Posted 16 Mar 2007 · Report post Salut !!! Sunt si eu un proaspat posesor de VOLVO S40 1.9 TDI 116 CP an 2001Bine v-am gasit !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Mar 2007 · Report post Salut Adi si bine-ai venit printre noi !Deja avem o majoritate complesitoare de S/V40-uri pe-aici Si diesel-urile cam incep sa domine... Sa te bucuri de ea cat mai multi km fara probleme !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Mar 2007 · Report post Multumesc pentru primirea calduroasa !!! Ce sa spun ... nu prea stiu multe despre VOLVO inainte am avut un Opel Kadet si nu exista termen de comparatie. Din cele auzite am inteles ca principala lor problema este turbina.... sincer am observat ca e putin ciudata. Acum 2 saptamani nu a mai mers si dupa cateva zile si-a revenit fara sa intervin. Ciudat ! Sa ma pregatesc de o noua turbosuflanta ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Mar 2007 · Report post bine ai venit printre noi! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Mar 2007 · Report post Vezi ca are o ciuperca vacumatica in imediata apropiere a ei. Curata bine cu WD40 locul din care iese o tija spre turbina. Tureaza si motorul in timp de dai cu spray-ul. Poate scapi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Mar 2007 · Report post Turatie + turbina fierbinte + WD-40 = incendiu Sau cel putin asa scrie pe spray, ca e inflamabil... Eu zic sa o lase sa se raceasca, sa dea cu WD-40 p-acolo si a doua zi de dimineata s-o foloseasca, poate-si da drumul... Nici lui Relu75 si nici lui Danm nu li se misca tija aia, oricat am turat motorul...Si totusi furtunele care duc spre intercooler se umfla. D-zeu stie cum mai functioneaza si motoarele astea de Renault Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Mar 2007 · Report post Ciuperca si tija n-ajung la o temperatura ridicata. Metoda pe care a postat-o pedala am folosito la un Peugeot 607 2.2 HDI si s-a rezolvat in totalitate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Mar 2007 · Report post Ideea este sa faci chestia asta cand motorul este rece. Il pornesti 1 minut ca sa ajunga ulei in turbina si dupaia executi operatia. Si nu i-a foc asa usor WD40 Share this post Link to post Share on other sites