Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest LEXION

De vanzare: Volvo S40, 2001, Special Edition

19 posts in this topic

Volvo S40 1,6 Special Edition

PRET

5.200 euro negociabil

DATE TEHNICE

An fabricatie: 2001 - luna iulie

Kilometri parcursi: 137000 Km

Capacitate cilindrica: 1587 cc

Putere: 109 CP

Tip carburant: Benzina

Caroserie: Berlina

Culoare: violet metalizat

DOTARI

ABS, Proiectoare ceata, Alarma, Computer bord, Geamuri electrice, Oglinzi electrice, Aer conditionat, Airbag, Interior piele, Jante aliaj, Inchidere centralizata

DESCRIERE

Import Germania, Model Special Edition, Suspensii Sport + Cip Motor, Inclazire Scaune, CLIMATRONIC, CD-Player si radio-casetofon original cu antena electrica, Alarma din fabrica, Inchidere centralizata, 2 chei cu 2 telecomenzi, interior cu insertii de piele si lemn, volan de lemn, Computer Bord, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice, Faruri cu insertii negre, fusta spoiler, spalare faruri, eleron, Jante aliaj pe 16' , proiectoare ceata, becuri de far HID albastru, discuri frana noi, ABS, Airbag, Euro 3, 184 grame CO2, Taxa inmatriculare: 470 Euro, Pret Negociabil.

CONTACT:

Persoana: Dan Alexandru

Localitate: Cluj-Napoca

Judet: Cluj

Telefon: 0743041553 ; 0766228277

e-mail: classlexion@yahoo.com

Masina a ajuns de cateva ore in tara, de aceea, in poze este cam murdarica..... Poze mai bune, in curand.

Taxa de inamtriculare din anunt, este cea intrata in vigoare de la 1 Iulie 2008, nu este cea triplata, pt ca am auzit ca se va reveni la taxa mica, in curand, iar masina are 1 luna de numere de Germania si se poate scoate inca 3 luni de numere provizorii de Romania, putand fi amanata inmatricularea, pana la intrarea in vigoare a vechii taxe.

post-0-12877855313254_thumb.jpg

post-0-12877855314363_thumb.jpg

post-0-12877855315077_thumb.jpg

post-0-12877855315958_thumb.jpg

post-0-12877855316581_thumb.jpg

post-0-12877855321438_thumb.jpg

post-0-12877855344665_thumb.jpg

post-0-12877855350885_thumb.jpg

post-0-12877855355708_thumb.jpg

post-0-12877855361481_thumb.jpg

post-0-12877855313254_thumb.jpg

post-0-12877855314363_thumb.jpg

post-0-12877855315077_thumb.jpg

post-0-12877855315958_thumb.jpg

post-0-12877855316581_thumb.jpg

post-0-12877855321438_thumb.jpg

post-0-12877855344665_thumb.jpg

post-0-12877855350885_thumb.jpg

post-0-12877855355708_thumb.jpg

post-0-12877855361481_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

F faine jantele.

Cati cai are cu tot cu chip? 109 cat ai scris in anunt?

Bafta la vanzare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

F faine jantele.

Cati cai are cu tot cu chip? 109 cat ai scris in anunt?

Bafta la vanzare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

109 are din fabricatie, dar vanzatorul mi-a zis ca a fost re-softat, si chiar se simte...

NU stiu care este puterea actuala, dar din toate Volvo-urile de 1,6 care le-am condus, acesta chiar trage mai tare ca altele. As putea zice ca e la nivelul unuia de 1,8 pe acceleratie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are DSA.... se vede ca lipseste si butonul de pe consola

Eu consider, ca DSA-ul este foarte folositor doar la masinile de peste 150 CP....si la toate cu tractiune spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu, cip max 12-16Hp la benzinar fara turbo. Posibil sa ma insel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca te inseli, de aceea am zis ca e pe la nivelul unuia de 1,8... 109 cp cu inca 10-15 este ca si cel de 1,8 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O luat si un catzel intre roti se pare, ca lipseste bucata de plastic dintre spoilere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare nu asa ii el? Mi se pare mult prea simetrica si finisata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O luat si un catzel intre roti se pare, ca lipseste bucata de plastic dintre spoilere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat pozele in primul post.

Si mai atasez doua facute langa S-ul meu murdar... ::)

post-0-1287785532641_thumb.jpg

post-0-12877855335264_thumb.jpg

post-0-1287785532641_thumb.jpg

post-0-12877855335264_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot sa fac ceva comentarii ? Stergatorul de la sofer sta prea in sus, si grila a fost vopsita in negru... Si un bec de pozitzie ars pe dreapta-spate... Mai studiez, no offence :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu de stergator, ramane putin in urma...se mai intampla, masina nu este noua.

si de grila....asa a venit masina, asa am lasat-o...chiar urasc vopsirea grilei in negru, dar nu mi se pare o piedica de netrecut.

edit: ar mai fi ceva, covorasele de la sofer sunt murdare, pt ca in Cluj tot ploua de cateva zile, si strazile arata ca si la vulcanii noroiosi, oricat te feresti, tot o murdaresti.

Masina mea am spalat-o ieri si am facut vreo 20 de km, si in poza, arata ca si cum nu as fi spalat-o de o luna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate doar mi s-a parut, imi cer scuze, dar pe stanga vedeam parca doua becuri aprinse in partea superioara a stopului, iar in dreapta doar unul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am observat si eu...era din cauza la unghiul pozei si lumina de afara  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot sa fac ceva comentarii ? Stergatorul de la sofer sta prea in sus, si grila a fost vopsita in negru... Si un bec de pozitzie ars pe dreapta-spate... Mai studiez, no offence :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa de mult ne-a placut masina, incat ramane "in familie".

Topicul se poate inchide

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.