cornel_gav

Comportament ciudat al motorului

20 posts in this topic

Mi s-a intamplat de 2 ori intr-o luna de zile:

mergem in viteza 1 cand dintr-o data se opreste motorul (eram in mers deci piciorul nu era pe ambreaj ca sa zic ca mi s-a oprit motorul la plecarea de pe loc). Pornesc motorul si incerc sa o iau din loc - motorul se opreste din nou. Il pornesc iarasi si incerc sa accelerez dar... nimic, apasam pe pedala de accelarie pana in podea si nici nu ma baga in seama; statea turat la relantiu si avea in turatie o fluctuatie destul de mica. Dupa vreo 5 minute de mers la relantiu si-a revenit totusi.

Stie cineva cam ce-ar putea fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clapeta de acceleratie murdara, pompa de motorina din rezervor pe duca, filtru infundat ?! Sper sa nu fie din electrica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La diesel e clapeta de acceleratie?

Filtrul de motorina cred ca e varza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap, exista si clapeta de acceleratie... Pt. masini cu "emission code 3" are un singur fluture (reperul 17), iar pentru "emission code 5" are doi (reperul 19)

post-7-1287785556258_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat filtrul de motorina acum 2 luni si nu am facut nici 1500km inca... Daca era filtrul se intampla asta constant dar de vreo 2 saptamani totul pare ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-a intamplat si mie ceva de acest gen; in treapta I cnd dadeam sa plec de pe loc parca se inneca si mergea in suturi dar daca luam piciorul de pe acceleratie si apasam din nou isi revenea, sau daca nu, trebuia sa apas ambreiajul si sa plec cu ea mai turata putin. Mi se intampla acest lucru doar cnd eram motorul cald. In ultima perioada nu mi s-a mai intamplat. Nu am descoperit nici pana acum ce are. Am pus-o si pe tester si nu am descoperit nimic. Daca descoperi ceva sau o rezolvi sa ne tii si pe noi la curent. O zi buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic: de cite ori citesc asemenea ciudatenii/defecte la masini aproape noi - (danny = s40 din 2005)  ma ia cu fiori pe spate. Nashpa, ce sa zic...Sper sa o rezolvi, danny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema asta am avut-o si eu in iarna asta. Imi pare bine ca nu este o problema singulara si vad ca nu sunt singurul ghinionist cu acest model. Eu am discutat cu cei de la Bosch si mi-au spus ca este vorba de injectoare. Inca nu am intrebat cat costa dar ma astept la un pret destul de mare. Asta e viata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cata coincidenta!! Acelasi lucru l-am patit si eu chiar azi dimineata. Ba chiar la un moment dat, cand eram in curba, mi s-a oprit motorul si era sa ma duc pe contrasens. Din fericire, se pare ca dupa ce am mers ceva cu ea, si-a mai revenit.

Eu banui ca ar fi tot injectoarele sau electrovalva de avans la motorina. Sper sa ajung pana sambata la service sa vad daca stie care ar fi problema.

Glumind: â€Poate motorina din platoul Marii Negre va fi mai buna decat cea din comertul national†HA HA  :D;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi am pus testerul pe masina si cica ar fi o problema la dispozitivul de recirculare a gazelor care se datoreaza motorinii proaste. De cand am masina o alimentez doar de la OMV cu motorina euro 4.

