alexb

HEEEEEEEEEELP DISPERAT

49 posts in this topic

Draga AlexB,imi pare tare rau ca situatia se complica si nu poti sa te bucuri de achizitia facuta .Parerea mea este ca problema este la garnitura de chiulasa care datorita supraincalzirii motorului de catre altcineva s-a ars si scapa compresie in circuitul de racire.De aceea iti da antigelul afara si nu intra in uleiul din motor.Este bine in acelasi timp sa verifici si radiatorul de racire care poate fi colmatat fapt ce a dus la supraincalzirea motorului si respectiv la arderea garniturii de chiulasa.Daca vrei mai putem sa ne intalnim si sa te ajut in masura care vrei si eu pot.

   

    Mihail Costin

Share this post


Link to post
Share on other sites

?i dac? s-a ars garnitura de chiulas?, ?sta este un efect, nu o cauz?. Cred c? e greu s? supraînc?lze?ti un motor ca cel de pe S60 , în condi?iile în care acel motor nu are alte belele... Ca s? se ard? garnitura trebuia sa fie o bub? în instala?ia de r?cire (vreun furtun obturat, pomp? ap? defect?, radiator colmatat, lips? lichid racire, sau multe altele). Eu sus?in în continuare (?ti?i vorba aia cu o idee singur? ?i fix?...:) ) c? daca e ars? garnitura trebuia s? aib? încontinuu bule în vasul de expansiune... O fi un doar un por  în garnitur? ?! O fi radiatorul colmatat...     

P.S. Chiar nasol nu e daca s-a ars garnitura, se schimb? ?i asta e... Nu cost? o avere... Întrebarea e de ce s-a ars ?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

      Salut Alexb!! Nu mai avem nici-o veste de la tine.Asteptam cu nerabdare rezultatul de la Bucuresti!  Care este vredictul dat de cei de la service-ul unde ai fost??

      Sunt tare curios sa aflu ce s-a intamplat.

      MihailCostin

Share this post


Link to post
Share on other sites

La pomul laudat sa nu te duci cu sacul.

Am fost la reprezentanta si nu au putut sa-mi precizeze mai nimic. Adica nu pot sa stie pana nu-mi desfac motorul. Daca imi desfac motorul musai trebuie schimbata garnitura. Concret mi-au spus ca trebuie schimbat un pivot pe dreapta ceea ce nu este mare lucru. O sa-l schimb si gata. O sa merg pe calea cea mai scurta ( ieftina) si anume o sa dau jos radiatorul si o sa-l curat. Sigur este un lucru si anume ca fostul proprietar al masinii a turnat in radiator praf pentru astuparea porilor ( inca mai am pe peretii vasului de expansiune granule de praf). O sa va tin la curent cu evolutia problemei cand voi vedea ce este cu radiatorul, asta insemnand marti sau miercuri. Multam pentru sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm... Daca a turnat praf pt etansare, inseamna ca a curs radiatorul...  Tu oricum ai cumparat masina de la fostul proprietar si asta e, n-ai putea sa vb cu el si sa-l intrebi serios ce bube are masinuta ?? Macar sa stii de-o treaba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

      Pacat ca ai avut parte de o asemenea experienta.Ma gandesc ,totusi ,vorba lui Danm sa nu fi avut inainte probleme si de aceea a folosit praful de astupat porii.Intreaba pe proprietar ,dar nu cred ca va spune adevarul.Oricum trebuie sa dai radiatorul jos si curata-l bine.Exista o solutie de curatat radiatoare.Cred ca ar trebui sa bagi apa cu presiune si in circuitul de racire al motorului ca sa spele peste tot si prin canalizatiile din chiulasa.

        Oricum nu trebuie sa disperi,masina merita tot efortul!!!

      MihailCostin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stimate prietene! Daca radiatorul e spart... poate fi reparat si... mai tine 3-4 ani (exista la Bison un adeziv bicomponent cu rezultate exceptionale, se numeste Epoxy metal, iti dau eu detalii de aplicare). Daca totusi nu vrei o solutie de compromis... iti pot face rost de radiator mai ieftin. Contacteaza-ma. Vreau sa te ajut, absolut dezinteresat (suntem doar colegi de club).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihail Costin are dreptate, S60 e o masina super. Toate problemele se pot rezolva mai ales ca nu e o problema chiar asa de grava. Trebuie sa iei legatura cu vechiul proprietar si sa-l intrebi cum si de ce s-a spart radiatorul(asta dupa ce il asiguri ca masina iti place fff mult si tii  neaparat sa-i rezolvi defectiunile). Nu ar avea motiv sa-ti ascunda ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garnitura e de vina. Avea niste urme pe unde scapau gazele de ardere. Costuri: 2k garnitura, 2-2.5k antigelul si 10-12k manopera. Total: 15-16k ( in loc de miel). Se va face saptamana asta. Ramane neclar ce a dus la aparitia porilor ( impuscaturilor) din garnitura. Probabil a mers tembelul fara antigel suficient si a ars-o. De ce a ramas fara antigel ? Probabil din cauza scurgerilor din radiator ca d-aia a pus praful respectiv. Probabil intrebarea adresata fostului proprietar a fost absolut inutila >:(. Va mai spun cum merge dupa ce-mi monteaza garnitura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa simptomele care le avea si eu m-am gandit tot la garnitura de chiulasa. E adevarata ipoteza ta cu lipsa de antigel. Motorul s-a supraincalzit si ala care a avut-o i-o dat talpa, atunci s-a ars garnitura (de fapt v-am spus atunci la toti care erati de fata ca eu cred ca e garnitura, chestie pe care a confirmat-o si mecanicul meu de aici). Daca stiai sigur de chestia asta si o reparai la un alt atelier scapai ceva mai ieftin, dar nu conteaza, important e ca s-a rezolvat si ca de acum incolo o sa te poti bucura multi km de masinutza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu imi fac mea culpa pt. ca am sustinut tot timpul ca nu e garnitura... O garnitura arsa cu simtiri da in permanenta bule in vas... Apoi am acceptat (cu greu) ca ar avea pori... Asta e, pacat de masinuta ca e buna-buna, pe de alta parte bine ca s-a rezolvat si nu sunt alte belele... Iar carnea de miel cade greu la stomacel, asa ca pastele se poate face si cu inaripate pe masa  ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nu e topicul potrivit, dar tre` sa va spun: suferintele tanarului alexb nu s-au terminat pt. ca de doua sapt caut zadarnic garnitura de chiulasa. In sfarsit astazi mi-au adus-o cei de la crest si, ei bine, este de VW - AUDI ( nomina odiosa);D si normal ca nu se potriveste la volvo. Acum au luat legatura ce ceva importator din bucuresti si se pare ca mi-o aduc, dar asteapta un mail de confirmare din germania (1-2 zile) si cu expedierea (7 zile sau vreo 10 ca doar este pastele ) si mai vb dupa aia.

