Sign in to follow this  
Followers 0
Guest aciu

probleme in sarcina

7 posts in this topic

Ajutoooor!

Sincer nu mai stiu ce sa fac.

Am un volvo 440 GLE, din 1990, carburator,1.8 care merge ca uns in oras dar cum ies la drum cum incep problemele, adica - in momentul in care accelerez pleaca dupa care nimic "da in nas" si daca, continui sa accelerez se inneaca si STOP - pompa noua, ECU schimbat, bujii schimbate ma gandesc ca poate sunt furtunele de alimentare a carb.,le-am schimbat dar am luat furtune obisnuite din comert ( la metru), carb pare in regula (parerea mecanicului)

Share this post


Link to post
Share on other sites

este cu carburator si are ecu?... doar ceva masini asiatice am vazut asa, nu volvo..... daca "da in nas" la accelerare prima cauza ar fi lipsa benzina suficienta(pompa nu are debit, conducte infundate sau turtite, etc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica si carburatorul sa nu fie infundat. Acelasi lucru l-a patit si tatal meu la Opel. El stiu ca a curatat si rezervorul, dar pana la urma totul s-a datorat unei site din carburator infundate. Cred ca nu fusese niciodata curatita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit . Referitor la problema ta nu stiu unde ar fi cauza dar pot sa-ti dau un manual pt. VOLVO seria 400 (in franceza  :D) si sa incerci sa cauti rezolvarea prin el .  Sunt si posesori de VOLVO pe carburatie , sa speram ca ai sa gasesti o rezolvare. Completeaza-ti te rog si profilul si prezinta-te sa stim si noi cu cine stam de vorba. BTW foloseste cu incredere si optiunea "cautare" poate gasesti raspuns la problema ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verifica pompa de sprit daca intradevar e carburator simplu.nu cumva e injectie monopunct?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce tip de motor ai?

Simptomul descris este cauzat de alimentare insuficienta,care se poate datora plutitorului (reglajul nivelului,sau plutitor spart),jiglerului de sarcina infundat,cuiului pontou .

Incepe prin a verifica nivelul,pentru ca dupa cum spui in oras merge perfect si iti face probleme in afara(cand e nevoie sa se deschida a doua camera a carburatorului},cand la turatii mai ridicate e nevoie de benzina mai multa.

Daca ai primit manualul in format electronic de la volvo 16 iti doresc spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana anu trecut am avut si eu o masina asa ca si al lui cu motor cu carburatie,practic e cum zice Viorel la oras nu folosesti niciodata a 2 camera,daca cumva te intereseaza un carburator anunta-am al meu inca e montat pe volvo nu l-am dat jos,poate e si asta o solutie sa incerci sa il schimbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0