Guest adidan82

pin code v40

23 posts in this topic

stimatilor, asa ceva nu am mai intalnit. cand am iesit de la serviciu si am pornit masina surpriza, in loc de km la bord imi apare "pin code" si nici un indicator de pe bord nu merge insa motorul porneste. vreo explicatie stie cineva??

Share this post


Link to post
Share on other sites

"In loc de km la bord ????" Poti face o poza ? Ma indoiesc sincer ca acolo ar putea sa si scrie ceva in loc de cifre !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ia te uita ciudatenia si gandeste-te ca motorul era pornit. ai imaginea alaturata

post-0-12877855573705_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://en.allexperts.com/q/Volvo-802/2008/4/Volvo-v40-pin-code.htm

Just on the off chance I thaught id try the same trick as the service light reset, hold the reset button on your trip counter and turn to pos. 2, First attempt got the rev counter and temp gauge back on but acting eratic, so what the heck, did it again and all back to normal!!!!!!!!!!! (fingers crossed)

Incearca cu resetul si contactul in pozitia 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi explici te rog mai babeste ca nu inteleg ce scrie nenea ala acolo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

"If you need a PIN number for the instrument cluster so it can be reprogrammed, the dealer will have to supply it."

"Daca iti trebuie un Numar de Pin pentru bord-pentru a fi reprogramat, dealer-ul trebuie sa ti-l dea."

Incearca si asta : in timp ce tii apsat butonul de reset pune contactul pe pozitia 2. Poate isi revine printr-un reset, cine stie ?

"hold the reset button on your trip counter and turn to pos. 2"

Share this post


Link to post
Share on other sites

matrixxx eu am mai fost o data cu problema asta la reprezentanta si desteptii au zis ca nu stiu ce inseamna asta ca nu au mai vazut si nici nu au auzit >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca aceeasi metoda ca pentru resetarea Service Light-ului :

1).Bagi cheia in contact

2).Muti cheia pe accesorii (prima pozitie)

3).Apesi si TII APASAT pe butonul de resetat km partiali

4).Pui cheia pe contact sa se aprinda bordul (INCA TII APASAT PE BUTON)

5).Cand incepe sa clipeasca becul de "SERVICE" iei mana repede de pe buton dupa care iei contactul.

6).Pornesti masina si dai acatiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai fratilor sa stiti ca nu ii dau de capat, am dus-o si la tester si degeaba. ma tem ca va trebui sa schimb dispay-ul din bord adica ceasurile. daca stiti pe cineva care are de vanzare asa ceva va rog faceti un pustiu de bine si anuntati-ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu totusi nu cred ca trebuie sa schimbi bordul pentru acel mesaj. Ce genereaza acel mesaj - ECU-ul masinii ? Ca nu stiu asta...Incearca sa afli.

Mai umbla pe-acolo, nu stiu - scoate bateria (sa-ti notezi codurile HU-ului) vreo ora, scoate bordul - (mufele din el ) lasa-l fara alimentare un timp. Trebuie sa existe o cauza pentru acel mesaj pe bord. Mai reseteaza-l odata...Ce te faci daca iei un bord si dupa 2 zile iti apare din nou mesajul ala stupid ? Nu te descuraja, ca sintem aici linga tine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just on the off chance I thaught id try the same trick as the service light reset, hold the reset button on your trip counter and turn to pos. 2, First attempt got the rev counter and temp gauge back on but acting eratic, so what the heck, did it again and all back to normal!!!!!!!!!!! (fingers crossed)

la un momentdat in text spune ca nu a mers din prima data. A mai incercat odata si a mers (faza cu resetul descrisa de Midnight)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai sa va zic. acu de vreo ora am luat bordul jos si am pus altul de diesel si mergea perfect dar pe al meu l-am pus de-o parte si l-am lasat scos din mufe vreo juma de ora dupa care l-am pus la loc si tot acelasi mesaj mi-l da "pin code". aaaa am uitat sa va zic ceva eu am mai avut problema asta o data cu bordul dar am intrerupt curentul de la bornele bateriei si apoi am mers. de data asta nu mai merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da un telefon la reprezentanta vezi ce zic ( Poate ai noroc  ;D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai tocmai asta e problema, ca cei de la reprezentanta nu au mai vazut asa ceva si habar n-au

Share this post


Link to post
Share on other sites

si inca ceva. azi l-a desfacut un tip care le are cu borduri-le de volvo si mi-a spus ca s-a dus procesorul din bord si oricum o sa-l inlocuiasca cu altul. ma costa cam 4 milioane lei vechi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai tocmai asta e problema, ca cei de la reprezentanta nu au mai vazut asa ceva si habar n-au

Si nici nu vor sa afle? Nu au unde sa intrebe? Sau ii doare in 14?

Share this post


Link to post
Share on other sites

foarte coool asta: habar nu au - si gata, descurca-te. Halal reprezentanta avem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

crede-ma matrixxx ca nici eu nu ma asteptam sa fie atat de evazivi in raspunsuri si chiar sa nu gaseasca o solutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si apoi mi-au mai spus ca trebuie sa astept ca sa-mi poata da coduri-le masinii ca cica ar fii mai multe, chiar credeam ca au o baza de date serioasa in care sa poata afla tot despre masina dar nu asa ca mai bien ne descurcam cum putem pe ici de colo

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine ,cind ma jucam la sistemul audio, tot incercind diferite combinatii, a aparut un mesaj ciudat cu memory, nu mai stiu sigur pentru ca m-am speriat si am apasat iarasi la intimplare pe butoane, si a disparut.

de atunci nu ma mai joc la sistemul audio...ca face buba....

sa nu fie si la tine ceva asemenator.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ar fi o posibilitate numai ca eu nu am umblat la bord decat la reset-ul pentru km partiali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Încercați și metoda acesta:

-dai borna minus de la baterie jos;

-calci pedala de frana;

-dai borna plus de la baterie jos;

-astepti 15 minute;

-conectezi bornele de la baterie;

-pui contactul ...și Doamne ajuta....

La mine așa a mers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now