Guest razvan

Pareri despre service-ul Augsburg

17 posts in this topic

Salut, ma intereseaza cateva pareri in legatura cu service-ul Augsburg.

Intentionez sa duc masina in service pentru reparatii la caroserie (cauzate in urma unui accident) si as dori sa stiu daca cei de acolo se pricep la tinichigerie si vopsitorie.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Nu stiu ce sa zic, eu doar am cumparat niste becuri pentru faruri de la ei si cand eram gata cu trei sferturi din treaba (am vrut sa le montez singur) a venit un baiat de-acolo sa ma intrebe de ce nu am apelat la ei pentru ca montajul era gratuit. Ce pot spune... macar e o idee apropo de modul lor de a trata clientii (adica de bine)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am facut masina (S40) la ei. in afara faptului ca se afla intr-o zona greu accesibila restul OK! am vopsit bara fata, aripa dr fata si am schimbat bandourile de pe bara din fata. mi s-au parut profesionisti si, cel mai important, de cuvant. mi-au cerut masina marti, au spus ca vineri este gata si vineri a fost. nu au umblat la alte chestii si totul era functional dupa aceea. totusi, putin cam scumpi, dar nu m-a interesat fiind pe casco.

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci e bine, asta e ceea ce ma interesa, faptul ca lucreaza bine si clientii sunt multumiti.

@Mihai - Te referi la service-ul Colentina? - Eu de acolo am primit raspuns la cerere.

Si o alta intrebare legata de vopsitorie, dat fiind faptul ca masina are ceva ani in spate, se poate vopsi astfel incat sa nu difere foarte mult nuantele culorii?

Am auzit ca se poate alege vopseaua deja "matuita".

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

    De regula vopseaua se "imbatraneste" si se "matuieste" cu ajutorul unui soft. Dupa specificarea anilor, conditiilor (ei stiu mai bine), calculatorul le da combinatia in care sa amestece vopselurile pentru a alege nuanta astfel incat sa nu existe diferente vizibile. Mai mult nu stiu nici eu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost si eu acolo, ii prefer fatza de reprezentanta. Am auzit lucruri bune despre ei si de la prieteni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost si yo la ei pt revizia instalatiei de climatizare, era promotie: 180 ron

de tare ce era promotia, li s-a stricat aparatul de verificare a instalatiei. mi-au zis ca ma reprogrameaza cat pot de

repede si cand revin o sa imi ofere si un discount.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am patit o faza tot ceva de genu lu' Midnight.

Numai ca eu in momentul in care am luat becurile mi-a spus un angajat de acolo citez :

"Daca nu va suparati va pot monta eu becurile . In caz ca vreti sa le montati acum !

Eu am spus ca daca se poate .... as vrea!"

A venit omu si in 2 min le-a si pus! Un service care stie sa se poarte cu clientii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am apelat la Augsburg pentru tinichigerie/vopsitorie.

Masina a iesit impecabil.

Au fost si niste mici probleme (far nereglat corespunzator, senzor de temperatura uitat) dar s-au rezolvat doar prin simpla semnalare, fara nici un fel de discutii.

Nota 9 din partea mea ... ceea ce este mult fata de restul service-urilor de la noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In septembrie am facut schimbul de filtre si ulei la ei. Au fost foarte promti si mi s-au parut profi.

Am fost din nou zilele trecute pentru acelasi lucru, plus ITP; am avut o serie de surprize neplacute: in primul rind mi-au respins masina din cauza de noxe (am venit pe centura Bucurestiului doar cu viteza a l-a si-a ll-a) si pentru ca mi-a expirat in februarie trusa medicala.

Nu mi s-a parut deloc fair mai ales faza cu trusa, pentru ca ei au acolo un supermarket auto si-ar fi putut sa-mi spuna sa mi-o cumpar fara probleme. Despre noxe, chiar mecanicu` ce mi-a verificat-o mi-a explicat dupa ce mi-a picat-o, cum ar fi trebuit sa procedez inainte de-a o aduce la ITP: nu m-a incalzit insa  deloc, mai ales ca pierdusem deja 90 de roni aiurea. Nu mai spun ca acest ITP a durat de la 11:00 la 14:00, timp in care masina a stat mai mult fara sa-i faca nimeni nimic.

Partea a ll-a cea cu schimburile m-a enervat la culme: i-am aratat eu pustiului care cica era mecanic unde sunt filtrele de polen si de diesel si-n final am stat aproape o ora sa-mi reseteze computer-ul de borb.

Una peste alta, am plecat extrem de furios si dezamagit pe la 18 seara.