Poate ca este nimerit si un topic de magazine pentru piese. Oricum sa le dea D-zeu sanatate importatorilor care confunda Volvo cu VAG ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Nu mai stim nimic de tine Alexb! Ce ai rezolvat cu garnitura de chiulasa? sunt sanse sa o gasesti? Mai da-ne si noua un semn!

    MihailCostin

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Garnitura a fost comandata, laolalta cu un termostat nou. Termostatul l-am comandat eu si i l-am dat deja, iar garnitura inca o asteapta.

    Sa vedem ce-i spune mecanicul dupa ce i le pune in brate, de cand are piesele n-ar trebui sa dureze mai mult de inca 2 zile MAXIM. Pana atunci mi-a zis ca l-a pus pe mecanic sa mai schimbe un pivot, sa-i spele radiatorul, etc., deci pana la urma lucrurile se misca ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuehlmittel anlagen inseamna instalatia de raciere. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aleeeeeeeeex, mai spune-ne ceva. Ce ai facut cu masinuta?, sper ca -a rezolvat treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor, am invins ( adica mecanicul ). S-a rezolvat. In sfarsit merge masina bine, a durat 3 sapt., m-a costat 13 mil. plus 2.5 mil garnitura. Mai am de pus termostatul ( nu-l gasesc decat cu carcasa cu tot ceea ce nu este prea bine fiind vreo 6 mil ) si antigelul. Garnitura a fost impuscata datorita supraincalzirii antigelului prin nefunctionarea termostatului. Se putea si mai bine, era loc si de mai rau ( bine ca nu a trebuit rectificat blocul motor), Doamne- ajuta ca s-a rezolvat. As mai vrea sa-i mai fac o verificare pe tester, de data aceasta la Brasov ( Emil, te rog frumos, daca poti ajuta-ma cu o programare daca-i cunosti pe baietii de acolo mai bine decat mine). Va multumesc tuturor pentru implicarea in "cauza" mea si va doresc ca atunci cand va cumparati masini sa nu dati peste tembeli care habar nu au sa-si intretina "odoarele", asa cum am patit eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo tie! Bine ca s-a rezolvat. N-ai cartea de vizita a celui de la IATSA Brasov care a venit la Predeal? O s-o caut eu si-ti dau nr. lui sa-l suni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Felicitari Alexb!  in primul rand pentru rabdarea de care ai dat dovada,asta inseamna ca iubesti masina si de acum inainte numai km fara probleme...ii meriti din plin...Cand ai nevoie de ajutor sau sfaturi(mai bine zis o parere) suna-ma....

          MihailCostin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema. Chiar nu mai stiam nimic de tine de mult timp si ma temeam ca ar fi ceva mai complicat. Iti urez o tona de kilometri cu masinuta fara nici o problema si sper sa ne vedem la urmatoarele intalniri.

De data asta tie iti revine onoarea de a da fum in nas loganurilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un raspuns de final de topic( in ceea ce ma priveste).

Am probat sambata masina si merge fenomenal, iar ceea ce m-a impresionat mai mult a fost faptul ca la 175km/h am apasat acceleratia si masina a reusit sa ma lipeasca de scaun. Nu fac manevra asta foarte des :), dar am vrut sa-i verific rezerva de putere si are din plin.  In general ma feresc de superlative in exprimare, dar nu gasesc altceva, iar ceea ce a spus Claudiu ca masina asta este o simfonie pe roti este cat se poate de adevarat. Cred ca am gasit ceea ce am cautat si felicitari celor care  au descoperit marca volvo mai demult. Cred ca, incercand sa ne rezumam cat se poate de mult la criterii obiective, volvo se poate compara doar cu mercedes. In final as vrea inca odata sa multumesc tuturor membrilor clubului care m-au ajutat sa rezolv problemele masinii mele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Salut AlexB! ma bucur sa aud ca esti multumit de ceea ce iti poate oferi masina ta...doar este VOLVO....sa fii fericit cu ea si sa iti satisfaca  placerea de a conduce  .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now