Posted 21 Jan 2009 · Report post Am o problema foarte mare am cumparat o masina V70 AWD si seara am dat sa incerc cum trage 4x4 , am intrat in glod dar ioc!!!!!!!! am cautat un tractor sa ma scoata. rotile din spate nu trag si gata , bucsuie doar rotile din fata ce poate sa aiba daca ma poate cineva ajuta va rog. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jan 2009 · Report post Din ce an este masina? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jan 2009 · Report post masina este din 1997 motor b5204t3 de 225CP transmisie M58 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2009 · Report post O fi luat-o de la robert777 ?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2009 · Report post salut, in primul rand, dupa datele pe care le-ai pus mai sus, masina nu este AWD. din 98 s-au realizat AWD-uri. nici in vadis nu am gasit masina ta... cutia M58 este, pentru 1997, numai la S70, V70 si C70 toate FWD.da-mi VIN-ul pe PM si-ti spun mai multe...M. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2009 · Report post @Dandude te uiti sub masina si vezi daca are 4x4 sau nu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Mar 2009 · Report post nu e de la mine.A mea era an 2000 si avea 4x4 cu visco nou! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Sep 2009 · Report post Buna ziua,am si eu o problema asemanatoare am un volvo v70 xc cross country din 1998 tip motor 2524t 193 de cai si am o suspiciune,am ridicat masina pe elevator si nu pleaca cardanu ''nu se invarte'' masina fiind bagata in viteza si rotile din fata se invart................. Masina am bagato prin noroaie si prin zapada dar a mers ! Are cineva o explicatie ? Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Sep 2009 · Report post Din cate stiu eu primele sisteme AWD erau facute de Volvo si nu cuplau spatele decat dupa 4000 rpm .Din 2003 e Haldex si e alta mancare de peste . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2009 · Report post Din cate stiu eu primele sisteme AWD erau facute de Volvo si nu cuplau spatele decat dupa 4000 rpm .Din 2003 e Haldex si e alta mancare de peste .Bogdan, 4.000 ture inseamna enorm! nu se poate asa ceva. deja la 4.000 ture in treapta 1 ai 50 km/h spatele il cupleaza printr-un sistem de viscocuplaj si functioneaza, in mare, cam asa:in conditii normale trage fata asemeni unei masin FWDcand "simte" ca pierde aderenta pe rotile din fata cupleaza si cardanul. de aici isi face treaba diferentialul din spate (care mi-as fi dorit sa fie autoblocant ).asadar, pana cand nu pierzi aderenta pe fata, spatele nu se cupleaza...Buna ziua,am si eu o problema asemanatoare am un volvo v70 xc cross country din 1998 tip motor 2524t 193 de cai si am o suspiciune,am ridicat masina pe elevator si nu pleaca cardanu ''nu se invarte'' masina fiind bagata in viteza si rotile din fata se invart................. Masina am bagato prin noroaie si prin zapada dar a mers ! Are cineva o explicatie ? Multumesc.cand ai ridicat-o pe elevator si ai bagat-o in viteza, nu aveai nici o "retinere" din partea drumului. asadar cutia "stia" ca mergi in conditii normale. so, no AWD...M. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2009 · Report post Asa functioneaza sistemul, nu l-am facut eu si nu prea ajuta, gasesti filmulete pe youtube cate vrei, chiar si explicatii . Oricum este mult mai slab decat Haldex-ul pus incepand cu 2003 . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2009 · Report post In cazul in care ai vreo defectiune la ABS , ABS-ul decupleaza automat TRAX-ul,sunt interconectate. Eu stiam ca TRAX-ul ramane functional pana la viteza de max.40km/h. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2009 · Report post si pe elevator ar trebui sa mearga spatele.Asta stiu de la a mea,nu trebuie turata la 4000.Daca nu se invarte cardanul,e simplu,se demonteaza diferentielul fata si flansa de legatura diferentiel-cutie de viteze trebuie verificata.Daca nu mai are caneluri,se cumpara alta,etc.Se repara ieftin,cu visco e mai scump. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2009 · Report post Am demontat tot pe fata,diferential-planetare si am constatat ca pe planetara din dreapta care intra in diferential nu mai are caneluri si grupul spate se invarte in gol pe planetara Intrebarea e alta,cat ma costa sa il repar s-au cum sa fac Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2009 · Report post cam 1000 lei,atat m-a costat pe mine,trebuie rabdare si un strungar bun,dupa mecanic! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2010 · Report post Unde ai reparat diferentialul ca vreau si eu sa repar o planetara si singurii care puteau sa o faca mi-au cerut 650RON si e cam mult totusi . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2010 · Report post Ai incercat in Tunari? Din Pipera, treci linia de centura si mergi spre Tunari. Pe partea stg e un service care numai asta face. Am facut la ei citeva planetare si sint ok. Garantie, tot. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2010 · Report post Aia au fost primii la care m-am dus chiar in ziua respectiva dar au zis ca nu fac asa ceva, ei fac numai planetare din alea model vechi unde se uzeaza bilele si tripoda, ei nu fac parti cu caneluri si la mine exact canelurile s-au tocit. Au zis ca pot sa-mi faca ceva dar nu dau garantie ca am totusi 170CP, cica daca era dacie mergea da la Volvo nu se baga Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2010 · Report post Atunci, new one.... Trist, dar alta varianta nu prea ai. Nu le-ai zis ca ai Chip si n-ai 170 de cai? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2010 · Report post NU le-am mai zis nimic, oricum vreau sa-i fac eu o ghidusie dar cand se incalzeste putin .Oricum sunt sigur ca mai exista in tara asta ateliere care lucreaza in fier si care au tehnologia sa incarce materialul si sa-l prelucreze si evident sa-l caleasca/decaleasca, exact ca la carte .Mi-e mi-au facut nota de plata, 20 ore cu 8E+TVA ora de munca =160E+TVA deci 800 RON daca vreau factura si nu imi garantau ca o sa fie echilibrata, deci putea vibra. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2010 · Report post Si una noua cat costa? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jan 2010 · Report post Una noua originala costa 1970RON+aia veche la schimb, nu dau atata nici daca as castiga la loto Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post Am gasit buba,am o piesa lipsa ''consumul de benzina cred ca la facute pe anteriorul posesor sa o scoata'' piesa se numeste Angle Gear Sleeve 9143889 bucsa cranelata dintre cutia de viteze si diferentialul fata deci LA NAIBA!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2010 · Report post Aceeasi problema am avut-o si eu.Piesa costa 5 mil in 2007.Am rectificat si capul dinspre diferential fata,se rotunjise!piesa e facuta sa cedeze repede,la cata putere are masina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2010 · Report post Revin la aceiasi tema,am desfacut grupul fata si am mai constatat inca o problema,canelurile de pe satelit nu mai sunt atat de ascutite si nu cred ca se mai pot reface,satelitul de cutie automata e identic cu cel de manuala ? Am gasit o cutie automata de V70 R in spania cu 400 de euro,o da cu tot cu grup....................nu am chef sa o fac automata Share this post Link to post Share on other sites