sly74

Rezulatate Euro NCAP XC60

9 posts in this topic

Test WHIPLASH (accident tip whiplash = leziune a coloanei cervicale in urma unei tamponari din spate a automobilului ca rezultat al impactului dur si brusc dintre cap si tertiera/spatar scaun)

Incepand cu Noiembrie 2008 testul Whiplash a fost preluat si de Euro Ncap. Au fost testate 25 de autoturisme iar Volvo XC60 a obtinut scor maxim devansand Audi A4 si BMW X3.

Detalii pe link si in anexa.

http://www.euroncap.com/whiplash.aspx

Share this post


Link to post
Share on other sites

YYYYYYYeeeeeaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh baby!!!  :thumbsup2:

Nu ca as vrea sa si verific!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma fratilor , Volvo e Volvo , eu iubesc marca asta , si cat m-ar dezamagi S40-u meu , cu anumite aspecte cu ii deranjeaza pe altii , eu tot o parere buna o sa am pentru Volvo.

  Orice masina se strica , apar probleme , si in plus Volvo in primii 170.000 km nu-ti pica cam nimic pe ea , deocamdata eu nu am S40-u meu de km aia , am aproape 90.000 , dar nu am treaba l-am luat din Suedia la mana doua , iar altii nu dau nume nu ma refer la anumite persoane , oricum am vazut ca sunt cativa , care sunt dezamgiti de masinile lor , de ce ?? nu stiu , oricum eu sunt multumit si voi fi intotdeauna . ;D:D;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noutatea e ca inca odata Volvo nu a dezamagit. Ba chiar e mai mult decat a fost. Si cum spunea si Jhonny B., cei care sunt dezamagiti e treaba lor, atat timp cat sunt putini. Eu sunt super multumit de masinuta mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt membru al unui numar de 5 forum-uri pentru 5 marci: BMW, Citroen, Ford, Mazda, Volvo. Pe fiecare forum, toti posesorii isi lauda masina, marca adica ca si cum ar fi cea mai cea. Am vazut o gramada care lauda cx7-le, care, dupa parerea mea, e un fel de pereche de papuci cu bretele, o masina inutila scumpa la exploatare. Au pus un motor mic pe o caroserie mare si au obtinut nimic. Un consum urat de tot (povestea cineva ca a scos la munte pe serpentine 98% consum, ceea ce-i exorbitant pentru oricine) iar la o liniutza pe 2Km a scos 160% adica 160 litri ar fi consumat pentru 100Km parcursi in modul ala. Bun, se mai inseala si computerul dar nu cu mai mult de 5% din valoarea indicata. Pe teren accidentat inclusiv dealer-ul mi-a zis sa nu incerc s-o bag pe drum mai infundat decat drum pietruit sau acoperit cu pietris ca acolo raman, dar a zis-o foarte subtil "asta nu-i freelander". BMW se bate cu pumnu in piept ca au masini tari. Au masini tari pentru aia cu buzunaru gros. Eu unu am experienta cu automobile bavaria, unde am platit schimb de motor pe 535-ul meu (ma rog, tata a platit) 16 mii de euro fara tva, DA, saisprezece mii de euro, ca sa descopar la aproape 2 ani ca piese de aproape 6 mii de euro erau trecute pe factura dar nu erau schimbate. Bineinteles ca mi-am luat _|_ din partea lor pentru ca trecuse atata timp dar, plm, asta e. Citroen se umfla in pene cu C5, care obiectiv vorbind este foarte reusita ca design. Pot sa zica toti carcotasii ca are nush ce furat de nush unde si scaune de cl si mai nush ce de nush ce. Ideea e ca le-a iesit o masina izbitor de frumoasa, poate cea mai frumoasa din gama ei. Problema e ca are niste motorizari de-ti vine sa-ti bati copiii cu lantzu ud. Motor de 3 litri cu consum mixt de 13 la suta dat de producator???? Da-o dreaq de tehnologie. Singurul motor care cred ca e ok din punct de vedere al raportului cal per litru consumat este cel de 2.2 litri de 173 de cai. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca se stie ca la citroen pica partea electrica si senzorii intr-o veselie. Apoi sa luam Ford. Ford a avut niste masini bune, anume mondeo cel vechi si focus-ul, care, acum nu stiu cat de fiabile mai sunt, cel putin mondeo asta nou pica in prostie la partea mecanica. Mondeo ala vechi am unu acasa, am mers fro 20 mii km cu el si n-a avut nici pe dreaq. Acum a ajuns pe mana altcuiva din firma si ce plm i-o fi facut nush dar motoru suna ciudat, porneste greu si vibreaza. O fi masina de vina, o fi soferu, n-am cum sa stiu.

