Posted 9 Feb 2009 · Report post @roskat in plus mai tre sa pui si bara duomi,adica bara stabilizatoare intre telescoape in partea de sus,adica suc capota motor,si sa o inlocuiesti pe cea din spate cu alta mai robusta,numai asa vei avea cum trebuie ce-ti doresti adica sa intri tare in curbe(nu chiar toate,acelea la 90grade daca nai tractiune spate poti sa uiti) si sa nu te balansezi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2009 · Report post @roskat in plus mai tre sa pui si bara duomi,adica bara stabilizatoare intre telescoape in partea de sus,adica suc capota motor,si sa o inlocuiesti pe cea din spate cu alta mai robusta,numai asa vei avea cum trebuie ce-ti doresti adica sa intri tare in curbe(nu chiar toate,acelea la 90grade daca nai tractiune spate poti sa uiti) si sa nu te balansezinu-s absurd...nu vreau sa intru cu 100 in giratoriu, dar cu 60-70 .... :Dedit: Smarautz poti sa-mi arati si mie despre ce bara e vorba? O poza ceva.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Feb 2009 · Report post aha got it mersi.Sunt absolut necesare? cat mai costa si astea? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Feb 2009 · Report post Astea iti tin motorul sa nu o ia la fuga enervat pe suspensiile alea sport? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Feb 2009 · Report post te ajuta la viraje atunci cind le abordezi in forta. Se pun si pe spate - la unele masini, tot pentru acelasi efect. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Feb 2009 · Report post @matrixxx :thumbsup2: :thumbsup2: :thumbsup2: :occasion14: :occasion14: :beertogether: :beertogether: :bgsok: pt.raspunsul dat :wave: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2009 · Report post Mda, aseara am aflat un pret. 36 mil toata treaba (arcuri + amortizoare + montaj)Nu stiu ce sa spun...ma mai gandesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2009 · Report post @roskat mai gindestete,le pui numai daca e musai,tine leuti pt.zilele ce vor venii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Feb 2009 · Report post @roskat mai gindestete,le pui numai daca e musai,tine leuti pt.zilele ce vor veniiNu asta e problema. Aseara mi-a condus cineva masina si mi-a demonstrat ca se poate si mai bine de atat.Dupa ce imi pun cauciucurile de vara mai fac un drum mai lung sa vad daca intradevar am nevoie de o suspensie sport Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Feb 2009 · Report post dau o bere celui care imi da si mie un link cu suspensii sport sau cu reglaj... eu n-am gasit nimic M. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Feb 2009 · Report post Ai incercat si la dbTuning ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Feb 2009 · Report post incercat, dar nu s-a gasit pentru masinuta mea M. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Feb 2009 · Report post @shpeedy am gasit pt.xc70 2.5T 06-2003>kit 4 arcuri sport eibach garda 25-35mm,pretzmax.600€+1bere rece pe masa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Feb 2009 · Report post berea o dau oricum, dar numai ca nu sunt pentru masina mea... eu am un V70XC 1999...M. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2009 · Report post @shpeedy am mai gasit ceva arcuri eibach pro-kit mod.8410.140 30/30mm v70 toate modelele din 97->2/00 excluse 4wd si autolivelante,vezi daca te incadrezi,pretz 499€ 4buc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2009 · Report post mercic inca odata de ajutor, dar... masina mea: VOLVO V70 AWD 1999 cod motor B5254T. din ceea ce mi-ai dat tu scrie clar: excluse 4wd si autolivelante. asta e problema, nu gasesc decat pentru FWD. eu vreau AWD si, daca e posibil, cu reglaj. deja de la reglaj mi-am luat gandul, dar macar mai sport sa fie... M. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2009 · Report post @shpeedy scuze,asta am gasit,o idee ar fii,cu flexul taie vreo 5--10cm di arc si esti sportiv, Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2009 · Report post offtopic: e vreun pilot de raliuri dispus sa ma invete sa conduc in adevaratul sens al cuvantului?platesc...bine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2009 · Report post Pe a lui...sau pe a mea Oricum nu vreau pe macadam. Vreau pe sosea.Defapt vreau sa invat niste tricks. De exemplu aseara (spre rusinea mea) o fata care a fost invatata de un pilot de raliuri mi-a spus ca in curbele cum sunt cele de pe european ca sa pot intra mai tare dansez putin volan and guess what? Merge...Daca mai stiti .... cu cea mai mare placere vreau sa le aud Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2009 · Report post Pe a lui...sau pe a mea Oricum nu vreau pe macadam. Vreau pe sosea.Defapt vreau sa invat niste tricks. De exemplu aseara (spre rusinea mea) o fata care a fost invatata de un pilot de raliuri mi-a spus ca in curbele cum sunt cele de pe european ca sa pot intra mai tare dansez putin volan and guess what? Merge...Daca mai stiti .... cu cea mai mare placere vreau sa le audPoti sa explici un pic te rog; cum adica dansezi volanul? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2009 · Report post offtopic: te rog sa deschizi un nou subiect. vezi la www.titiaur.ro. ultima oara era pe la 1.000 eur fara TVA pentru o zi de scoala. mie, unul, mi se pare exagerat, indiferent de materialul de competitie pus la dispozitie. si programul mi se pare foarte "subtire": 2 ore curs teoretic si 1.30-2 ore curs practic. si daca mai pui ca seria este de 10 persoane poti face un calcul cam cat stai in masina....ontopic: @shpeedy scuze,asta am gasit,o idee ar fii,cu flexul taie vreo 5--10cm di arc si esti sportiv, pe bune?!? si mie care nu mi-a trecut prin minte.... M. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2009 · Report post @Shpeedy 1000 euro pt 10-15 min?? ce .....am deschis un nou thread. http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,4686.0.html@tricky cand intrii in curbe faci putin cu volanul stanga-dreapta. maxim 1cm stanga - 1cm dreapta. nu brusc si nu mai mult de 1 cm ca la 150 daca faci 10 cm deja esti in decor Share this post Link to post Share on other sites