Posted 4 Feb 2009 · Report post Sincer si din pacate.Nu stiu daca cei de la primus or sa poata da un raspuns.....ei pana acum au practicat un business a la Romanica. Adica orice si oricum merge la noi asa ca......... mergi inainte.....Probabil ca or sa invete de acum in colo.......... sau poate nu....Cel mai deranjat lucru la ei nu e neaparat pretul ci calitatea lucrarilor si seriozitatea lor...........E adevarat ca si preturile conteaza imens insa........ cand ajungi sa platesti o suma imensa si constati ca au facut o lucrare de doi lei..... parca te apuca nebunia.Iar ca raspuns pentru titlul vostru "CE PARERE ARE VOLVO (PRIMUS) DESPRE NOI" ..... cred ca d-ul andy.ro a dat un raspuns mai mult decat clar.Mai exact: de ce v-ati luat masini scumpe, sarantocilor, daca nu va permiteti sa le intretineti (la ei desigur).Iar cu datul vina pe mecanici sau schimbarea de preturi....... mi se pare ceva de genul eu imi fac firma cu un super nume dar...... vina e a angajatilor. Mai exact el ea banul gros ca doar e patron de romania iar de vina sunt toti ceilalti... mecanicii ca sunt neseriosi sau poate sunt prost platiti, noi ca ne-am cumparat masini scumpe pentru buzunarul nostru, drumurile din romania.......... el e perefect.... noi ceilalti prostiAsta e parerea lui primus despre noi.si in concluzie......Aseara m-am bucurat f mult cand un prieten a zis ca isi cumpara o masina noua (volvo desigur) dar din alta parte si nu de la Primus pentru ca astia sunt cum sunt si a obtinut si un pret mai bun din alta parte.... deci..... e bun si forumul asta ca il citeste lumea.....Iar pentru Primus.... TOT IN JOS si invatati sa respectati clientii indiferent cum sunt ei pentru ca....... datorita noua traiti voi..... sau poate va pica banii din cer..... cine stie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2009 · Report post Faza aia cu "nu raspundem de bunurile personale lasate in autoturism" mi se pare de-a dreptul haioasa. Data viitoare cand o sa-mi duc masina in service o sa-mi dau jos casetofonul, antena de la gps, cd-urile, ochelarii de soare, pixul pe care scrie volvo, punga de ursuleti haribo, parasolarele, undita, bidonul cu lichid de spalat parbrizul din portbagaj... Adica un fel de "stim ca mecanicii fura, da' n-avem ce sa le facem". Ba aveti ce sa le faceti, daca tot va laudati ca aveti camere de supraveghere si filmati vreun "bagacios" chemati si politia, sau voi il scoateti pe respectivul in careu sa-si faca autocritica in fata colectivului? Mie mi-au mancat pana si guma de mestecat, care era bagata in buzunarul de la spatele scaunului. Daca n-au baietii de lucru si au timp sa caute prin torpedourile clientilor de ce nu mai faceti reduceri de personal, si-asa e criza financiara, mai reduceti si voi din costuri, ziceti ca sunteti in crestere si de-aia aveti preturi la piese de parca-s suflate cu aur. Pana una alta, decat sa mai stau cu inima indoita 2 saptamani dupa ce-i fac o revizie in romania, ca poate nu mi-au strans babuinii bine pivotul si ma trezesc cu volanu' mamaliga-n mana taman cand trebuie sa reintru pe banda mea din depasirea tirului, mai bine ma duc eu frumos la austria, germanica sau ungaria, le dau banu' (cam la jumate decat cer romanii) si plec impacat. Si apropo, eu n-am vazut la nemtii aia inapoiati sau la unguri scule de diagnoza pline de ulei ca cheia fixa de doispe-treispe. Mi se pare o lipsa de profesionalism si faptul ca babuinul care face diagnoza e unul si acelasi care-mi schimba uleiul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2009 · Report post Oameni buni de ce sunteti naivi! A nu mai cumpara masini prin Primus nu inseamna ca le veti lua boii de la bicicleta! Din ce cauza? Pai in primul rand importatorul oficial de automobile Volvo in Romania este SC EIT SRL (Euro Inter Trade) care are aceeasi patroni romani ca si PRIMUS SRL. Ideea este ca indiferent de la ce dealer de Volvo din Romania cumparati masina, practic dvs cumparati tot de la acelasi EIT SRL. Deci oameni buni tot importul de masini Volvo din Romania trece prin EIT SRL indifernt ca dvs o cumparati din Bucuresti, Iasi, Timisoara, Brasov, Constanta sau unde mai exista dealeri autorizati Volvo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2009 · Report post Mmmmmmm asta e trist atunci.....Stiam ca Brasov incearca sa fuga de sub papucul lor.....atunci e de inteles de ce ii doare undeva......... