Posted 26 Jan 2009 · Report post e un 440 de 1721 benzina din 89 pornesc motorul merg 2-3 min normal dupa aceea se balbaie nu mai are vlaga motorul am relanti dar daca il bag in sarcina merge in hopuri dupa ce se incalzeste merge normal am schimbat APRINDERE , CAPAC DELCOU ,SENZORUL CARE CITESTE pe VOLANTA , O ASA ZISA VANA .......toti mecanicii isi dau cu parerea cumpar piese +manopera iar efectul e acelasi va rog ajutati-ma am cumparat masina de o luna dar o parchez cu fruntea sus linga masina patronului si cobor cu zambetul pe buze sper sa reusesc sa ii gasesc problema Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2009 · Report post Salut, daca masina este injectie, posibil sa fie filtrul de benzina infundat sau chiar pompa de benzina. Cauta un mecanic bun, sa scoata filtrul de benzina si dupa pompa sa puna un manometru si sa vada ce presiune da pompa. Ca simptom ce spui asta ar mai putea fi. Relanti bun, cind intra in sarcina .. moare. Incearca si asta ... Succes! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2009 · Report post Masina nu este injectie , dupa cum a mentionat , posesoru mai sus , e cu delcou , se pare ca e cu carburratie , schimba platina , delcou , regleaza vacumu si mai regleaza la carburator , aeru, avansu , si poate merge , daca e cu carburatie , ca numai cele pe carburatie au delcoou si cu ce mai exista pe ele. Incearca asa , pentru ca iti trage aer fals pe undeva si daia se ingatuie ,platina numai face scanteie buna ... acum nu stiu cum e motoru tau , pune o poza aici mare sa vad si eu mai bine cum e motoru ce are pe el , ca sa-mi dau cu parerea cam ce ar fi , daca e injectie euro 1 sau 2 , dute la mecanic cu ea , ca asa n-ai ce sa-i faci , dupaia o strici mai rau. Daca e carburatie dute la tot la mecanic , o sa-ti zica ce are si le schimbi . Iar masina dupaia revine la viata, asa cum ai avut-o. Numai bine! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2009 · Report post Si eu cred ca trage aer pe undeva. Pe Dacia de care am scapat anul trecut, am avut aceeasi problema acum 2 ani cand eram la mare in concediu. Schimbat la fel delcou si altele. In final, am observat ca un furtunas era putin crapat, foarte putin, exact in partea mai putin vizibila. L-am scos, l-am lipit bine cu banda izolatoare si asa am reusit sa ajung acasa de la mare. Masina am vandut-o cu acelasi furtunas. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2009 · Report post Bine ai venit . Nu numai cele cu carburator au delcou. Verifica si bujiile poate e vreuna dusa , eventual si fisele. Zici ca ai schimbat " APRINDERE " . Ce din aprindere ai schimbat ? Tine-ne la curent cu ce ai mai facut si data viitoare posteaza la sectiunea noastra Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2009 · Report post Citeste tipul carburatorului si daca-l am ti-l dau.Am avut acest defect din carburatie.La carburatorul original trebuia pus ulei motor la amortizorul acceleratiei:are deasupra un capacel de plastic.Am schimbat solutia si facea la fel.atunci am descoperit cauza:jiglorul de la camera de nivel consant nu etansa bine.Acelasi defect avea si cel original.Cum in general consumul minim se obtine cu cel original,am schimbat jiglorul,am pus ulei si merge perfect.Se gasesc greu !Cum verific jiglorul:se creaza vid in gura si nu trebuie sa se desprinda de pe limba. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2009 · Report post Din cate stiu eu, se pune lichid de frana sau ulei de servo in acel rezervor, nu ulei de motor ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2009 · Report post Dragul meu poti sa pui si smantana,dar eu asa am gasit in manual,evident cu traducerea google !Este cunoscut faptul ca vascozitatea uleiurilor de motor difera,la care se adauga faptul ca influienteaza pana si cantitatea pusa,dar sunt amanunte care nu trebuie sa ne puna in situatii penibile...Adevarul este ca si eu am pus mai multe tipuri,dar varianta optima am obtinut-o cu ulei de transformator. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2009 · Report post Daca are senzor pe volanta sigur e pe injectie . Problema e 100% alimentarea cu benzina .Poate fi chiar pompa sau traseul de alimentare obturat (furtun deteriorat ,mizerie ,filtru benzina murdar).BAFTA! Share this post Link to post Share on other sites