frn

injectoare siemens deka 9125118,v40 1948 16v

17 posts in this topic

cati cc au?la ce presiune pt v40 1948 16v 100kw

as vrea sa pun ceva mai performant ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

incearca sa cureti injectoarele si incearca sa schimbi la turatii mai mari.

tineo asa timp de 1 saptamana, si apoi, nu te mai ti la masina.

cati cc au?la ce presiune pt v40 1948 16v 100kw

as vrea sa pun ceva mai performant ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

am 2 seturi luate din suedia,deci cu cel de pe masina am 3 seturi,toate sunt super bune

masina merge foarte bine dar vreau sa vad daca se poate si mai bine(demaraj...de consum nu mai conteaza)

dar as incerca si cu altele dar nu stiu sigur daca sunt la 3 bari,180-200cc ale mele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul tau nu poate arde atata benzina cat pot sa pise injectoarele alea.

Daca vrei mai multa benzina (dar de unde aer?) trebuie modificat softul sa le tina mai mult deschise.

La T4 (200cp) sunt aceleasi injectoare ca si la T (165cp) si am o vaga banuiala ca sunt la fel ca si la 2.0 si 1.8 aspirate. Benzina mai multa este injectata prin tinerea injectorului mai mult deschis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt... cele de T4 poate sunt ca cele de T, dar cele de aspirate sunt altele (alt cod)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar la 1.8, 1.6 si 2.0 sunt aceleasi, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit!!injectoare renault-volvo 5129118  250cc  3bar,13,9 ohm

la 3 bari pot pune maxim 300cc

o sa pun unele de 304 cc la 3 bari sa vad cum se comporta ,schimb regulatorul de presiune....

e vorba de pulverizarea benzinei ,mai putin de debit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul tau nu poate arde atata benzina cat pot sa pise injectoarele alea.

Daca vrei mai multa benzina (dar de unde aer?) trebuie modificat softul sa le tina mai mult deschise.

La T4 (200cp) sunt aceleasi injectoare ca si la T (165cp) si am o vaga banuiala ca sunt la fel ca si la 2.0 si 1.8 aspirate. Benzina mai multa este injectata prin tinerea injectorului mai mult deschis.

Desi nu sunt un "guru" in mecanica permite-mi sa te contrazic.... Din cate stiu eu injectoarele de pe masina sunt gandite sa lucreze la o capacitate mai mare cu maxim 10-15% din cat sunt tarate ele standard iar un motor turbo cu resoftare si alte modificari poate manca destul de multa benzina.El daca vrea sa-si schimbe injectoarele, automat mai trebuie sa schimbe inca cateva chestii....in primul rand pompa de benzina si daca tin bine minte de pe fosta mea masina si regulatorul de presiune..... Acuma nah....daca vrei o masina pentru sprint (402m) si daca vrei sa-ti faci un setting pentru asta vei constata ca nu e deloc practica la folosirea zilnica mai ales cand vine vorba de consum de benzina:) Repet...nu sunt un expert dar stiu ca daca te gandesti sa iti schimbi injectoarele mai trebuie sa iei in calcul inca cateva modificari ca sa poti spune ca ai facut o treaba sanatoasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@M pe de alta parte daca vrei masina de sprint , nu cred ca un volvo 2,0 aspirat e o baza prea buna de plecare.

omu vrea pur si simplu o masina ceva mai rapida, nu cred ca viseaza sa scoata vreun dragster

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit!!injectoare renault-volvo 5129118  250cc  3bar,13,9 ohm

la 3 bari pot pune maxim 300cc

o sa pun unele de 304 cc la 3 bari sa vad cum se comporta ,schimb regulatorul de presiune....

e vorba de pulverizarea benzinei ,mai putin de debit

Si cat timp o sa fie comandate sa stea pe pozitia deschis? Daca timpul in care injectoarele sunt deschise ramane acelasi, si ele au un debit mai mare, vei obtine doar un amestec bogat care nu va aavea suficient aer ca sa arda. Motorul va merge prost sau foarte prost cu un consum mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie chip-tuning/remapare harta injectie daca va puneti injectoare mai mari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@M pe de alta parte daca vrei masina de sprint , nu cred ca un volvo 2,0 aspirat e o baza prea buna de plecare.

omu vrea pur si simplu o masina ceva mai rapida, nu cred ca viseaza sa scoata vreun dragster

Pai scuza-ma ca am uitat sa precizez ca la o masina de 1400 de kg e cam inutil sa bagi bani in motor iar daca vrei "ceva mai mult" e mai bine sa ii schimbi chip-ul din ECU si ai rezolvat fara prea multe batai de cap....

Share this post


Link to post
Share on other sites

baieti!!nu vreau 200cp in plus

am mai facut treaba asta si pe alte masini cu motoare aspirate

pana in 50 cc se poate pune peste ,stiu ce vorbesc

calculatorul de 1948 16 v din cate stiu eu nu se poate remapa...

asa ca voi incerca ,nu depasesc limitele,nu vreau decat 5-10 cp in plus daca se poate...

am mai incercat pe o masina 2.0 8 v si de la 150 cc am pus 200cc si se simte uimitor de bine la demaraj,la viteza nu am verificat bine,consum nici atat

acum nu va spun toate secretele... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai secretele care contrazic legile fizicii(benzina care arde fara aer) sunt f.f. scumpe... Nu le vinde decat pe bani grei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

incearca si ai sa vezi :D

aer poate trage mai mult decat e nevoie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu cat poti arde mai multa benzina la un ciclu, cu atat mai multa putere o sa obtii de la un motor. Dar pentru a arde complet benzina ai nevoie de oxigen, sa-i zicem aer.

La motoarele aspirate, aerul este aspirat de motor, deci cantitatea maxima depinde de cilindreea motorului. Functie de cat oxigen poate sa absoarba, i se da benzina in asa fel incat benzina sa arda complet. Daca ii dai mai multa benzina , nu va arde complet va functiona cu amestec bogat cu dezavantajale sale. Daca ii dai aer mai mult, amestecul se va saraci. Hartile de injectie au grija sa tina injectoarele deschise pentru o cantitate corecta de benzina in masa de aer. Se stie debitul lor, se stie cantitatea dorita, deci poti afla cat timp trebuie sa fie deschise. daca ai injectoare cu debit dublu si softul e nemodificat, in aceiasi cantitate de aer va fi injectata o cantitate dubla de benzina, ceea ce va duce la o ardere incompleta.

La motoarele turbo, cu cat presiunea de supraalimentare este mai mare, cu atat mai mult oxigen intra in cilindru, deci poti sa-i dai mai multa benzina in amestec optim in asa fel incat motorul sa produca mai multa putere.

Daca ai descoperit cum poti arde complet benzina in deficit de aer, sa stii ca ai o inventie extrem de scumpa.

Daca nu ai descoperit, schimbarea injectoarelor cu unele cu debit marit fara modificarea hartilor de injectie sau a admisiei de aer nu iti va aduce nimic bun in plus. Doar dezavantaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu ce spui tu si ai dreptate,dar am o marja a injectoarelor

de fabrica nu iti pun max de ce ai...daca am injectoare la 250cc pot pune max 300

intelegi ce vreau sa zic?orice iese din fabrica nu iese la parametri maximi...

eu incerc sa merg la maxim(risc)masina pe care am incercat a scos sub 0.7 sec/100km/h ,intelegi?

deci se poate ceva

voi incerca si dau si raspunsuri ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now