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2009 · Report post Pai si nu este normal sa fie asa, asa este si la VAG, BMW, Hyundai, Opel. Sunt mai multi dealeri dar numai unu aduce marfa si o da la cei mai mici Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2009 · Report post hmmm online cu cardul nu mere? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2009 · Report post In curand reclama aia cu "dincolo era mai ieftin" o sa devina "deviza" cumparatorilor de masini noi: si mai ieftine si mai bune! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2009 · Report post Brasovul este tot sub influenta Bucurestiului, probabil acel importator de care vorbiti. Sunt insa cativa oameni de treaba aici, care, in niciun caz, nu trateaza clientul ca andy.ro Nu spun ca toti sunt ok. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post mironb, Increderea in Primus Auto ------> http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,4538.0.htmlAdica un fel de "stim ca mecanicii fura, da' n-avem ce sa le facem". Ba aveti ce sa le faceti, daca tot va laudati ca aveti camere de supraveghere si filmati vreun "bagacios" chemati si politia, sau voi il scoateti pe respectivul in careu sa-si faca autocritica in fata colectivului? Mie mi-au mancat pana si guma de mestecat, care era bagata in buzunarul de la spatele scaunului. Daca n-au baietii de lucru si au timp sa caute prin torpedourile clientilor de ce nu mai faceti reduceri de personal, si-asa e criza financiara, mai reduceti si voi din costuri, ziceti ca sunteti in crestere si de-aia aveti preturi la piese de parca-s suflate cu aur. Pana una alta, decat sa mai stau cu inima indoita 2 saptamani dupa ce-i fac o revizie in romania, ca poate nu mi-au strans babuinii bine pivotul si ma trezesc cu volanu' mamaliga-n mana taman cand trebuie sa reintru pe banda mea din depasirea tirului, mai bine ma duc eu frumos la austria, germanica sau ungaria, le dau banu' (cam la jumate decat cer romanii) si plec impacat. Si apropo, eu n-am vazut la nemtii aia inapoiati sau la unguri scule de diagnoza pline de ulei ca cheia fixa de doispe-treispe. Mi se pare o lipsa de profesionalism si faptul ca babuinul care face diagnoza e unul si acelasi care-mi schimba uleiul. Lipsa de profesionalism... babuini... te invit sa te duci IN ALTA PARTE la babuinul de la coltul blocului. ALA DA MESERIAS.Camerele de filmat le-am montat ca sa demonstram clientului CA NU ARE DREPTATE! Ca nu a avut detectorul in geam cand a intrat pe poarta... etc etc. Nu am avut nevoie de ele in trecut sa dam afara angajati in baza furtului.Anuntul ca nu raspundem de obiectele lasate in masini este legat de plicul ala cu 10.000 EURO lasat in portbagaj. Ca daca vii si zici, unde e plicul eu iti arat hartia aia cu raspunderea.Daca cumva mai vrei sa vii la "babuinii" mei, sa ma suni si pe mine 0722.35.10.10 sa iti cumpar niste guma sa ai ce rontzai.mai bine ma duc eu frumos la austria, germanica sau ungaria, le dau banu' (cam la jumate decat cer romanii)Te invit sa te duci la babuinii altora. Din ce am vazut intr-un post separat al lui Maurice, revizia la Szeged este cu 1 mil (max) mai ieftina decat la mine. Du-te tare! (P.s. sa le zic sa iti cumpere niste guma orbit?)In final, NU AM NEVOIE sa vii tu sa imi spui mie cum sa dau oamenii afara. Sunt satul de bagatori de seama. Daca invatai sa citesti, camere de filmat sunt instalate de cateva luni. Serviceul este din 1999.Care e problema ta ca am acelasi om si la revizie si la diagnoza? Nu iti convine? Du-te in alta parte. Am doi oameni care fac numai diagnoza si electrica si pe langa ei, fiecare mecanic stie sa faca o diagnoza.Cu dedicatie pentru tine, ma repet cu asta : Increderea in Primus Auto ------> http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,4538.0.