Guest vulturash

problem

24 posts in this topic

m-am gandit ca de dragobete sa-i ofer masinii mele o cura de innoire:

  asa ca

buji noi ngk R (cu un singur crac, ininte aveam cu 4, conteaza ??)

filtru aer ALCO

filtru benzina ALCO (eu de firma asta n-am auzit mai nimic pe forum, da sper sa fie ok)

ulei 10 w 40 si filtru nou(l-am si schimbat)

booon.....curatat mufele de la maf senzor, si alte mufe...

verificat coduri totul ok

porneste, merge dar bujiile tot mi le afuma(rau)

pe langa asta -daca e la relanti si incerc sa-i dau acceleratie(pe liber-nu in sarcina) intai are tendinta sa se opreasca si abia apoi se accelereaza.

in seara asta plec pana la breaza(100km-200 dus-intors)-sunt curios ce consum o sa aiba si cum o sa se comporte

* ai dreptate matrix- a disparut chestia aia alba de pe joja(mereu ai dreptate  ;D)

post-0-12877856803966_thumb.jpg

post-0-12877856805878_thumb.jpg

post-0-12877856808651_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.theultralightplace.com/sparkplugs.htm

dirty air filter.

air mixture screw or carburetor needs adjusting.

choke is sticking.

carburetor float height is out of adjustment or float is sticking open.

Pune vechiul filtru de aer si vezi daca mai face asa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

face asta si cu filtru vechi

  ca le-am mai curatat odata inainte sa pun filtrul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata plimbarea.

  e mai bine acum, merge detul de bine, consum sub 10.

  ramane insa sa mai vad daca porneste pe frig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a, dar tot nu trece de 160 km/h insa ajunge acolo destul de repede(acceleratie buna-chiar mai buna ca niciodata)

m-am uitat prin vadis( merci vadim) dar imi cam prind urechile pe acolo. vocabular tehnic in engleza-destul de dificil- si nici dictionarul meu nu face fata si meniul destul de intortochiat cred eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu placere !!

Cand esti la 160 km/h pedala este la fund ? si ce turatie are motorul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

spre 4000, pedala este la fund

  te gandesti sa fie ambreiajul? nu, se simte motorul ca nu mai trage nicidecum ca patineaza ambreiajul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmmm cred ca este cablul scurtat  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

adica despicat(cu fire iesite din manunchi) e din mai multe fibre?

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze, am citit ca boul scurtat nu scuturat

exista vreo modalitate sa verific asta?

app. azi dim a pornit 2000 rot-1500-900-dead

am repetat figura de doua ori si a treia oara a ramas la 900 rot, nu s-a mai oprit.

daca am timp, ii scot iar bujiile sa vad daca iar sunt afumate.

distribuitorul poate sa aiba o legatura?-sau mai bine sa nu-l desfac ca sa nu-i rup garnitura care e probabil coapta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred  ca e scurtat nici un cablu  :D

Daca iti pleaca motorul (ai scanteie) dar apoi nu ramine la relanti (care initial ar trebui sa fie vreo 1000-1050) ci moare, nu e vinovat distribuitorul. Dar uita-te inauntrul lui.

La mine garnitura este din cauciuc, nu se va rupe. Daca tot te uiti acolo, vezi daca ai urme de condens.

Cind porneste, se duce turometrul spre 2000 si apoi coboara imediat ? (1 - 2sec) Cind a murit motorul-de la 900, cit a durat ? A stat citeva secunde acolo sau de la 2000 a scazut constant pina la oprire ?  Mai da-mi niste indicii  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

urca pana la 1500 si apoi coboara constant pana la 0 in 3 sec max. daca incerc sa accelerez se opreste aproape instant.

  cat despre repornire-daca nu aduc cheia in pozitia anterioara a celei de "ignition" si ii dau direct nu porneste deloc-inavarte fara nici o speranta. cand o repornesc, trebuie sa astept sa nu se mai auda sunetul ala de la o injectoare cred, altfel nu porneste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ref la faza cu top speed .... in "blana" nu vrea sa treaca de 4500 , teoretic in "blana" trebuia sa ajunga la 6800 ( in carte scrie 6200 -> 6800 "blana" ) . Acum sa nu fie si de la senzorul de la clapeta .... remember ca avea un cod de eroare de la el , eventual daca vrei incercam cu senzorul de pe a mea sa vedem cum se manifesta  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vulturash, sper sa nu fie pompa de benzina pe duca. Trebuie sa gasim un mod de a masura presiunea in rampa. Poate vii cu masinutza joi, sa-i dau si eu citeva chei, sa vad cum se manifesta.

Vadim - daca in a I-a sau a II-a ajunge la 6000, nu-i de vina senzorul de clapeta. I-ai curatat vreodata lui vulturash "fluturele" de la throttle ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai da, dar atunci cand sunt peste 5-6 grade afara porneste fara probleme. Sau daca a fost motorul cald cu cel mult 6-7 h inainte. oricum eu vin cu ea joi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi daca mai ai printre releele alea de rezerva, unul rosu pe care scrie Fuel Pump Controller (se gaseste sub panoul de sigurante de sub capota), cod: 9434225

Ca as vrea sa-l schimbam, sa vedem cum porneste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ref la faza cu top speed .... in "blana" nu vrea sa treaca de 4500 , teoretic in "blana" trebuia sa ajunga la 6800 ( in carte scrie 6200 -> 6800 "blana" ) . Acum sa nu fie si de la senzorul de la clapeta .... remember ca avea un cod de eroare de la el , eventual daca vrei incercam cu senzorul de pe a mea sa vedem cum se manifesta  ;D

in treptele iferioare urca pana la 6000--> si apoi schimba daca ii dau blana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai incercat la 160 sa iei piciorul de pe aceleratie si sa ii dai "blana" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D nu cred ca va simti ceva foarte puternic, ca doar nu e turbo. La tine-Vadim cum se manifesta aceasta operatie la 160, sare scaunul pe spate ?  :D

O sa mergem putin pe autostrada joi-daca avem timp cu masina lui Vulturash, sa vedem cum se manifesta turometrul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa se simta  :D dar .. avand in vedere ca este automata ar trebuii sa i bage inferioara si sa traga pana la "limitare" .... dar vorba ta ... daca e vedem joi ce si cum  :P

Btw .. astazi mi-a venit cheia noua !!! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 de lei si mai costa 35 de lei scrierea ( santurile de pe ea  :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now