danny_r_boy

Bodykit Volvo s40 2005

23 posts in this topic

Imi puteti da si mie va rog o adresa pe net unde pot sa gasesc si eu un bodykit pentru volvo s40 din 2005. Sau stiti cumva daca cei de la volvo au ca optiune vre un kit sport?? as vrea in viitorul apropiat sa ii imbunatatesc putin aspectul...

Va multumes anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

omu are modelul nou de s40...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti intra pe www.heicosportiv.de te duci la contact si dai un mesaj in limba engleza cu ce doresti sa-ti comanzi. In cel mai scurt timp vei primi un raspuns iar daca esti hotarat si ai banii iti vor emite o factura proforma pe care trebuie s-o platesti in avans in care vor fi incluse si taxele cu transportul.

Eu mi-am comandam spoilerul fata si capacelele de la usi din aluminiu gravate Heico. Toate produsele lor sunt extrem de bine realizate la cele mai inalte standarde germane.

Daca doresti preturile voi cauta catalogul cu preturi si iti voi spune informativ anumite preturi deoarece pe site nu vei gasi asa ceva.

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M ar interesa spoiler fata si spoiler spate. As vrea sa vad, dak le au, cum arata si cat costa. M ar interesa sa fie ceva nu prea extravagant si dak as putea sa mi pun la diesel o toba finala q evacuare pe ambele parti... ceva gen:

    -  http://www.cardomain.com/member_pages/show_image.pl?bg=FFFFFF&image=http://memimage.cardomain.com/ride_images/2/3753/4441/21882220018_large.jpg

    -  http://www.cardomain.com/ride/2188222

Si dak aveti idee cam cat m ar costa ambele spoilere...

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa cum tzia scris si cristi mai sus vezi la cei de la heico. cel din poza pe care ai postat-o are kitul siu multe alte chiudatenii de la ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca imi permiti un sfat... Tot vrei spoiler fata-spate, pune si laterale ca arata mult, mult mai fain.

Parerea mea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

la motor nu vrei sa umblii?

si eu am vrut sa-mi fac tuning exterior dar prefer performanta mai mult decat aspect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru modelul S40/V50 iti dau urmatoarele preturi din catalogul Heico:

Design exterior

- spoiler fata (frontspoiler) - 281,03 euro

- spoiler spate (rear skirt) contine si doua spatii in stanga si dreapta ca la T5 pentru sistemul de evacuare - 281,03 euro

- kit sport care include spoilere fata si spate + grila fata inscriptionata Heico - 757,76 euro

Jante Heico:

- janta Heico Volution V (225/40R18) - 594,83 euro/bucata

- janta Heico Volution X (225/40R18) - 594,83 euro/bucata

- janta Heico Volution V (225/35R19) - 810,34 euro/bucata

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc frumos "cristi81" pentru detaliile de mai sus. Preturile la jante mi se par putin cam piperate(nu vreau sa se inteleaga k am spus k nu si ar face banii). Si pentru un tunning la motor cam ce as putea sa i fac??? Din ce am vazut pe net optimul ar fi sa l duc pana pe la 163cp. Imi puteti da va rog si in privinta asta niste sfaturi? Nu afecteaza cu nimic turbosuflanta dak maresc puterea motorului deoarece ma gandesc k totul se face din turbo...

    Si ink ceva: dak mi as schimba toba finala si mi as pune una borla s ar apropia sunetul tobei de al unei benzinare?

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Si pentru un tunning la motor cam ce as putea sa i fac???

Daca vrei ceva de calitate si nu tepe Made in Romania care sa iti termine motorul si sa te trezesti ca iti scoate fum ca la basculante iti recomand tot Heico. Este mai scump dar merita.

La modelul S40/V50 exista la Heico un kit special conceput care include:

- o upgradare a ECU profesionala care duce in maxim 163 CP

- un filtru de aer sport Heico (acest filtru trebuie curatat periodic cu o substanta speciala pe care o gasesti tot la Heico, dar marele avantaj este ca il poti tine si 50.000 km fara probleme)

- un sistem complet de esapament Heico (toata conducta de sub masina inclusiv 2 tobe finale stanga + dreapta ca la T5)

Toate acestea costa 1629,31 euro. Dar pentru upgradarea motorului trebuie sa mergi in Germania deoarece iti vor face si testele de rigoare.

  - solutia de curatat filtrul sport costa 19,83 euro si o poti folosi cam la 4-5 curatari la 5000 km. Eu zic ca este rezonabil ba chiar te costa mai putin decat un filtru normal nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

filtrul se spala la 20000km.nu se sufla ci se usuca natural(la soare),prez filtru+solutie curatire 400ron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiu ca filtrul se curata la fiecare revizie a masinii iar in unele cazuri, se poate curata mai des. De exemplu in Romania fiind foarte mult praf se recomnda sa fie curatat la 5000 km.

E normal sa nu fie spalat deoarece el este uleios iar solutia de curatat la fel.

1.600.000 de km? Nu imi vine sa cred ca ar putea rezista dar in fine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am montat firma bmc(asa zic ei daca este respectat modul de folosinta),logic ca dupa spalare si uscare trebuie uns cu uleiul din dotare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Smarautz, am vazut ca ai eleron pentru volvo s40 dupa 2004(genetaria noua).ce modele si la ce bani?Nou sau sh?(Ma intereseaza sa fie original volvo sau chiar HEICO:D)Merci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei ceva de calitate si nu tepe Made in Romania care sa iti termine motorul si sa te trezesti ca iti scoate fum ca la basculante iti recomand tot Heico. Este mai scump dar merita.

La modelul S40/V50 exista la Heico un kit special conceput care include:

- o upgradare a ECU profesionala care duce in maxim 163 CP

- un filtru de aer sport Heico (acest filtru trebuie curatat periodic cu o substanta speciala pe care o gasesti tot la Heico, dar marele avantaj este ca il poti tine si 50.000 km fara probleme)

- un sistem complet de esapament Heico (toata conducta de sub masina inclusiv 2 tobe finale stanga + dreapta ca la T5)

Toate acestea costa 1629,31 euro. Dar pentru upgradarea motorului trebuie sa mergi in Germania deoarece iti vor face si testele de rigoare.

  - solutia de curatat filtrul sport costa 19,83 euro si o poti folosi cam la 4-5 curatari la 5000 km. Eu zic ca este rezonabil ba chiar te costa mai putin decat un filtru normal nou.

    Fara sens sa schimbi si filtru ,in sport si evacuarea  cu tubulatura mai mare pt diesel.Se cistiga mult din remapare profesionala pe ECU.Dai 980-1100 Euro pt asta.Este o firma suedeza, una germana care stie despre ce este vorba la Volvo plus verificare inainte si dupa ,cu garantie  cum este normal.Sau incercati in Ro ca sint vreo 3 tuning care par foarte credibili si banuiesc ca stiu ce fac.Posibil sa aiba licenta map-urilor si din 2,3 mapari facute si-au recuperat investitia pe marca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@agr350r sal,eleroanele sint noi,in abs sau fibra de sticla sau fibra de carbon,revin cu prezuri pt.fiecare(in baza materialului de fabricatie) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smarautz: un pret pentru fibra de sticla si cel de carbon?Multumesc.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@agr350r  prez pt.eleron in abs 150€,in fibra de sticla 250€,in fibra de carbon 450-500€,la care adaugi expedierea 30€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now