Posted 18 Jan 2009 · Report post Salut,Am o mica dilema, nu stiu daca este normal, daca e ceva defect sau asa ar trebui sa functioneze.Pe scurt, cu motorul oprit, cheia scoasa din contact, comutatorul de lumini pe pozitii ... se aprind doar pozitiile fata (spatele e stins complet).Daca pun cheia in pozitia '2' se aprind si cele de pe spate....So? Vreo idee?Thx,V. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post ce pot sa spun doar k si la mine e la fel....cred ca e mai degraba bug , altfel ma gandesc ca ar trebui sa se aprinda si cele din spate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post la mine raman aprinse toate Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post Si la mine raman toate aprinse,daca butonul este pozitionat pe pozitii.In cazul in care comutatorul este pe faza scurta,cand iau cheia din contact se sting complet. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post @daan, vezi tu alta varianta de a lasa masina (care nu mai porneste / defecta / etc) pe autostrada pe banda de urgenta sau intr-un loc cu vizibilitate redusa, fara a lasa cheile in contact si fara ca altii sa riste sa intre in tine ?! Parerea mea e ca e un lucru cat se poate de normal, singura imbunatatire ar fi putut fi din punct de vedere al consumului de curent, ar fi fost sa poti aprinde DOAR O LATERALA, cum este la grupul VAG, pozitionand maneta de semnalizare pe dreapta sau stanga Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post @ Midnight Caller pai eu nu am zis nimic cum ca nu ar fi corect,chiar mi se pare foarte foarte corect(si util).Eu doar ii spuneam lui BiriV(facand comparatie cu a mea)care este situatia.Scuze pentru neintelegere Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post Chestia cu laterala ca si la OPel, VAG e ok... dar nu e mare realizare, dpmdv.Marea problema pe care o vad la S/V 40 (fiind obisnuit cu Renault-uri) este lipsa oricarei avertizari sonore cand cobori din masina si lasi luminile aprinse. Normal, cand deschizi usa si luminile sunt aprinse, ar fi bnine sa piuie.. pana cand inchizi usa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post La 440/460 exista astfel de avertizare, nu stiu de ce nu au mentinut-o si pe S/V40-uri... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post Mie imi convine foarte tare faza ca se stinge faza scurta cand scot cheia.Oricum nu-s smecher sa umblu cu pozitiile si farurile de ceata. Si am obs. la foarte multe masini ca pozitiile se vad foarte slab. Pe cand aveam rennault era foarte folositoare piuitoarea aia, dar oricum merg tot timpul cu faza scurta aprinsa. De cand am luat masina cred ca m-am atins de vreo 3 ori de butonul ala. Mie imi place. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post Deci, pana la urma ... care e comportamentul standard? Cu spatele aprins sau stins?Ca e mai bine sa ai si spatele aprins e evident ... ma interesa daca e posibil sa fie stricat ceva sau totusi, din pacate, asa e facut sa functioneze. Ca vad ca taberele sunt impartite, ori si eu si mihai avem aceeasi defectiune, ori voi restu aveti ceva in plus .Nenea Alex, aveti vreo parere in acest sens? La V40-ul in alb si negru al dvs, cum este?V. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post Aveti becurile arse Trebuie sa stea si fata si spatele aprinse !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post ) nu e ma asa. ca daca am contactul pus merg pozitiile de pe spate intr-un mare fel. daca iau contactul , raman aprinse doar pozitiile de pe fata, smechere ne faci sa demontam masinile degeaba Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post Parerea mea e ca e un bug la voi si un feature la noi, astia la care le sta aprins si spatele fara contact De ce sa stea aprinse doar pozitiile pe fata, n-are nici o logica... Ceva releu defect? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post la mine si la un alt V40 (ambele fabricate in 2000, dar model 2001) cand iau contactul raman aprinse doar becurile din lampile aflate in caroserie...becurile din lampile din haion se sting si se aprind doar cand pun contactul... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post combinari de n luate cate k ! sustin parerea lui mironb ceva releu defect sau scurt in instalatia electrica la mine se aprind atat cele de pe fata cat si cele de pe spate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post Parerea mea e ca e bug! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post Aici https://www.customers.volvocars.com/owners/docs/2002/2002_SV40/02sv40_02a.htm#pg24 am gasit bucata asta: "Daytime Running Lights:The S40 and V40 come from the factory with daytime running lights activated. Carry out the following steps if you will deactivate them(in the U.S. only *). These steps may be carried out again to reactivate and deactivate the daytime running lights as desired.Programming for On or OFFTurn the headlight switch to position .Turn the ignition key in position II.Pull the turn signal lever towards you and hold it while turning the headlight switch to position 0. " Incercati, daca nu ajuta nici rau nu cred ca face Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jan 2009 · Report post Daytime running lilghts este optiunea prin care faza scurta se aprinde automat la punerea contactului.In Danemarca, cred ca toate masinile au optiunea asta. Si probabil si in tarile nordice. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jan 2009 · Report post La mine : 1. comutator pe pozitii fara cheie in contact - aprinse pozitii fata si spate 2. comutator pe pozitii cu cheie in contact - aprinse pozitii fata si spate, lampi numar si lampi laterale fata spate Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jan 2009 · Report post La mine : 1. comutator pe pozitii fara cheie in contact - aprinse pozitii fata si spate 2. comutator pe pozitii cu cheie in contact - aprinse pozitii fata si spate, lampi numar si lampi laterale fata spateConfirm! Idem si ...la fel! :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jan 2009 · Report post la mine, habar nu am,sint asa cum trebuiesi fata si spatefaza scurta aprinsa tot timpulse stinge cind scot cheia din contact,la ce mai tre piiuuuiiiiiuuuuu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jan 2009 · Report post Mie imi convine foarte tare faza ca se stinge faza scurta cand scot cheia.Oricum nu-s smecher sa umblu cu pozitiile si farurile de ceata. Si am obs. la foarte multe masini ca pozitiile se vad foarte slab. Pe cand aveam rennault era foarte folositoare piuitoarea aia, dar oricum merg tot timpul cu faza scurta aprinsa. De cand am luat masina cred ca m-am atins de vreo 3 ori de butonul ala. Mie imi place.deci pornesti masina cu luminile aprinse? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2009 · Report post Eu da! Care e problema? Oricum, cand dai la automat, farurile sunt stinse automat, ca sa maximizeze scanteia.In aceeiasi situatie sunt si eu, nu am mai umblat la butonul de lumini de nu-mai-stiu-eu-cand Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2009 · Report post Pai da ... e ok cu daytime running lights. Problema cu stinsul farurilor cand pornesti motorul are, insa, dezavantajele ei.Mai ales daca ai Xenon de fabrica (cum am eu). Pui contact - se aprind farurile (nu ajung la modul optim de functionare), dai la cheie - se sting farurile, porneste motorul - iar pornesc farurile.Acest lucru duce garantat la arderea becurilor Xenon (normal, dupa o anumita perioada de timp).Si nu vreti sa stiti cat e un bec Xenon OEM. .... Share this post Link to post Share on other sites