Mai astept sa vad poate ma mai surprinde... daca DA, dau jos dispozitivul sa vedem ce-i baiu'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie mi-a zis anul trecut un mecanic ca ar putea fi acest dispozitiv. Dar inca nu l-am rezolvat. Poate de aceea imi apare si beculetul de service light la pornire, si nu l-am putut reseta dupa cum spune Midnight.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce aiurea cu tehnologia asta! mie nu mi s-a oprit niciodata motorul ala de la 244 cu injectie mecanica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-a intamplat si mie iar azi dimineata exact cum spune @cornel_gav@. Am oprit in fata unui magazin si cand sa plec am pornit dar accelaram degeaba, am apasat pedala pana jos dar nimic, masina tot la relantiu era. Am oprit motorul si l-am pornit iar lafel a facut, ba chiar a inceput sa aiba fluctuatii la relantiu si mi s-a oprit motorul. Am oprit-o iar si am pornit-o si nimic. Am mai incercat de 2-3 ori acelas lucru si nimic. Abia a 6-a oara cred, am pornit-o si a pornit normal dar mi-a scos un nor de fum alb cu o tenta albastruie si parca mi s-a parut ca tragea mai bine apoi masina. Am plecat de acolo si am fost la un service intr-un oras mic, unde sunt in acest moment, deoarce aici nu este nicio reprezentanta. Mi-au desfacut capacul acela de pe motor si mi-au desfacut o piesa (cred k este chiar piesa 17 din schema, despre care scria @Midnight Caller @ mai sus). Au dat-o jos au curatat-o deoarece era plina de mizerie si se vedea clar k fluturele din interiorul ei se intepenea din cauza ei, mi-au dat-o cu un spray, probabil ca sa se ia toata, si apoi mi l-au montat. Mi-au zis ca au mai intalnit problema asta la un vw golf. Nu stiu daca asta a fost problema dar sper ca asta sa fi fost. Dupa ce am plecat de acolo am ramas cu impresia ca merge putin mai bine masina, parca merge mai liniar ca inainte; Am intrebat si de injectoare dar mi au zis k la prima vedere, dupa cum merge motorul, nu sunt probleme de la injectoare; mi-au zis totusi, ca sa fiu linistit, sa merg la volvo sa ii fac un test sa vad daca au probleme injectoarele. Sper sa va ajute cu ceva experienta mea.

O zi buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer sa-ti spui nu-i mai retin numele, eram prea speriat cnd am ajuns la service. Dar iti spot spune cam pe unde este situata poate te ajuta cu ceva... Se afla exact sub capacul detasabil de deasupra motorului, aproape de radiator. La aceasta piesa se prinde cu un colier o coloana de aer(un furtun gros) prin care probabil intra aerul in motor. Din cate am vazut eu acolo aceasta piesa se interpune intre motor si coloana aceea de aer si are in interiorul ei in fluture care la presiunea aerului se inchide si se deschide. Daca scoti capacul de la motor e imposibil sa nu-ti sara in ochi. Aceasta piesa este prinsa in 3 suruburi si are legape pe ea tot 3 mufe, cred, sau chiar in apropierea ei. Daca nu-ti dai seama din descrierea facuta, lasa-mi in acest topic un mesaj, voi face o poza la motor si iti voi arata care este.

O zi buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ar fi super sa-mi arati o poza. Poate gasesti deja una pe net si imi incercuiesti piesa.

Deci sa inteleg ca nu intra aer in motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce mi-au zis cei de la service se intepenise acel fluture din cauza mizeriei si ramasese pe inchis sau ceva de genul asta. Nu stiu exact sa-ti spun k nu prea ma pricep. O sa fac o poza la mine la masina azi si o s-o pun aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceasta este piesa care care mi-au desfacut-o si au curatat-o. Ei mi-au spus ca asta a fost cauza. Sper sa nu se fi inselat (dupa cum va spuneam nu este un service prea mare insa are 2 mecanici foarte buni).

O zi buna!

post-979-12877855853281_thumb.jpg

post-979-12877855862457_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer sa fiu nu stiu daca este din cauza motorinei, dar, nu cred ca trece motorina pe acolo; nu ma pricep la aceste lucruri, doar ce am auzit si eu la acei mecanici. Daca vrei o parere avizata mergi la un mecanic si roaga-l sa-ti verifice acea componenta (nu este mare lucru de munca, daca te pricepi putin cred ca o poti face si singur;doar suruburile sunt putin mai greu de desfacut din cauza pozitionarii). Dar tie iti face probleme frecvent? Mie imi facea mai rar. Acum am incercat sa plec cu masina de pe loc cum plecam atunci cand mi se inneca si vad ca nu imi mai face. Sper ca asta sa fi fost problema cu toate ca am niste semne de intrebare deoarece mie imi facea numai cand era motorul cald. Voi reveni cu comentarii peste o luna sa te anunt daca mi-a mai facut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now