Posted 30 Jan 2009 · Report post am vazut ca seria s40 ca este foarte frumoasa din orice punct de vedere in special cele Vesiune Sport.as dori sa cumpar una, dar pt moment nu am bani indeajuns.imi puteti da niste informatii, la ce anume sa ma uit la o masina sau ce motor ar trebui sa aleg?eu as opta pt un diesel, deaorece este my economicos dar si unul care sa fuga.stept sugestii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2009 · Report post Incearca S 60 D 5 ! sau s 40 nou! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2009 · Report post Si diesel-urile pot fi considerate sportive, mai ales daca le folosesti la drumuri medii-lungi.Cu un benzinar, e cam peste buget sa il tii calcat constant.Eu la turbodiesel-ul meu mai vechi (fara electronica) sunt multumit de cum se comporta la drum lung, desi am raport cp/greutate de 0.895 cai la 10kg, calcul la masina goala. Daca sunt eu in dispozitie de speed, la un drum de 200-300km, sunt f putini care ma depasesc(maxim 2-3). Si asta numai prin prisma economiei de carburanti, ca altfel as vorbi prostii, ca ar fi masini, mult mai puternice.Daca alegi un un sh cu 1.9td este o alegere f buna. Poti sa ii pui minim un chip de stage 1 care iti mai da 20-30 de cai in plus si nici nu o sa ai probleme cu filtrul de particule cum e in cazul motorului de 2D care echipeaza noua serie de s40.2D are in schimb avantajul puterii de 136cp cu care vine din fabrica. Este un motor mai elastic, care iti ofera mai mult cuplu si avantajul unei tehnologii mai evoluate.De asemenea la 1.9td, turbinele sunt cam fragile. Un motor care nu a fost corect exploatat, dupa 150k, incepe sa dea semne de oboseala la turbina.Personal as alege 1.9td daca oferta de pret este f buna, altfel daca vrei o masina mai de viitor, incearca 2d-ul.Pentru alte intrebari, intreaba punctual. Deja am scris cam mult. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2009 · Report post va multumesc la toti pt informatii.eu, am gasit unul aici, care imi place foarte multi si se vede din poze ca masina este ingrijita.este un volvo galben din 2002, un s40.dar nu am bani toti acum si i-am zis la baiat, daca e sa il mai aibe, ca o s ail cumpar.ce ziceti, masina este buna, cea pe care vreau sa o cumpar?este cea de 116cp si baiatul, acepta orice test vreau.apoi, nu am bani necesari, pt una noua.acum am 5500 euro si vreau pana in max. 8000 euro sa ma incadrez.Si diesel-urile pot fi considerate sportive, mai ales daca le folosesti la drumuri medii-lungi.Cu un benzinar, e cam peste buget sa il tii calcat constant.Eu la turbodiesel-ul meu mai vechi (fara electronica) sunt multumit de cum se comporta la drum lung, desi am raport cp/greutate de 0.895 cai la 10kg, calcul la masina goala. Daca sunt eu in dispozitie de speed, la un drum de 200-300km, sunt f putini care ma depasesc(maxim 2-3). Si asta numai prin prisma economiei de carburanti, ca altfel as vorbi prostii, ca ar fi masini, mult mai puternice.Daca alegi un un sh cu 1.9td este o alegere f buna. Poti sa ii pui minim un chip de stage 1 care iti mai da 20-30 de cai in plus si nici nu o sa ai probleme cu filtrul de particule cum e in cazul motorului de 2D care echipeaza noua serie de s40.2D are in schimb avantajul puterii de 136cp cu care vine din fabrica. Este un motor mai elastic, care iti ofera mai mult cuplu si avantajul unei tehnologii mai evoluate.De asemenea la 1.9td, turbinele sunt cam fragile. Un motor care nu a fost corect exploatat, dupa 150k, incepe sa dea semne de oboseala la turbina.Personal as alege 1.9td daca oferta de pret este f buna, altfel daca vrei o masina mai de viitor, incearca 2d-ul.Pentru alte intrebari, intreaba punctual. Deja am scris cam mult. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2009 · Report post uitate la al meu fratioare vezi si tu poae e sortita sa fie a ta 8300 ultimul pret e aproape 2002 pacat ca na mai avut inca o luna sa fie 2002 asa e trecut in carte 2001 luna a 12 Share this post Link to post Share on other sites