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post Andy.ro: cu tot respectul, dar nu cumva montatul camerelor a fost mai degraba (ce coincidenta, nu ?) o urmare a furtului acelui seif de la voi din cladire ?!http://stiri.itbox.ro/stiri-online/diverse/furt-din-seiful-reprezentantei-volvo-din-bucuresti.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post Important e ca s-a facut ceva dupa acel incident, camerele sint chiar necesare intr-un service care se respecta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post Seiful a fost ultimul sut in fund pe care l-am primit ca sa facem achizitia. Ofertele erau calculate inca din luna mai. Si in cazul ala, daca paznicii isi faceau treaba in loc sa stea la televizor, si butonul mobil de chemare al Argusului era in posesia lor, nu intr-un sertar, nu se ajungea aici. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post @ andy.ro Nu am nimic cu tine, nu am fost la voi si nu vreau sa te acuz de nimic. Insa sa afirmi ca in Ungaria este cu maxim 100RON mai ieftin decat la tine.....este o mare prostie. Te invit in Ungaria la o schimbare de distributie sau o schimbare de IC.....sau poate o revizie de S40 (care se face la 20.000km si nu 10.000x2 spre exemplu.... deci pentru aceeasi perioada oricum platesti DUBLU in tara). Atunci te rog sa comentezi preturile din Ungaria. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post @parola: 10.000x2 este pentru ca masina este rulata IN ROMANIA, nu ai de ce sa compari. 1x20.000 se face in HU unde mediul e mai curat. De aia iesi la jumatate... E alegerea ta sa faci reviziile la 10.000, nu cred ca PRIMUS anuleaza garantia daca revizia e facuta la 20.000 la ei. Daca eu merg 5000km/an, tot dublu platesc ?! Andy ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post Nu intelege gresit! Oricum la 10.000km este mai ieftin in Ungaria decat oriunde in tara (vorbesc de reprezentante). Ca sa nu mai spun cat mi-au cerut in tara pentru o distributie de S60 cu garantie 80.000km si cat am platit in Ungaria cu garantie de 160.000KM! Pretul a fost la jumatate in UNGARIA. Iar jumatate din 1500E este o suma nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post Aici intr-adevar poti pune punctul pe "i". Poate cand se intoarce Andy ne poate da un pret estimativ (fara valoare contractuala ) pentru o distributie de S60 D5 2002, si ne poate motiva de ce garantia in HU (probabil si in alte tari) este de 160.000 iar in RO este de 80.000, in conditiile in care piesele sunt aceleasi si reprezentantele ar trebui (cred eu) sa aiba acelasi regim de garantie in toate tarile ?Multumim anticipat ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post @AlexLol, pai nu ti-e clar cum e cu garantia aia? E acelasi principiu ca si la revizii ... totul la jumate! Ca doar circulam in Romania si asta ne ocupa tot timpul.Numai bine,Vlad Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post Incercam sa ne abtinem putin de la comentarii rautacioase pana primim un raspuns ?Multam ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post Nu era nimic rautacios.Dar, dupa cum s-a observat ... la absolut toate service-urile din Romania intervalele de revizii (deci implicit si durata de viata a unei distributii) sunt la jumatate fata de cartea printata de producator.Recunosc, ce-i drept ... ca nu inteleg chiar 100% de ce acest lucru este necesar.Daca la filtre sa zicem ca e ok ... nu prea imi dau seama cum imbatraneste aceeasi curea de cauciuc mai repede la noi decat la altii.Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post Revizia la 10.000 km este o simpla recomandare a noastra legata de conditiile si drumurile patriei. Din cate stiu din 15.000 in 15.000 este obligatoriu. Masinile duc si mai mult, depinde unde sunt rulate. In USA parca este la 30.000 revizia. Intervalele de revizii sunt stabilite de Volvo in functie de fiecare piata.Sa trecem la lucruri mai interesante:"PIESE = 4340.67 SEK x 0.4027 = 1747.99 RON CU TVAMANOPERA = 3.2 ORE x 33 EURO / ORA x 1.19 x 4.2872 = 538.75 RON CU TVA DACA MASINA E MAI VECHE DE 5 ANI SE SCADE 10% LA PIESE SI 20% LA MANOPERA MIHAI"Cam asa arata raspunsul de la Receptie Primus, cu proforma atasata.