Acum singura masina despre care nu ma pot pronunta prea bine e volvo pentru ca nu detin asa ceva. Demult am avut un volvo 740, d-ala taiat din topor. N-am ce zice, foarte confortabila masina si extraordinar de spatioasa chit ca motorul D5 pe care il avea era cam zgomotos, dar intr-o buna zi i s-a pus ei pata si i-a cazut pompa de servo si era sa intram intr-un dictai stalpul. Deci fiecare masina, fiecare producator de pe piata are puncte slabe si puncte forte.

Daca BMW facea cele mai tari masini de pe planeta, atunci toata lumea avea BMW. Folosind acest rationament pot concluziona ca nici volvo nu face cele mai tari masini de pe piata pentru ca nu detine monopol :). In plus de asta, am auzit ca la unele diesel-uri de la volvo se intampla sa pice turbina sau pompa de inalta presiune. N-am avut deci nu pot confirma, doar astept pe cineva care sa confirme sau sa infirme. Si apoi mai intra in calcul si reviziile. Spre ex, la lexus in pipera m-a costat o revizie, adica schimb ulei, filtru ulei si filtre de aer habitaclu 17 mil. Aceeasi revizie dar facuta la toyota in braila m-a costat 7,8 mil. Diferenta? Probabil amabilitatea, oamenii in costum si fufele in fuste scurte din salonul de asteptare de la lexus bucuresti.

Cat despre subiectul "cea mai sigura masina" eu unu mizez pe mertz. Poate uitati ca de fapt si de drept mertzu la S-Klasse a venit cu ideea de radar care franeaza pentru sofer. Mai mult, mertzu a venit si cu ideea de radare care calculeaza iminenta unui impact si pregatesc masina pentru asa ceva, cu scaunele care se deplaseaza pentru a te aseza in cea mai buna pozitie pentru impact, cu tetierele care se misca inainte pentru a minimiza distanta intre cap si tetiera in iminenta unui impact, cu geamurile care se inchid singure, pana la sistemul care franeaza singur in caz de detectie a unui impact. Si toate astea, acum cativa ani. Daca volvo facea cele mai sigure masini, probabil sefii de stat aveau volvo blindate, nu mercedes s-guard si bmw blindat. Si aici nu e vorba de prestanta sau de nume de firma ca daca asta era cuvantul de ordine, aveau bentley si rolls blindate. Sunt anumite firme care sunt bune la anumite lucruri iar volvo face masini sigure intr-un pret rezonabil si la o calitate decenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti spun o parere: masinile frantuzesti sunt cele mai duse , nu tin , nu sunt rezistente asta ma refer la Citroen, Peugeot , Renault si ce mai au , ti-ai luat Renault : ti-ai luat dacie sau Peugeot-Citroen ca sunt impreuna alea sunt a doua dacie dupa Dacia noastra, nu sunt masini pe care sa contezi eu n-as avea curajul sa-mi iau o tarsoaga frantuzeasca pentru ca astea se stiu si intretinerea de mananca in buzunar . Ford fac masini de nimereala sa faca bani atat , iar Volvo daca fac masini , fac pentru ei , nu fac pentru concurenta sau sa fie mai tare decat celalalt producator din contra suedezul face o masina pentru gusturile lui , eu volvo nu-l clasez a fi o masina concurenta pentru bmw , audi etc , Volvo nu fabrica numai masini daca stam sa judecam drept , daca te uiti pe volvo.com afli ca volvo face mult mai multe produse pe piata .

