Posted 27 Jan 2009 · Report post Sunt curios pana la cat poate fi dus un motor peste puterea lui din fabrica.S-ar putea sa imi foloseasca si mie. Rog postati reusitele tehnologice. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2009 · Report post 136 cp - 156...am votat 10% Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2009 · Report post eu 136---163(prima setare)----190(a2asetare),am chip cu 2 mem.de setare,si inca nu e gata modificarea motorului,urmeaza marirea cilindreei(acelasi motor) de la 2.0 la 2.4,cu toate chestiile ce trebuiesc,am votat 1=20%;2=40% Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post va recomand cu caldura tuturor sa nu mariti puterea niciunei masini. mai bine schimbati masina cu una mai puternica.dupa cum se vede nici constructorilor nu prea le iese..la s60 si s80 le crapa filtrele de particule, la vw consuma 1l ulei/1000km, in ciuda faptului ca acea crestere de putere este insotita si de alte injectoare, chiuloase..etc....asa ca daca "va mananca" o sa "va scarpinati" tare prin buzunare -asta in ocaziile fericite cand cineva (putini) ii mai da de cap masinii vreodata... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post ......eu am avut un peugeot 607 2.2 hdi 133 cp care era foarte puturos si am vazut doua variante de obd tuning pe masinile unor prietenii......mai mult de efectul Placebo n-am vazut nimic putere in plus..unul era facut la 153 cp iar celalalt la 170 cp-asa spuneau "meseriasii".....si am mai vazut si niste baieti foarte dezamagiti care dadusera 350 euro pt marirea puterii..la intalnirea unui club (forum) ca al nostru-nu zic care, dar unii dintre voi stiti..-si nu simteau nimic diferitsi am mai vazut si un audi a4(la alt prieten "pacalit de vulpe") care tremura tot la turatii mici de ziceai ca e Dacie-dar zicea el ca simte putere=> intr-o saptamana a revenit la softul original al masinii.asa ca, dragii mei, eu am vandut 607-le 2003 si am luat volvo s80 t6 272 cp 1999-in aceiasi bani si pot executa depasiri imposibile pe Valea Oltului si oriunde e inghesuiala si.........MAI AM SI O REZERVA DE PUTERE (vreo 72 cp )va salut! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post s60R - Cip + Evacuare + filtru sport =aprox 385 cp :yahoo:detalii aici: http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,691.0.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post s60R - Cip + Evacuare + filtru sport =aprox 385 cp :yahoo:detalii aici: http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,691.0.htmlDeci o crestere de putere de aproximativ 50%?Sunt curios daca a facut cineva stage 2: schimbare turbina si intercooler. Chiar e cum spun majoritatea centrelor de tuning: crestere de putere de la 120cp in sus, numai cu cele 2 modificari? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post mai degraba 30% deocamdata Si da, turbina + intercooler sare de 120cp crestere. Dar sincer sa fiu nu stiu daca e nevoie de mai multa putere. La XC60 inclin sa nu imi fac cip. Mai vedem dupa ce apare Fast and the Furious 4 =)) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post @seba747 multumim pt sfaturi@andy.ro ce spuneai de intercooler? vreau si eu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post mai degraba 30% deocamdata Si da, turbina + intercooler sare de 120cp crestere. Dar sincer sa fiu nu stiu daca e nevoie de mai multa putere. La XC60 inclin sa nu imi fac cip. Mai vedem dupa ce apare Fast and the Furious 4 =))Cand ai numai 90cp, chiar ai nevoie de mai multa putere. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post 30 de cai din stage 1 +100 din stage 2 mi-ar da 330 Pacat ca n-am ce face cu ei, peste 250 de cai pe fata inseamna o masina aproape de necontrolat. Dac-as avea un S60R m-as duce pana unde m-ar lasa bugetul Asa ca mai bine o las stock si banii de tuning ii bag in benzina si-n intretinere.@Adi 2727, cred ca aici http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=57130 o sa vezi cum se face , iti trebuie doar o turbina de camion scania. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post 30 de cai din stage 1 +100 din stage 2 mi-ar da 330 Pacat ca n-am ce face cu ei, peste 250 de cai pe fata inseamna o masina aproape de necontrolat. Dac-as avea un S60R m-as duce pana unde m-ar lasa bugetul Asa ca mai bine o las stock si banii de tuning ii bag in benzina si-n intretinere.@Adi 2727, cred ca aici http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=57130 o sa vezi cum se face , iti trebuie doar o turbina de camion scania. O masina de peste 250 cai (pana in 500) nu e de necontrolat, doar ca necesita o indemanare aparte (adica experienta nu gluma). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post eu am schimbat turbina si intercoolerul(toate marite)+tuburile aferente,lucreaza mai bine motorul si in plus am schimbat toata galeria evacuare+filtru aer bmc,respira mult mai bine,cu toti plamini Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2009 · Report post Eu 0 dar imi ajung am 200 din fabrica si fuge destul;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2009 · Report post nu ajung 197 din fabrica? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2009 · Report post nu ajung 197 din fabrica? Depinde ce vrei de la masina... Poate pt tine e destul, pentru altii sigur nu e Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Feb 2009 · Report post Astazi am facut Dyno test dupa vre-o 2 ani de explaotare cu CIP si am urmatoarele rezultate:128 hp/94kw si cuplu de 286Nm/2675 RPMstoc102 hp/75kw si cuplu de 215 Nm/1750-3250 RPMasa dar crestere de 25% la hp si 33% la cupluIn cazul meu cred ca povestea abea a inceput, sper intr-o finalizare reusita. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Feb 2009 · Report post apropo in cazul meu unde ar trebui sa votez? cai 25%, cuplu 33% Share this post Link to post Share on other sites