Care este starea electro motorului??

Share this post


Link to post
Share on other sites

@minulescu bateria e buna,a fost inlocuita acu' 1 an si are 74 ah.Porneste greu doar dimineata,in rest nu sunt probleme:).

Electromotorul banuiesc ca e bun,atat timp cat invarte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La temperatura de acum, bujiile nu ar trebui sa influenteze foarte mult pornirea.

Dimineata inainte de prima cheie, fa-i o amorsare manuala. Daca sistemul e dezamorsat... concluzia e destul de simpla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm o sa incerc si varianta asta.

Daca pun contactul de 2 sau 3 ori,o ia diin prima,deci problema ar fi de la bujii cred.Oare o fi fabricate si astea(oem) in Turcia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine la 2.0D cand a avut simtomele astea au fost bucsile din electromotor.Poate e si la tine la fel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lik, pare o problema legata de bujii, este posibil sa se incinga numai partea din spate a bujiei in loc sa se incinga varful bujiei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am descoperit problema si anume: un fir care trebuia sa fie conectat la filtrul de motorina era..langa :D.Acu' porneste ca in prima tinerete:))).

@Bogdan si eu m am gandit la bujii,de aceea le am verificat de vreo 5 ori si de fiecare data mi-au raspuns cu OK.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now