Posted 28 Jan 2009 · Report post Stimate SMD... te simt cam frustrat asa. Sincer NU NE INTERESEAZA ca ai tu bani de XC90. Chiar C A S H. Sunt banii tai si nu te privim cu stima si respect pentru ca tu ai bani de xc90. Tu si inca 99% din frustratii de dorobanti care inchirieaza si ei un apartament si au bani de un X5. Deja te privesc cu aceeasi ochi cu care ii privesc pe ei. Respectiv pe cei cu un A4 2002 adus de afara si idealul lor in viata este sa aiba un 4x4.Ai dreptate, lumea cauta reviewuri inainte sa cumpere ceva. Cu cat mai scump cu atat sunt mai atenti la detalii. Dar acum nu pot sa ma abtin sa ma iau de tine si de atitudinea ta, si de prejudiciul pe care il aduci tu numelui VOLVO in Romania si implicit firmei Primus Auto.Sunt oameni care isi calculeaza bine costurile de intretinere la achizitia unei masini noi. Dar de unde pana unde te compari tu cu un posesor de XC90? Eu unul asa vad lucrurile. Ai bani de masina tare? Ei bine platesti. Nu iti convin preturile, ia-ti o masina care se contureaza bugetului tau. Probabil asta e motivul pentru care ai aceeasi masina din 2001 dar astea sunt parerile mele.Chiar nu inteleg de cand te tragi tu de sireturi cu directoarea de marketing. Te-ai gandit vreodata ca poate target audience-ul nu te include si pe tine? Poate ca nu dorim oameni ca tine drept clientii nostrii?Am mai intalnit clienti nemultumiti. Dar nu sunt nemultumiti de brand sau de serviciu primit. Sunt nemultumiti pentru ca asa sunt ei. Am avut clienti care au returnat masini la BMW sau la Mercedes. Crezi ca nu au vrut sa returneze si Volvourile?Oameni buni, toata lumea greseste, inclusiv Horia, zeul vostru din peisajul Primus Auto. Solutii sunt cand angajatii Primus gresesc si credeti-ma chiar se aplica. Si spre avantajul clientului, si spre buzunarul celor care gresesc.Ah... uitasem. Suntem certificati iso 9001/2002 (stiti voi, managementul calitatii), avem audituri frecvente de la Price Waterhouse Coopers, suntem auditati la fiecare 6 luni de catre Volvo atat pe partea de Sales cat si Aftersales. Vreti sa stiti rezultatul? 98% din partea lui Volvo. Da vorba aia, habar n-ai tu. Tu doar cu gura mare. Iar era sa uit... suntem in Top 100 companii de success din romania/ companii in care sa lucrezi, votate de catre angajatii firmei in anonimat, de la infiintarea topului incoace.@midnightNu m-am retras din conversatia legata de preturi. Pur si simplu job descriptionul meu nu include www browsing sau postari si raspunsuri pe volvo-club. Sunt aici din simpla pasiune pentru brand si sustinere pentru acest site.Foarte scurt. (Offtopic) Piesele pe care le iei tu prin programul Exchange sunt piese remanufacturate. Acest program se aplica doar importatorilor din centrul si vestul Europei. In Romania din cate stiu sunt comandate piese produse original, nu factory refurbished. De aici si diferenta de pret. Volvocars a decis sa nu extinda programul mai departe de centrul Europei. Prin urmare, noi ca importator / dealer nu putem face nimic. Suntem legati de maini si de picioare sa le luam de la Volvo, intrucat nu ne permitem "breaches of contract" cumparand piese originale de la alti dealeri.Preturile noastre sunt cum sunt pentru ca afacerea creste si prin urmare avem costuri ridicate, respectiv MULT mai ridicate decat le ai tu. Comanzi o piesa la tine acasa si o tii in boxa pana vine clientul (glumesc, desigur ...dar priveste anvergura)Voi chiar credeti ca noi nu avem clienti care ne apreciaza serviciile?Cam atat deocamdata. Flame on. I don't care.Cum bai frate certificati Iso ...... cand cei din service nu stiu ce cote si cate trepte de reparati are vibrochenu si pistoanele de la motorul B5252FS !! , ma rog am fost la un service de "cartier" si anume la Caprita , s-a uitat in 2 cataloage si mi-a zis cotele . Chiar nu inteleg de cand te tragi tu de sireturi cu directoarea de marketing. Te-ai gandit vreodata ca poate