Posted 21 Jan 2009 · Report post Cine-a dat 2000Eur fie abereaza fie... abereaza... Kitul de ambreiaj te duce pe la 1600RON (cu tot cu rulment). La suspensii pica in general bucsaraia fata, bieletele antiruliu si rar bielete / capete de bara (din cauza greutatii masinii). Pe articulatiile spate am dat piese foarte rar. La alimentare am avut o singura pompa de diesel (care costa multisor), fata de reprezentanta care cica n-ar fi vandut niciuna pana acum. Turbine am avut una singura, facuta zob... altele nu mai am idee. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jan 2009 · Report post Cu volanta bimasica cu tot poti sa ajungi la 2000 de euro dar cu o manopera si un adaos imens.Vezi aici http://www.oscaro.com si poti face o comparatie intre preturile pieselor. Valorile poate nu le regasesti exact asa in Romania, pretul la unele repere mi se pare chiar mic, dar poti sa-ti dai seama daca sunt mai scumpe ca si la alte marci si cu ce procent.O volanta bimasica la 2.0T este ~750 euro, LUK.Kitul de ambreiaj 250-350 euro. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jan 2009 · Report post Deci... cu preturi "nesimtite" :Ambreiaj LuK/SACHS - 1600RON (placa + rulment + disc)Volanta bimasica de diesel (cea mai scumpa) - LuK - 3500RONAdunate - 511RON2000Eur (la cursul BNR) = 8600RONEu vad o diferenta totusi Daca folosesti piese originale "VOLVO" :Volanta (tot LuK e in cutie, ca numai ei fabrica) - 5230RONKit ambreiaj (tot LuK e in cutie, doar ca scrie si VOLVO pe-acolo) - 1920RON (placa+disc) + 700RON rulmentulAdunate - 7850RONDin nou mai ieftin cu "vreo" 175Eur.Restul de calcule le faci singur Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jan 2009 · Report post VOLANTA ? La Volvo asta se schimba cu tot kitul de ambreiaj ?Cum naiba sa strici volanta la o masina ? E prima oara cand aud asa ceva .... si am dracu peste 2 mil de km cu diverse masini ...Ambreiaj am schimbat si o volanta mai demult la o cobra.Dar aia a picat din cauza electromotorului care era prost pus si nu calca ca lumea pe dinti , defapt era de alt tip de motor....Dar sa ajungi sa o schimbi a odata cu kitul de ambreiaj imi pare o nebunie curata..Ce e din plastic? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jan 2009 · Report post Se schimba daca incepe sa troncane... altfel mergi cu cea veche mult si bine. Nu compara Cobra din 1900 toamna cu VOLVO la care volanta bi-masica este tocmai pentru amortizarea socurilor date de motorul diesel... Nu degeaba nu simti nimic in habitaclu sau ai porniri "blande". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jan 2009 · Report post ... La alimentare am avut o singura pompa de diesel (care costa multisor)..... volanta bi-masica este tocmai pentru amortizarea socurilor date de motorul diesel... Mai pui si greutatea dieselului mai mare pe puntea fatza, deci si bucsaraia de aici pica mai des, rezulta cea mai simpla concluzie:Think ahead and don't buy diesel. LE: M-a linistit Alex, ca si benzinarele turbo au bimasica aia. Sarim peste Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jan 2009 · Report post " Think ahead and don't buy diesel. "@Augustin, cred ca ce era important s-a spus. De aici incolo vei primi mai mult pareri subiective. Si cand stii prea multe, nu e bine ca te ametesti si nu mai stii de ele. Crede-ma ca ce e de stiut ti-au spus baietii deja.Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jan 2009 · Report post La mine cunoasterea unui lucru in cel mai mic amanunt e defect profesional.. Si eu mai am o chestie..uni zic ca pacatoasa alti ca de bun simt.Vreau sa stiu la ce o sa ma astept de la viitoarea mea masina..Daca e sa intreb intre prieteni mei ce parere au despre Volvo si sa aud ca sunt nebun ca vreau asa ceva mai bine intreb exact oameni care folosesc zilnic asa ceva.Pana si aia de la magazinul de unde cumpar eu piese au inceput sa rada cand am cerut o lista de preturi la ce v-am rugat si pe voi sa imi spuneti .Asa ca sfatul vostru din toate punctele de vedere ma ajuta sa imi definitivez clar o idee.Sincer pana acum 90% din incertitudinile mele le-am lamurit aici.Mai ales ca vreau acest model de masina pt urmatori ani .Si tot 90% vreau acest model de masina.Diferenta de 10% o sa fie dupa ce o sa plimb cateva mi de km cu ea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2009 · Report post Lasa-i pe aia cu magazinele auto... Midnight Caller (Alex) are magazin specializat pe volvo, (www.piese-volvo.ro) si ii bate la curulescu pe toti Meteorii, Autonetii, Primus, etc., si la calitate si la preturi.Daca era sa ne cumparam piese de la magazinul din colt (care da comanda la aia de mai sus), 90% din noi nu aveam Volvo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2009 · Report post Daca e sa cumperi pe benzina+turbo sa nu aiba mai mult de 150.000 km deoarece aceste motoare incep sa puna probleme in jur de 200.000 km cu aproape majoritatea componentelor interne .Piesele nu sunt de speriat.Eu am cumparat la a mea:Tampon motor dr. - 220 Roni Discuri frana fata - 170 Roni /bucBrat bascula fata (stg./dr ) - 320 Roni/bucBielete directie (stg/dr ) - 80 Roni /bucUrmeaza o bieleta antiruliu care e 110 RoniCam atat in 18 luni. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2009 · Report post motorul lui tommitza (volvo 850 - t5) are ~ 560.000 km si nu a pus probleme "cu aproape majoritatea componentelor interne" draga Mariane. Depinde foarte mult pe ce maini au fost date aceste motoare. Parerea mea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2009 · Report post Stiu un tampit de a culcat o turbina la un s40 parca in 35.000km ! Nu ma intrebati cum dar am vazut masina ...Deci exista cazuri si la mai putin de 200.000km. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2009 · Report post Am avut V40 2.0t la 180k km in stare excelenta. Am probat unul la 130.000km cu turbina moarta.Cum o ingrijesti asa o ai. Partea buna este ca motoarele turbo sunt dimensionate corespunzator (biele , bolturi, pistoane ). La T4 de ex ai supapele racite cu sodiu. Share this post Link to post Share on other sites