@ andy.ro Nu am nimic cu tine, nu am fost la voi si nu vreau sa te acuz de nimic. Insa sa afirmi ca in Ungaria este cu maxim 100RON mai ieftin decat la tine.....este o mare prostie. Te invit in Ungaria la o schimbare de distributie Intradevar ...e o mare prostie sa ma inviti in Ungaria pentru distributie. Prefer sa o fac la Primus ;DUn calcul scurt si imi da 533.38 Euro. 1500/2 = 750. Sigur nu ai pus si drumu pana acolo?P.s. Stiam eu ca ungurii sunt hoti.Edit: Midnight daca faci 5000/ an tot vii la revizie ca e recomandata odata pe an Edit 2 : Tu ce pret ai la piesele alea ? xProforma.pdf Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post Confirm faptul ca preturile sunt bune !Aceleasi repere, tot originale la mine costa 1865RON, cu TVA inclus, si nu pot acorda cei 10% discount. Concluzia - cel putin pentru oferta asta, mergeti linistiti la reprezentanta. Daca vreti varianta aftermarket (curea ContiTech + Role INA - practic ceea ce se afla de fapt in cutia albastra cu VOLVO - ei sunt producatorii care le fac pentru VOLVO), va pot ajuta cu mare placere.Respect.Later edit: Am pus preturile inainte sa vad ca ai intrebat si tu de ele Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post Ahh, chiar nu vreau sa fiu prins in discutia asta.....Dar ca sa fiu obiectiv: Anul trecut in vara am sunat la TM (reprezentanta) si am intrebat de distributie....Am fost informat ca ma costa APROXIMATIV 1500E si garantie 80.000km. Am intrebat ce inseamna garantie....si am primit un raspuns evaziv...ca ei garanteaza lucrarea si nu piesele...... In fine, am sunat si in Ungaria unde am fost informat ca ma costa 699E FIX si garantie 160.000km, conform producator. La fel am intrebat ce inseamna garantie......si mi-au spus ca daca in 160.000km se intampla ceva datorita curelelor, rolelor....pompa de apa....ei SUPORTA TOATE CHELTUIELILE fara adaugarea perioadei de refacere la garantia totala de 160.000km. Acum, ajuns acolo mi-a fost schimbat: POMPA DE APA, CURELE!!!!, ROLE (3 la numar) si lichidul de racire. In final am fost taxat cu 650E, un mic discount ca sunt client fidel si am trimis si pe altii....dar ma rog aste este prea putin important ca nu toata lumea beneficeaza de aceasta reducere.... In factura ta nu vad pompa de apa, lichidul de racire si cureaua de la clima.... Te rog sa le adaugi si apoi sa faci pret final! pana atunci tot la UNGURI ESTE MAI IEFTIN. Repet, nu vreau sa fiu antrenat in aceasta discutie intrucat eu nu am ce sa-ti reprosez tie sau companiei tale.....dar ca sa nu par mincinos o sa scanez zilele astea factura si garantia..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post @parola: Nu vad comparatia... La tine au schimbat 3 role (in total sunt 4 - 2 auxiliare + 2 distributie) si 2 curele.Diferenta intre ce-a fost la tine si ce-a prezentat Andy este lipsa pompei de apa la el si lipsa unei role la tine. Cureaua de la clima este cureaua de auxiliare ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post am gresit eu, scuze....TOATE rolele! si lipsa lichidului de racire adauga la factura Primus....Hai sa comparam exact aceleasi piese! Iar eu 160.000km nu am dureri de cap! Daca la Primus am garantie 80.000km inseamna ca ma costa 539x2 la acelasi nr de km, nu??? Pana la urma vorbim de o tara cu care avem granita, nu de Africa... Asa ca e mai convenabil sa am garantie dubla cel putin la acelasi pret....Deci cat costa pompa de apa si lichidul? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post Pot sa mai adaug un pret comparativ: Kit injectoare (am inteles ca ceva racorduri si tevi...)+5 injectoare+manopera (S60 D5 2002) costa 1204E in Ungaria. Cat costa la Primus? Share this post Link to post Share on other sites