target audience-ul nu te include si pe tine? Poate ca nu dorim oameni ca tine drept clientii nostrii?Asa este , voi vreti oameni pe care sa-i prostiti in fata !!Sunt oameni care isi calculeaza bine costurile de intretinere la achizitia unei masini noi. Dar de unde pana unde te compari tu cu un posesor de XC90? Eu unul asa vad lucrurile. Ai bani de masina tare? Ei bine platesti. Nu iti convin preturile, ia-ti o masina care se contureaza bugetului tau. Probabil asta e motivul pentru care ai aceeasi masina din 2001 dar astea sunt parerile mele.Asta mi se pare un raspuns cam de sus , gen el este un sarac si abea isi permite un S40 . Vai de capu meu , aici gandesti ca un "Cocalar" de Vitan , numai aia sunt pfoaaa ai masina din 2001 saraculeee !! Trezestete la realitate daca ai bani nu trebuie repede mammamama sa-i dai pe masini , ca sa arati ce tare esti tu . Preturile noastre sunt cum sunt pentru ca afacerea creste si prin urmare avem costuri ridicate, respectiv MULT mai ridicate decat le ai tu. Comanzi o piesa la tine acasa si o tii in boxa pana vine clientul (glumesc, desigur ...dar priveste anvergura)Orice afacere creste , dar asta nu inseamna ca iti faci tu afacere punand niste adaosuri fabuloase si prostindu-i pe oameni in fata . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post Cu aceeasi stare de ...bleahhh in mine (am vrut sa zic parere de rau dar nu merita deranjul) observ aceeasi atitudine jmecherita de sefuletz parvenit in toate raspunsurile deja renumitului andy. Cum are el raspunsuri la toate, frumoase si pompoase, parca scoase din cutie asa de sclipitoare sint Exact cum a spus si Midnight "Nu inteleg de ce in loc sa se plece capul si sa primim raspunsuri macar de genul "Incercam sa remediem problemele, nu dati cu pietre !", suntem in continuare tratati de sus ca Primus de fapt NU are uscaturi, si ca a gresi e omeneste." Eu unul o sa inflamez tot ce inseamna forumuri - sa se stie de citi mai multi oameni ce varza de service sinteti cu "98% din partea lui Volvo" aprecieri. Wow. La orice cautare pe Google referitor la service Volvo Bucuresti sa se citeasca aceste rinduri ale indolentei cu care tratati POSESORII de Volvo, nu pe potentialii viitori cumparatori carora le dai raspunsuri de genul "Dar de unde pana unde te compari tu cu un posesor de XC90?" . Sa te mai citez, poate uiti de la mina pina la gura ceea ce tastezi in pretiosul tau timp liber in care nu ai timp de "www browsing sau postari si raspunsuri pe volvo-club" ? Ia de aici - ca asta e cea mai tare aberatie scrisa de tine, dupa toate problemele semnalate de cei carora v-ati batut joc in mirobolantul vostru service :"Am mai intalnit clienti nemultumiti. Dar nu sunt nemultumiti de brand sau de serviciu primit. Sunt nemultumiti pentru ca asa sunt ei." Gata, mi-e de ajuns. Dupa asemenea raspuns se vede ca esti stinca, nu te clinteste nimic. Bravo, nu te schimba. Tara are nevoie de caractere tari.Acelasi Matrixxx - la fel de neschimbat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post problema este de fapt una de fond ,zic eu,si anume :atata timp cat oamenii din service vor fi platiti la ''cantitate'' ,si nu la ''calitate'', masinile tuturor vor avea de suferit.,si credeti-ma ca oamenii(de mecanici vorbesc) ,sunt prost platiti in raport cu raspunderea pe care o au,nu vreau sa acuz sau sa apar pe nimeni dar asta este adevarul,(vorbesc in cunostinta de cauza),iar ca un sfat pentru noi toti,nu trebuie sa va mai deranjati asa tare in momentul in care andy apare pentru ca EL,si multi altii ca el de acolo,cei vreo suta sau poate 2 sute de insi care scriu aici,chiar nu conteaza,din pacate.asta e Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post Din cate stiu eu, Andy este proprietarul EIT si Primus deci chiar poate schimba anumite probleme legate de acest service. Deci daca il mai enervam mult e posibil sa ne bage restrictie iar