Evident, nu recomand nimanui service-ul Augsburg !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OffTopic:donwrite, poate imi spui si mie ce secrete ti-a dezvaluit mecanicul ala - ma intereseaza partea cu "Despre noxe, chiar mecanicu` ce mi-a verificat-o mi-a explicat dupa ce mi-a picat-o, cum ar fi trebuit sa procedez inainte de-a o aduce la ITP"  ;) Si poate mai intereseaza si pe altii, de ce nu ?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sure, ... imi spunea ca noxele mi-au iesit nasoale pt ca am venit cu ea subturat, adica sub 2000 de turatii. I-am explicat ca am condus 5-10 km pe centura Bucurestiului, intr-o coloana nesfirsita, adica doar cu a l-a si a ll-a si mi-a explicat ca din cauza asta noxele aveau valori neacceptate de aparatul lor si ca ar fi trebuit ca inainte s-o aduc la ITP "sa-i dau in goarna pe autostrada vreo 10-15 km in viteza a 4-a si-a 5-a cu motoru` turat la peste 2500"

I-am zis tipului ca daca era corerct putea sa-mi spuna asta inainte, doar m-am programat inainte c-o saptamina pentru aceasta operatiune.

Anyway mi-am facut ITP-ul in Tirgu Mures, cinstit, fara nici un fel de probleme. Asta e!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc donwrite pentru sfaturile mecanicului. Interesant e ...daca mergi 10-15 km turati peste 2500 (eu asa merg si in Bucuresti ;)  )  si apoi, iesind de pe autostrada, intri iar in traficul din Bucuresti si mergi jumatate de ora pina la service-ul respectiv tot cu treapta I si a II, nu se pierde efectul "autostrazii" ?  Ma intreb deoarece in august trebuie sa fac su eu ITP-ul, si vreau sa-l fac fara relatii si pile  - pe bune, sa vad ce-mi iese, ca doar e masina forjata - saraca  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Am facut in urma cu aproape o luna revizia la ei (ulei, filtre, bujii). Masina a mers perfect exact 3 zile dupa revizie: s-a oprit motorul brusc cand stateam la semafor si n-a mai vrut sa porneasca. Banuind ca are legatura cu revizia, am dus-o inapoi pe platforma la ei. Primul raspuns pe care l-am primit de la mecanic inainte sa verifice masina a fost: "Ati pus motorina in loc de benzina!". Dupa ce l-am convins pe om ca n-am facut asa ceva, s-a apucat s-o verifice. Cauza a fost un scurt circuit, produs din vina lor: cand au schimbat bujiile, au prins cu capacul unul dintre fire. Astfel, izolatia firului s-a distrus si s-a produs un scurt. Norocul meu a fost ca s-a ars doar o siguranta, pe care au inlocuit-o.

A urmat cearta cu ei: cine plateste reparatia si platforma. N-au vrut sa-si recunoasca vina in niciun chip - au spus ca firul era neizolat dinainte (asta dupa ce mi-au zis inainte de revizie ca ma anunta daca gasesc ceva in neregula la masina - si nu mi-au zis nimic). Pana la urma au considerat reparatia gratis iar pretul transportului o sa mi-l scada din pretul reviziei viitoare (in caz ca mai calc pe la ei).

In rest, un service ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Nu ma pot abtine sa nu critic acest service! Nu-mi dau seama cum toata lumea il lauda, incep sa cred ca au ceva personal cu mine  :P. Azi am facut revizia la ei, din nou. Am zis ca data trecuta l-am prins pe mecanic intr-o stare proasta si ca a fost o exceptie, deci le-am mai acordat o sansa. GRESIT!

1. Mecanicul s-a chinuit o gramada sa gaseasca filtrul de polen !!!!! Stiu ca oamenii nu au de aface prea des cu Volvo, dar totusi. Cand a vazut ca-i depasit de situatie, in loc sa intrebe un coleg s-a pus pe injurat.

2. Am vrut sa schimb un bec la proiector si gandindu-ma ca e treaba de 5 minute, l-am pus pe om sa-l schimbe. stiti ce mi-a zis? Dureaza 45 de min-o ora si ma costa 80 de ron manopera pt schimbat becul. Si pe cuvantul meu ca nu exagerez cu nimic!

In concluzie, sfatul meu e: evitati acest service!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este una buna ...bine nici nu am avut cine stie ce treaba cu ei .....doar oglinda stanga a trebuit s ao schimb ca mi-a intrat UN BOU in ea . S-au miscat repede ...atat ei cat si asiguratorul celuilalt (generali) am fost sunat ...m-au tratat cu respect, fara mentalitate de "merge si asa".

Adica adupa ce mi-au adus oglinda(geamul ) si o rama din plastic au dat capacul ljoss si au observat ca sunt rupte clemele de prindere ; au facut poze la acel capac , poze la codul de culoare al masinii au retrimis la aigurator pt un alt ok d eplata ,....am fost sunat si instiintat ca nu au putut comanda piesa luni pt ca nu le mergea nu stiu ce sistem....iar in 5 zile aveam totul montat pe masina , si totul ORIGINAL VOLVO.

Ce sa mai ...prima impresie este buna .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now