Posted 20 Mar 2007 · Report post Abia azi am dat capacul de pe motor jos si am vazut pete de ulei in zona turbo suflantei,langa furtunul ala gros care vine de la radiator...In fata lui este o smecherie rotunda care pierde ulei.Este desul de umeda...Am un V40 1.9TDI...2001 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Mar 2007 · Report post Incearca te rog sa faci o poza si sa o pui pe forum... Altfel nu te putem ajuta sa identifici problema... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Mar 2007 · Report post garnituri... altceva nu cred sa fie... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2007 · Report post Din cate vad eu, aceea este supapa de suprapresiune a turbinei (cea care lasa excesul de presiune sa treaca in atmosfera si care "fasaie" putin cand accelerezi puternic. Tija aceea trebuie sa se miste sus-jos in momentul in care accelerezi, dar nu are ce cauta ulei acolo. Daca este ceea ce banuiesc eu (ulei din turbosuflanta scapa in circuitul de presiune) e timpul pentru O-Ring-uri noi la turbina... Nu e o operatiune dificila, dar e recomandat sa o duci la cineva care se pricepe. Ca regula de baza pentru motoare turbo (fie ele diesel sau benzina)...Nu ii ceri putere si nu treci de 2000rpm (3000rpm la benzina) pana cand motorul se incalzeste (macar 10 minute). Invers, cand vii de la un drum mai lung cand ai folosit turbina pentru depasiri, demaraje, etc, la sosire lasi motorul 2-3 minute la relanti pentru a permite turbinei sa se raceasca. Astfel ii prelungesti sau poate chiar dublezi viata fata de a uneia care a fost "abuzata" de cand motorul era "rece". Tine-ne la curent ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2007 · Report post ....si cam cat ar costa treaba asta??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2007 · Report post turbina vreo 2000 euro nou-noutzasecond-hand intre 6-800 euroreconditionarea celei pe care o ai acum cam 50 euro Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2007 · Report post Cati KM are masina? Daca pana-n 150 de mii atunci turbina propriu zisa nu are defecte, tebuie sa fie de la altceva. Zic asta pentru ca in familie avem un Peugeot 607 2.2 HDI care dus in service au zis ca trebuie schimbate turbina si cutia de viteze. E nu mai spune. Cu putin WD 140 merge unsa fara "glitch-uri". De obicei tija comutatoare face probleme datorita pozitionarii care o expune intemperiilor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Mar 2007 · Report post Am 167000KM cu ea...Tija de la supapa nu se misca in sus in jos,se aude cum fasaie la aceleratie si atata....La oprirea motorului se duce putin in jos... Share this post Link to post Share on other sites