tm46cyp

Probleme cu alarma originala volvo ...imobil....

26 posts in this topic

Buna , am un Volvo 440 1.8 i  din 1996 si am fost multumit de el si m-am atasat foarte mult de aceasta masina .

De un timp a aparut o problema  aceea de a nu mai putea porni masina ... alarma originala are immobileizer deala si imi face figuri telecomanda ori centrala de inchidere a usilor... Dak nu deschid usile cu telecomanda de volvo nu pot porni masina  :'( ceea ce mi s-a intamplat de vreo 3 ori pana acum , este foarte naspa ... am fost la service si mi-au zis k nu are ce sa ii faca ... :(( .de nervi nush ce as putea sa ii fac pan la urma ... DACA VRETI SA MA AJUTATI SI PE MINE AS FI FOARTE BUCUROS .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Sunt destul de multe motive din cauza carora ar putea face figuri.

Inainte sa apara defectiunea, ai facut vreo reparatie electrica?

Ai avut vreun scurt la instalatia electrica?

Ledul de la alarma/imobilizator cum palpaie? Rapid, f rapid, lent...? Incearca sa descrii, te rog.

Face mereu cum ai descris tu?

Si a mea face figuri uneori... dar numai cand parchez langa antenele de telefonie.

Bateriile din telecomanda, banuiesc ca le-ai schimbat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da am schimbat bateriile de mai multe ori ori

Am ramas cu ea in acelasi loc de doua ori

Ledul acela palpaie incontinuu cand e pornit motorul, cand nu merge pornit ramane aprins

eu as vrea sa stiu cum as putea scapa de inchidere sau macar sa fiu sigur k nu mai face figuri dealea

este foarte aiurea si im creeaza nervi  :((  :'( :'( :'( :( chiar dak imi place masina .... sa nu poti porni masina din cauza unei telecomenzi :)) ridicol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ledul palpaie rapid (de 3 ori pe secunda) tocmai ptr ca incearca sa iti spuna ca este o eroare in sistem.

Incearca sa vezi ca coduri de eroare iti da autodiagnoza...

post-924-1287785685594_thumb.jpg

post-924-12877856857118_thumb.jpg

post-924-1287785685813_thumb.jpg

post-924-12877856859184_thumb.jpg

post-924-12877856860326_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca totusi se numeste alarma mie de ce nu imi suna dak deschid usa sau ...na , lipseste sirena ceva sau nu are? e doar immobileizer ala ?.

am lasat geam deschis si am inchis usile dupaia am deschis usa dar degeaba k nu suna nimik.

Apropo mi s-a spart masina si mi s-a montat o alarma paralela cu alarma volvo care are legatura doar pe inchidere si nu am avut probleme cateva luni in sir , dar cand mi-a facut prima oara faza am eliminat-o pe aia ...  dar mi-a mai facut de atunci de doua ori

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci e de rasul curcilor eu cred k nu am sirena....

defapt asa am luat masina ...

ledul acela a fost taiat firul de la el....inainte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e neaparat necesar sa ai goarna (daca asta intelegi prin sirena). Cele mai multe alarme din fabrica, folosite la seria 400, au fost pe claxon. Adica, cand se deschidea usa, capota sau portbagajul, suna claxonul. :)

Pe mine m-a sacait faptul ca palpaie in continuu ledul din bord si am incercat sa vad unde este problema si am scotocit prin toata masina.

Nu am gasit nicaieri un modul de comanda al alarmei pe care sa scrie "Volvo Guard", asa cum ar trebui (dar poate nu am cautat eu unde trebuia... ca nici pe Dl. ECU, nu l-am gasit.  :P )

Am gasit numai (undeva prin bord, in dreptul genunchiului stanga/sofer) modulul de comanda de la imobilizator. Are o usita de vizitare.

Incearca sa citesti codurile din CEM, ar trebui sa iti spuna cate ceva acolo...  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Profit de acest subiect ptr a va readuce in atentie problema cu alarma de la masina mea. :)

Scotocind prin bord, am gasit un soclu mic, cu loc de 2 relee, si cu un cablu mai gros de culoare rosie care pleaca din el.

Era numai un singur releu in el, de culoare rosie.  ???