atunci cand ne va crapa caciula cu vreo problema mai grava s-ar putea sa ne trimita la serviceul de la colt de strada. Din punctul meu de vedere el nu are nici-o vina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post gresit, si de ce anume spun asta :1. daca andy este proprietarul EIT/Primus cred ca ar putea face anumite lucruri referitoare la toate nemultumirile ce sunt postate pe forum2. poate ca andy vine de la Bogdan Huidan, sau poate nu>>Bogdan este un tip cu o educatie si cu studii foarte ok pt un limbaj si o atitudine atat de superioara3. in marea majoritate a cazurilor aici, vorbim de automobile ce nu mai sunt in garantie =>ca nu esti obligat sa mergi la Primus4. Nimeni nu dicteaza ce faci tu cu masina ta si nu in ultimul rand unde5. Poate ca un service de "cartier" e uneori mai "priceput" decat Primus6. Daca m-as lovi vreodata de refuzul celor de la Primus (aceasta fiind ultima optiune)-ceea ce sunt sigur ca nu e cazul>>>IMI VAND MASINA sau ii dau foc la Primus in curte )) (glumeam)Sa fim seriosi si sa ne mai chill-uim putin, "plesneste vena" iar lucrurile nu se vor schimba. Mai bine povestim de intalniri. Propunem un armistitiu cu Primus si facem un eveniment (test drive) - parteneriat cu FORUM-ul - discount-uriSolutii sunt, profitabile de ambele parti. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post Eu nu fac nici un armistitiu cu primus atita vreme cit atitudinea celui care vorbeste in numele lui - aka andy - este ca acolo curge lapte si miere iar noi sintem doar niste ganganii circotase ! Never ever ! Oamenii au probleme GRAVE, le semnaleaza aici sau in alta parte si culmea culmilor - ei o tin una si buna : clientii sint nemultumiti fiindca ASA SINT EI ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post speram la niste discounturi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post Din cate stiu eu, Andy este proprietarul EIT si Primus deci chiar poate schimba anumite probleme legate de acest service. Deci daca il mai enervam mult e posibil sa ne bage restrictie iar atunci cand ne va crapa caciula cu vreo problema mai grava s-ar putea sa ne trimita la serviceul de la colt de strada. Din punctul meu de vedere el nu are nici-o vina.Ca de obicei esti pe langa subiect Domnule cristi81. Nu faci decat sa pui paie pe foc, ca de fiecare data cand postezi.Andy nu-i proprietarul, este eventual mostenitorul dar nu cred ca are relevanta in discutie iar din cate am discutat eu cu el este (in ciuda parerii altora) un tip OK. Daca se enerveaza, in sensul rau al cuvantului o sa faca riduri, iar in sensul bun poate mai ameninta cativa cu concedierea, lucru foarte foarte nasol pentru un angajat in vreme de criza. Restrictie o sa ne bagi tu la perle daca incetezi sa ne mai terorizezi cu postarile, corect este "ne crapa buza" nu caciula.Problema in service este pe cale sa se imbunatateasca, nu datorita interventiei divine ci datorita crizei. Pana acum alergau angajatorii dupa oameni si nu aveau nici o metoda (eficienta) de constrangere a acestora sa-si faca treaba bine. Auzita de mine in service-urile unde mai facem cate ceva:Raspuns de mecanic catre seful de service (nu la Primus) Auzi ba eu va tin aici si daca mai ma critici si mai ma verifici mult imi bag picioarele in masinile voastre si plec cu inca 5-6 la .......... (firma concurenta) ca tot ne suna de trei ori pe zi sa mergem la ei.Cred ca asta va fi "castigul" crizei, o sa devina angajatii mai loiali fata de locul de munca si mai constiinciosi in serviciile prestate pentru salariul primit, iar pe de alta parte, datorita vanzarilor mai scazute, concesionarul va trebui sa faca profit si din alta parte decat masini noi, se va reduce aglomeratia din service un pic iar cei din conducere sigur vor incerca sa imbunatateasca si sa dezvolte serviciile post garantie, altfel cu pasi mici dar siguri lucrurile vor deveni din ce in ce mai proaste pentru ambele parti, vanzator(+angajati) si clienti. