Posted 27 Feb 2009 · Report post m-am gandit ca de dragobete sa-i ofer masinii mele o cura de innoire: asa cabuji noi ngk R (cu un singur crac, ininte aveam cu 4, conteaza ??)filtru aer ALCOfiltru benzina ALCO (eu de firma asta n-am auzit mai nimic pe forum, da sper sa fie ok)ulei 10 w 40 si filtru nou(l-am si schimbat)booon.....curatat mufele de la maf senzor, si alte mufe...verificat coduri totul okporneste, merge dar bujiile tot mi le afuma(rau)pe langa asta -daca e la relanti si incerc sa-i dau acceleratie(pe liber-nu in sarcina) intai are tendinta sa se opreasca si abia apoi se accelereaza.in seara asta plec pana la breaza(100km-200 dus-intors)-sunt curios ce consum o sa aiba si cum o sa se comporte* ai dreptate matrix- a disparut chestia aia alba de pe joja(mereu ai dreptate ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2009 · Report post http://www.theultralightplace.com/sparkplugs.htmdirty air filter.air mixture screw or carburetor needs adjusting.choke is sticking.carburetor float height is out of adjustment or float is sticking open.Pune vechiul filtru de aer si vezi daca mai face asa . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2009 · Report post face asta si cu filtru vechi ca le-am mai curatat odata inainte sa pun filtrul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2009 · Report post gata plimbarea. e mai bine acum, merge detul de bine, consum sub 10. ramane insa sa mai vad daca porneste pe frig. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2009 · Report post a, dar tot nu trece de 160 km/h insa ajunge acolo destul de repede(acceleratie buna-chiar mai buna ca niciodata) m-am uitat prin vadis( merci vadim) dar imi cam prind urechile pe acolo. vocabular tehnic in engleza-destul de dificil- si nici dictionarul meu nu face fata si meniul destul de intortochiat cred eu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2009 · Report post Cu placere !! Cand esti la 160 km/h pedala este la fund ? si ce turatie are motorul ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2009 · Report post spre 4000, pedala este la fund te gandesti sa fie ambreiajul? nu, se simte motorul ca nu mai trage nicidecum ca patineaza ambreiajul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2009 · Report post Hmmmmm cred ca este cablul scurtat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2009 · Report post adica despicat(cu fire iesite din manunchi) e din mai multe fibre? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2009 · Report post scuze, am citit ca boul scurtat nu scuturatexista vreo modalitate sa verific asta?app. azi dim a pornit 2000 rot-1500-900-deadam repetat figura de doua ori si a treia oara a ramas la 900 rot, nu s-a mai oprit.daca am timp, ii scot iar bujiile sa vad daca iar sunt afumate.distribuitorul poate sa aiba o legatura?-sau mai bine sa nu-l desfac ca sa nu-i rup garnitura care e probabil coapta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2009 · Report post nu cred ca e scurtat nici un cablu Daca iti pleaca motorul (ai scanteie) dar apoi nu ramine la relanti (care initial ar trebui sa fie vreo 1000-1050) ci moare, nu e vinovat distribuitorul. Dar uita-te inauntrul lui.La mine garnitura este din cauciuc, nu se va rupe. Daca tot te uiti acolo, vezi daca ai urme de condens.Cind porneste, se duce turometrul spre 2000 si apoi coboara imediat ? (1 - 2sec) Cind a murit motorul-de la 900, cit a durat ? A stat citeva secunde acolo sau de la 2000 a scazut constant pina la oprire ? Mai da-mi niste indicii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2009 · Report post urca pana la 1500 si apoi coboara constant pana la 0 in 3 sec max. daca incerc sa accelerez se opreste aproape instant. cat despre repornire-daca nu aduc cheia in pozitia anterioara a celei de "ignition" si ii dau direct nu porneste deloc-inavarte fara nici o speranta. cand o repornesc, trebuie sa astept sa nu se mai auda sunetul ala de la o injectoare cred, altfel nu porneste. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2009 · Report post Ref la faza cu top speed .... in "blana" nu vrea sa treaca de 4500 , teoretic in "blana" trebuia sa ajunga la 6800 ( in carte scrie 6200 -> 6800 "blana" ) . Acum sa nu fie si de la senzorul de la clapeta .... remember ca avea un cod de eroare de la el , eventual daca vrei incercam cu senzorul de pe a mea sa vedem cum se manifesta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2009 · Report post vulturash, sper sa nu fie pompa de benzina pe duca. Trebuie sa gasim un mod de a masura presiunea in rampa. Poate vii cu masinutza joi, sa-i dau si eu citeva chei, sa vad cum se manifesta.Vadim - daca in a I-a sau a II-a ajunge la 6000, nu-i de vina senzorul de clapeta. I-ai curatat vreodata lui vulturash "fluturele" de la throttle ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2009 · Report post pai da, dar atunci cand sunt peste 5-6 grade afara porneste fara probleme. Sau daca a fost motorul cald cu cel mult 6-7 h inainte. oricum eu vin cu ea joi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2009 · Report post Vezi daca mai ai printre releele alea de rezerva, unul rosu pe care scrie Fuel Pump Controller (se gaseste sub panoul de sigurante de sub capota), cod: 9434225Ca as vrea sa-l schimbam, sa vedem cum porneste. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2009 · Report post Ref la faza cu top speed .... in "blana" nu vrea sa treaca de 4500 , teoretic in "blana" trebuia sa ajunga la 6800 ( in carte scrie 6200 -> 6800 "blana" ) . Acum sa nu fie si de la senzorul de la clapeta .... remember ca avea un cod de eroare de la el , eventual daca vrei incercam cu senzorul de pe a mea sa vedem cum se manifesta in treptele iferioare urca pana la 6000--> si apoi schimba daca ii dau blana Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2009 · Report post Ai incercat la 160 sa iei piciorul de pe aceleratie si sa ii dai "blana" ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2009 · Report post nu... nu mi-a trecut prin cap Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2009 · Report post nu cred ca va simti ceva foarte puternic, ca doar nu e turbo. La tine-Vadim cum se manifesta aceasta operatie la 160, sare scaunul pe spate ? O sa mergem putin pe autostrada joi-daca avem timp cu masina lui Vulturash, sa vedem cum se manifesta turometrul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2009 · Report post Nu trebuie sa se simta dar .. avand in vedere ca este automata ar trebuii sa i bage inferioara si sa traga pana la "limitare" .... dar vorba ta ... daca e vedem joi ce si cum Btw .. astazi mi-a venit cheia noua !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2009 · Report post interesanta ideea cu autostrada btw, cat te-a costat cheia? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2009 · Report post 50 de lei si mai costa 35 de lei scrierea ( santurile de pe ea ) Share this post Link to post Share on other sites