Posted 8 Feb 2009 · Report post Stie careva daca obligatoriu cand schimbi garnitura la chiuloasa sa si planezi chiuloasa ? Intreb deoarece nu vad rostu... ce cand schimbi garnitura dai jos si chiuloasa ? La alte harburi autohtone care le-am avut nu a fost necesar. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2009 · Report post desi nu sunt mecanic,da-mi voie sa te sfatuiesc s-o planezi! Raspunsul unui mecanic ar trebui sa sune ca, asa: chiulasa se deformeaza in timp (temperatura,eforturi,etc). Deci obligatoriu,trebuie planata pentru a se mula cum trebuie(asta daca nu vrei sa schimbi garniturile prea repede si sa nu stii de ce). O planare de chiulasa nu costa foarte mult, parca nu merita efortul de a schimba intr-una garniturile! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2009 · Report post apropo de chiuloasa, zippy cum iti dau seama ca are vreo fisura pt ca eu cred ca in ulei, cand ma uit dimineata, am dare albe de ceva chestie vascoasa pe joja si mie frica sa nu fie vreo fisura a garniturii sa-mi bage antigel in baia de ulei. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2009 · Report post @adidan:raspunsul se gaseste in intrebarea ta: daca iti apare uleiul(urmele de pe joja)cu un fel de spuma (culoare nu stiu,albicioasa) ca baloanele de la spuma de baie, aproape sigur o ai ciupita. Iti scade nivelul la antigel? Iti creste nivelul de la ulei?Repet,raspunsuri mai tehnice ar trebui sa-ti dea altcineva,nu sunt bun si nici nu mi-a placut mecanica, desi imi place DIY... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2009 · Report post @zippy: am intalnit un astfel de caz... intrebarea e acu'... dupa cat timp ar trebui sa scoti joja si sa "reziste" spuma aceea pe ea ? Stiu ca uleiul are agenti anti-spumanti in el, dar bule mai face si el dupa forje... Stiu ca nivelul la ulei se verifica la motor cald dupa minim 15 minute, ar trebui sa fie acele bule pe ea in caz de garnitura ciupita ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2009 · Report post Da bulele se vor vedea,sau vascozitatea si coloratura uleiului se schimba. Practic timpul de apx 15 min este pentru ca uleiul sa se adune in baie,sa se scurga bine,dar verificarea bulelor se poate face si dupa ce opresti motorul, uleiul forjat difera de unul care are apa,antigel in el, este vizibila diferenta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Feb 2009 · Report post Mda problema identificata, presiune mare in instalatia de racire, plesneste radiatorul, dupa ce pun unul nou plesneste furtunul din cap de la radiator, acela turnat, dupa care ma duc cu ea la mecanic. Pana la mecanic m-am mai oprit din 2 in 2 km si am dat drumul usor la busonul de la vasul de expansiune sa mai iasa din presiune, ajung la service, se uita baiatul la ea si ma intreaba daca am venit usor cu ea. Eu ii zic da, iar el ma pune sa dau o tura de cartier mai in forja si sa ma intorc.Dupa ce m-am intors scoate furtunl de sus de la vasul de expansiune, si il lasa usor jos, dar cu gura in sus pana ajunge apa in buza furtunului. Ce sa vezi ieseau bolboace deci garnitura la chiuloasa era ciupita foarte putin, si facea presiune in timp,adik dupa vreo 200 de km daca nu ii scoateam aerul afara mai plesnea ceva pe la ea. Asa ca am mai descoperit o metoda ca eu nu stiam cum sa verific daca scoate bule de aer in vas deoarece furtunul vine prins sus si nu ai niciodata apa pana sus acolo ca sa poti sa iti dai seama daca iti bolboroseste in vas. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2009 · Report post nu stiti cam cat ma costa o garnitura de chiuloasa de 2.0t 121kw?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2009 · Report post Vezi ca i-am dat eu lui Volvox pret pentru a lui ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2009 · Report post vezi ca nu i-ai dat nici un pret. Cel putin, nu pe topicul asta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2009 · Report post Incerc sa stimulez numarul de post-uri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2009 · Report post Depinde ce marca vrei si ce garnituri mai esti dispus sa schimbi, deoarece nu este de ajuns sa schimbi doar garnitura de chiuloasa ci mai sunt si niste semeringuri pe acolo cand desfaci motorul, pe mine m-au costat toate aproximativ 500 Ron+ ulei ca daca am desfacut motorul l-am si schimbat+ antigel. Vrb cu Alex pentru oferta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2009 · Report post am gasit cu 480 ron, am pus-o sus si e ok si am schimbat si uleiul, acu ma simt usurat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2009 · Report post Dar ai planat chiulasa? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2009 · Report post interesant. s-ar putea ca si eu sa am aceeasi problema. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2009 · Report post da zippy,am planat-o dar nu eu, ci mecanicu, am un mecanic tare bun la asa ceva adik stie de toate pe la motoare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2009 · Report post De planat trebuia planata sigur, dar eu ca iasa treaba mai buna am rectificat-o.=400RON Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2009 · Report post De planat trebuia planata sigur, dar eu ca iasa treaba mai buna am rectificat-o.=400RONda intradevar e buna treaba dar mecanicu a zis ca nu e necesar. Share this post Link to post Share on other sites