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post C'mon sa te lovesti de ei .... Exista zeci de service-uri , btw ... te poti duce si la BMW service Acolo in service zici ca este farmacie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post 1. Legat de pauza lor de masa, e o problema mai veche care a fost scoasa si acum ei iau pauza in 2 ture. In general li se spune clientilor la programare de acest lucru.2. Nu imi explic cum ai vazut tu sticlele schimbate fix in masina ta incuiata cu ambele chei la tine. Sincer mi se pare cam aberant. Fix pentru asta am instalat 50 de camere video (interior / exterior) care filmeaza cu senzori de miscare tot ce zboara prin curte. 3. Oamenii sunt oameni. Animalele raman animale. Scrie mare in receptie: " NU RASPUNDEM PENTRU OBIECTELE PERSONALE LASATE IN MASINI". Au fost cazuri cand i-am prins si au fost dati afara. Daca nu v-ati dat seama, sunt cam aceiasi oameni prin service deci nu s-au bagat la asa ceva.Noi ne lovim de chestiile astea de furt mult mai des ca tine. Cu detectoare... gps si alte prostii. Pana acum eram noi prostii care dadeam din umeri si bagam mana in buzunar si plateam un GPS sau stiu eu ce alte inventii. De 3-4 luni de cand sunt camerele trebuia sa mai platim 3 navigatii si un detector care cica erau in parbriz cand a intrat clientul in curte si respectuos am demonstrat ca NU era asa.O cheie de la masina impreuna cu talonul este imperativ sa ramana la unitatea service. Talonul pentru ca matale poti sa suni la politie sa spui ca ti-am furat masina.Iar o cheie pentru ca in cazul unui incendiu langa masina ta, daca nu am chei, arde si ea. Si eu platesc. De ce? Ca nu ai tu chef sa lasi cheia?A mai venit un pui de jurnalist care avea un S3 sa faca test drive peste weekend cu XC60ul. Era in figuri ca el parcheaza masina in curte si ca nu vrea sa lase cheia sub sigiliu la poarta. L-am invitat frumos ca data viitoare sa vina cu RATBul. A plecat si a venit a doua zi cand s-a razgandit, lasand cheia de la masina.Sunt perioade si perioade. Unele mai aglomerate altele mai linistite. Cand e agomerat si toti vor masina repede unii raman mai la coada. Asa e tot timpul. Mai nou am gasit si solutii pentru asta, in cazuri extreme lasand o masina de demo clientului pana cand masina este gata. (asta daca e vina noastra).In caz ca nu ai vazut mecanicii semneaza o hartie cu actiunile facute de ei. Hartie bifata de seful de atelier. Daca ceva nu se face si ei semneaza ca au facut iar problema nu e remediata, o vor remedia din banii lor.Cat despre scula respectiva ... uite poza. O avem si p'asta si chiar o folosim. Poate avem sediul la Otopeni dar nu suntem pe camp.SMD... in Bucuresti Volvo = Primus. Si potoliti-va cu comentarii aberante volvo e cumparat de chinezi. Pana in martie nu se stie nimic.Edit: Exista scula asta la serviceurile de cartier?Vreau si eu 100 de camere care filmeaza cu senzori. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post Din cate stiu eu, Andy este proprietarul EIT si Primus deci chiar poate schimba anumite probleme legate de acest service. Deci daca il mai enervam mult e posibil sa ne bage restrictie iar atunci cand ne va crapa caciula cu vreo problema mai grava s-ar putea sa ne trimita la serviceul de la colt de strada. Din punctul meu de vedere el nu are nici-o vina.Cu drag iti spun ca service-ul Volvo de la Sziged, ma primeste cu bratele deschise, preturi ABSOLUT REZONABILE, si o CALITATE A OAMENILOR SI A LUCRARILOR de mai mare dragul. Asa ca jupane Primus , spor la restrictii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post @ursu48Atat l-a dus mintea pe cristi81, nu este ameninta andy, nu cred ca s-ar preta la fapte de o asemenea mojicie.Orice service ne primeste cu bratele deschise, problema este a noastra, sa mergem si a doua oara cu inima