Sign in to follow this  
Followers 0
Guest time_traveler

ref. la rezervorul de benzina

11 posts in this topic

masina asta la care lucrez acum a ""locuit" printre buruieni la ferma vreo doi ani, eu am inceput lucrarile la ea de vreo 4 luni, si cu siguranta va fi in lucrari pt cel putin inca 6 luni.

deci, aprox. 3 ani de stat pe dreapta!

ma gindesc ca intre timp  s-au dezvoltat (s_au sint in curs de dezvoltare) tot felul de chestii in rezervorul de benzina: buruieni, civilizatzii microscopice, tzintzari, fantome, cine stie ?

cred ca ar fi o chestie buna sa-l dau jos si sa-l curatz bine de tot sau inlocuiesc cu unul nou.

ce zicetzi?

app.: nu a avut capac la rezervor cel putin 1 an...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezervorul e din plastic sau din metal?

Daca e din plastic, e suficient sa il cureti, desi nu cred ca are multa mizerie in el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezervorul este de plastic , da l jos curatal si punel la loc  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si baga si niste aditivi de curatat (daca este de plastic). Nu mai stiu exact denumirea dar un amic a incercat la un Seat dupa ce nu i-a fost umplut rezervorul 2 ani. Acum, depinde si de rezervor. Se poate ca la al tau sa o ia din prima (nu am vazut ce model este si ce filtru are) sau sa se infunde la prima pornire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezervorul e din plastic sau din metal?

Daca e din plastic, e suficient sa il cureti, desi nu cred ca are multa mizerie in el.

Si verifica si sorbul de combustibil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rezervorul este plastic,deci il voi curatza cu gaz probabil,plus o inspectie a componnentelor cu inlocuirea furtunului "breather" cred ca se cheama el oficial

se pare ca nu este prea greu (sper!) de lucrat la el...

multzan tuturor

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru sistemul breather - aka oil trap trebuie sa dai admisia jos, sint sigur ca nu s-a schimbat niciodata - la 100.000km se schimba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul as cumpara un rezervor nou...plasticul este un material pacatos cu multi pori...dupa ani de putrezit si fara buson nu stii ce ciuperci s-au dezvoltat pe acolo si cat de adanc este penetrat peretele rezervorului...aditivii de curatat nu fac altceva decat sa mai ia un strat-doua din el....mai bine nu te mai incurci si rezolvi problema cu alt rezervor,chiar si sh,dar de la o masina care rula frecvent,mai ales ca nu stii in ce stare sunt furtunele respective...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este mediu toxic ptr viata, intr-un rezervor gol.

Eu am vazut mai multe rezervoare de plastic, care au stat afara (fara sorb) ani buni si in afara de ceva praf si resturi aduse de vant, erau perfect curate. Lucea interiorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la rezervor, plasticul e mai bun decit metalul - asa stiam eu...Am avut un renault 25 V6 din 1986 - dupa 20 si ceva de ani de folosinta, rezervorul sau din plastic era intact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0