  Dar de ce sa-mi iau un bmw care consuma 20% pentru 200 CP care ii are , cand eu am Volvo S40 T5 AWD cu 4x4 de 220 de cai putere si imi papa doar 14% in oras ,si nu despre consum e vorba si despre intretinere ca pe mine nu ma costa mult partea mecanica la un volvo cat costa la un bmw  de exemplu bucsi ,pivoti, planetare ma duc in jur de 14-15mil la un bmw nu stiu cat sunt dar cred ca sar de 16 mil piesele, imi e drag sa ma plimb cu S40-u meu, prostia mare e ca n-am eu timp sa o rulez ca sunt plecat mereu in cursa , dar e masina de aceea mi-am luat ce mi-am dorit . Daca ar fi ceva sa-mi achizitionez o alta masina pe viitor , tot volvo as alege e o masina super , eu m-am urcat si in bmw , audi mai multe am si mers , mmm masini ok , bune , dar nu sunt ca volvo nu stiu eu m-am indragostit de marca asta , am avut ocazia sa merg si cu alte modele volvo si sunt foarte marfa . am vazut un Volvo S40 R in Austria pe albastru si mi-a picat fatza cand l-am vazut si e o versiune care are 340 de cai putere , si al meu e din 2006 al doilea model de S40 si am interior R , dar ala are doar elemente de desing, modelul S40 2009 are peformante si elemente si la motor si desing . Nu stiu cum sunt celelalte ca sunt de lauda ca nu sunt , oricum pe mine volvo m-a atras , si am benzina si numai benzina imi voi lua. Dieselul e mai complicat , si unde ai mentionat tu ca se strica turbina si pompa de injectie se strica la Volvo S40 si celelalte din platforma lui S40 cu motorizarile de 1.6 benzina si 1.6D care sunt facute cu Peugeot cel mai prost producator de motoare e Peugeot , poate mai slab decat Renault. Dar Volvo S40 D5 ala e prea belea , dar dieselul e pretentios , daca nu sti cum sa mergi cu el sau nu sti ce sa-i iei la timp , il bulesti si se duce dracu. La benzina ii faci ce vrei o bruchezi o faci cum vrei tu , dar nu e ca dieselul . Si inca o chestie te trimit la Saab un pic sa vezi acolo motoare benzina dotate numai cu TURBO masini care stau prea bine pe sosea , dieselul la Saab e cu TID de la Opel si e cam stricacios si ala la turbina , dar benzina la Saab cu turbo alimentat e prea tare . Oricum eu am S40 T5 AWD si ce sa-ti spun e fenomenal , consum redus , pleaca bomba de pe loc cu 4x4 pe el rupe , nu stiu care sunt pe piata cele mai vandute la S40 FWD sau AWD nu stiu , dar eu am gasit AWD n-am treaba .

Marcile frantuzesti si mai sunt ele si altele nu le pot compara cu un Volvo , alea sunt carutze mai imbunatatite decat Dacia Logan , Peugeot 407 la 100 km/h tremura din toate incheieturile sau Renault Laguna ca e zero la sigurantza  si rea la intretinere si toate au o tabla prost calitativa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat despre subiectul "cea mai sigura masina" eu unu mizez pe mertz. Poate uitati ca de fapt si de drept mertzu la S-Klasse a venit cu ideea de radar care franeaza pentru sofer. Mai mult, mertzu a venit si cu ideea de radare care calculeaza iminenta unui impact si pregatesc masina pentru asa ceva, cu scaunele care se deplaseaza pentru a te aseza in cea mai buna pozitie pentru impact, cu tetierele care se misca inainte pentru a minimiza distanta intre cap si tetiera in iminenta unui impact, cu geamurile care se inchid singure, pana la sistemul care franeaza singur in caz de detectie a unui impact. Si toate astea, acum cativa ani.

Dupa cum bine imi amintesc, radarul de la S-klasse s-a cam facut de rusine la teste, accidentand cateva masini, dupa care nu s-au mai laudat cu el. (am incercat sa adaug un video cu accidentul, dar nu am putut)

Si testele Euro Ncap zic altceva... Un exemplu clar ar fi: C Classe din 1997 are 2 stele iar un S40 din 1997 are 4 stele. Volvo are 4 stele, cea mai slaba masina de la Euro Ncap, iar "Mertz" are de 2. Si ca masini cu 5 stele, Volvo are 6 din 10 iar Mercedes are 6 din 14.

Din masinile enumerate de tine mai sus, am fost cu toate, si am avut personal, aproape din toate, iar Volvo ramane primul in parcare. Despre BMW, mi-am mai expus acra parere si experienta pe forum, iar restul, au si bune si rele, ca orice marca, defapt.

Nu mi se pare deloc drept , modul in care analizezi calitatea unei marci....daca altii nu au, nu e buna, daca ar avea si sefii de stat, ar fi excelenta. Sa inteleg, ca daca Basescu are Logan si nu Volvo, Loganul este peste Volvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now