deschisa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post E multa dragoste aici!! Simtiti baaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii? Hai sa vorbim de PRIMUS auto, si nu de ANDY. Nu cred ca in cazul lui se aplica principiul "VOLVO SUNT EU", desi sincer , ANDY ar fi nevoie de niste raspunsuri , din partea ta, mai necitite din normele si procedurile interne ale SRL-ului vostru. Ca pe hartie totul arata minunat si tot pe hartie orice piulita pica perfect pe orice surub ( de aceeasi dimensiune , of course). Eu vad VOLVO FORUM ca un potential canal de distributie pentru voi ( de la ace , brice si ... pixuri..... pana la celebrul XC 90, amintit anterior). Nu suntem o sleahta de milogi care sa atarne la mila celor mari, ci suntem o gasca de cateva mii de oameni care isi gasesc timp sa impartaseasca pasiunea pentru O MASINA. Multe dintre masinile de aici nu mai sunt la prima tinerete, si astea au nevoie de piese, piese care daca era un "pasionat de VOLVO " de la PRIMUS auto, un pic tehnic, care sa dea niste raspunsuri pertinente, basca si cate o solutie, puteau fi luate de la voi. UPS!!! Am mai identificat un canal de distribuite...... de aici incolo 150 Eur + TVA ora de consultanta.1000 de ani pace! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post @ursu48Atat l-a dus mintea pe cristi81, nu este ameninta andy, nu cred ca s-ar preta la fapte de o asemenea mojicie.Orice service ne primeste cu bratele deschise, problema este a noastra, sa mergem si a doua oara cu inima deschisa.AMIN! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post Daca cineva de la (mica) firma mea, sau din firmele mele partenere, care au cifre de afaceri si de 100x mai mult decat Primus, vorbea cu un client cum vorbeste Andy pe forum, era concediat pe loc. Exista o vorba despre relatia cu client-ul pe care domnul Andy nu o stie... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post Stii reclama aia : Nai cu cine bah , niste tarani Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post @SMD"Cand o sa vad unul la costum de la voi stergandu-mi masina cu maneca de la camasa o sa-mi schimb atitudinea. De ce spun asta? Fiindca deja am vazut asta in alta parte iar fatza de omul care a facut-o nu am decat respect si recunostinta ca a facut mai mult decat trebuia!" - ti se pare fireasca atitudinea ta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post am citit cu mare atentie tot ce ati scris pe aici si mai mult de atat am avut si discutii pe forum cu andy.ro aruncand unu in altul cu noroi. (mai mult sau mai putin) ma rog a fost. dar ca o concluzie trasa de mine si de altii pe care i-am intalnit la intrunirele noastre (tin sa subliniez faptul ca totusi ne mai intalnim) pot sa spun ca oricat de mult nu ne-am strofoca noi sa scriem si sa ne plangem, nu suntem noi tinta lor. (cumaparatori de noi masini). Ce parere are volvo (primus) despre noi - ar putea sa o spuna daca chiar am conta pentru ei in una dintre intrunirile de la Polivalenta care se tine in fiecare joi. Sau poate au facut acest lucru dar si nu stiu eu. Asta este. Traim intr-o tara a tuturor posibilitatilor intr-o tara unde XC90 (si altele de acest gen) face lege iar noi cei cu masinute din 19... toamna nu suntem demni de a fi luati in calcul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post Problema este ca in majoritatea cazurilor baietii cu masini din 19 .. toamna au mai multi bani decat cei cu X5 , Q7 , XC90 , dar spre deosebire de cei cu X5 , Q7 , Audi A4, A6 care majoritatea stau la bloc ( aaa si au masinile pt ca au vandut apartamentu lu bunicu ) , cei cu masini mai vechi au o casa intr-un cartier select din Bucuresti , o casa de vacanta ..... , dar din pacate mentalitatea romanului e de k_k_t . Daca o sa va plimbati printr-un cartier de case din bucuresti ( si aici nu ma refer la cartiere noi de vile respectiv blocuri ) , ci un cartier vechi care are cat de cat o arhitectura ( Domenii , zona Kiseleff etc .. ) o sa vedeti ca sunt in cel mai mare numar masini pana in 2003 . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post Va spun sincer,ma incearca o mare lehamite....dragii mei, nu mai consumati asa multa energie pe treaba asta,e inutil...mentalitatea dealerului roman unic pe un anumit segment e greu de schimbat...andy.ro a spus-o clar:dak nu suntem target-audience nu contam...singura solutie ar fi ca maine sa apara un alt dealer Volvo (macar service sau piese)..sa vezi atunci dragoste subita fata de posesorii de Volvo cand incepe sa mearga concurenta....asa ca va anunt,oficial,ca de azi vand orice model Volvo la 0 km,importat din USA, la 60% din preturile Primus...intermediez leasing extern,asigur service in perioada de garantie (stiut fiind faptul ca modelele pt America au alte cote)....Volvo taraba e OPEN..astept clienti,toti nemultumitiide Primus sa vina la mine... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post @andy.ro Este adevarat ca angajatii se plimba cu masinile clientilor? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post Va spun sincer,ma incearca o mare lehamite....dragii mei, nu mai consumati asa multa energie pe treaba asta,e inutil...mentalitatea dealerului roman unic pe un anumit segment e greu de schimbat...andy.ro a spus-o clar:dak nu suntem target-audience nu contam...singura solutie ar fi ca maine sa apara un alt dealer Volvo (macar service sau piese)..sa vezi atunci dragoste subita fata de posesorii de Volvo cand incepe sa mearga concurenta....asa ca va anunt,oficial,ca de azi vand orice model Volvo la 0 km,importat din USA, la 60% din preturile Primus...intermediez leasing extern,asigur service in perioada de garantie (stiut fiind faptul ca modelele pt America au alte cote)....Volvo taraba e OPEN..astept clienti,toti nemultumitiide Primus sa vina la mine... :love10: Fa un subiect separat te rog si da toate detaliile. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post @ tommytza, sa stii ca pe mine ma bate gandu inca de cand ai pomenit de 80-u cu bani pana-n 30 mii. si plus conditiile leasingului de 7 ani parca, asa ca o sa-mi reanalizez situatia financiara si sar la tine dupa o masina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post Va spun sincer,ma incearca o mare lehamite....dragii mei, nu mai consumati asa multa energie pe treaba asta,e inutil...mentalitatea dealerului roman unic pe un anumit segment e greu de schimbat...andy.ro a spus-o clar:dak nu suntem target-audience nu contam...singura solutie ar fi ca maine sa apara un alt dealer Volvo (macar service sau piese)..sa vezi atunci dragoste subita fata de posesorii de Volvo cand incepe sa mearga concurenta....asa ca va anunt,oficial,ca de azi vand orice model Volvo la 0 km,importat din USA, la 60% din preturile Primus...intermediez leasing extern,asigur service in perioada de garantie (stiut fiind faptul ca modelele pt America au alte cote)....Volvo taraba e OPEN..astept clienti,toti nemultumitiide Primus sa vina la mine...Tommytza un client sigur o sa fie taica-miu , vbim diseara la intalnire Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post Cand am citit raspunsul lui Andy simteam ca ma sufoc de nervi dar pana la urma pt. ce? Nu ma pune nimeni sa merg la Primus. Nu am fost si nici nu voi merge. Referitor la "target-audience" sau hai sa-i spunem pe romaneste piata tinta, cred ca este produsul unui management defectuos facut de persoane obtuze. Astazi, in momentul in care cauti clienti si in gaura de sarpe, ii spui unui om care are banii cash pt. cel mai scump produs comercializat de tine ca nu face parte din categoria de cumparatori agreeata de companie? Este egal cu sinuciderea. De ce nu se face nimic pentru a aduce si acesti cumparatori sau deja proprietari la Primus? Asta nu pot intelege. De ce??? Share this post Link to post Share on other sites