In vadis spune ca ar trebui sa fie 2 relee acolo...

Va puteti da seama care dintre ele imi lipseste?

In capturile atasate sunt reprezentate prin 11 (fuel suply) si 16 (horn relay).

Multumesc.  :-*

post-924-12877856869326_thumb.jpg

post-924-12877856870585_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am dat scutul acela de sub masina jos si am cautat goarna.....care nu am gasit-o , am gasit doar doua fire in plus langa claxon in cetrul barii . ma gandesc k avea claxon nu goarna dinaia (cum arata pe desenul acela aratat de adi 2727)

  ??? In plus mi-a mai aparut o problema pe langa cea cu alarma :((  :'(  :-:-[ a inceput sa faca figuri pompa servo sau caseta de directie pentru k face un zgomot naspa cand virez .... deja ma dispera  :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cati km are masina? Nivelul lichidului la servodirectie l-ai verificat? Scurgeri ceva pe dedesubt... ulei pe bratul din drepta?  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cam 164.000 km  cica , asa am luat-o de dincolo , lichidul servo face vartejuri prin borcan am observat

este lichid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intervin si eu cu o intrebare,un pik pe linga subiect.. :-\

Eu am o alarma undeva in fata sub capota care se anuleaza cu o cheye pe care o detin,dar nu detin telecomanda stiti ceva de genu acesta?

Este alarma originala ? Nu par a fi modificari facute (si are si led in bord :D),as putea gasi o telecomanda pt ea si daca se poate programa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tm46cyp: daca volanul merge usor, verifica planetara.

@alin_gsm: O poza poate ne-ar ajuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nici un cod pe ea... ceva scris?

Dupa cum e amplasata si montata pare originala...

Nu ai nici un fel de telecomanda la masina? Nu iti trebuie o telecomanda separata pentru alarma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de asta am intrebat ca nici nu scrie nimic pe ea nici telecomanda nu am ,am doar o cheye cu care o dezactivez si activez,atit. De asta am si pus intrebarea poate seamana cu ceva si ma ajuta cineva care a mai vazut din asta.[attachthumb=#]

post-1945-12877857446802_thumb.jpg

post-1945-12877857451327_thumb.jpg

post-1945-12877857446802_thumb.jpg

post-1945-12877857451327_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Led in bord, am si eu. Are rolul de a indica starea alarmei/imobilizatorului.

Despre alarma nu iti mai pot spune multe... doar ca la Volvo, fiecare componenta este stantata cu "Volvo".

Uita-te si pe spatele ei si vezi ce scrie acolo.

Mult succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alarma originala VOLVO GUARD de pe masina mea . E pozitionata sub cutia torpedoului .

post-863-12877857508956_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

                        Sal! Referitor la goarna va pot spune ca am deschis peste o suta de masini seria 400 si majoritatea(daca nu chiar toate) claxonau o data scurt la incuiere si de doua ori scurt la descuiere ::) iar cele care nu aveau baterie la telecomanda le descuiam normal cu cheia si porneau fara probleme.Cand nu se descuie cu cheia face mereu probleme sau numai cateodata?Daca nu se descuie din telecomanda incearca sa apesi pe telecomanda miscand mina aproape de parbriz in jurul lui iar daca asa functioneaza inseamna ca trebuie reglata frecventa sau ceva de genul asta care daca imi aduc bine aminte se face de undeva de sub scrumiera.Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

                        Sal! Referitor la goarna va pot spune ca am deschis peste o suta de masini seria 400

Mai ai piese de la ele? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

                        Piese ???Pai politica firmei era sau probabil mai este ca piesele inlocuite sa le pui in portbagajul masinii,nu vreau sa spun mai mult ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La intrebarea daca un scut ajuta la insonorizare pot raspunde eu: ajuta foarte mult. De pe vremea cand aveam dacia am observat acest lucru, incercasem si eu sa o insonorizez cat se putea si la un moment dat am ajuns la scut pe care l-am dat jos ca sa il acopar cu burete(cum de altfel am facut cu tot compartimentul motor).Intamplator am mers un pic fara scut si era o diferenta destul de mare, in special la relanti devenise mult mai zgomotoasa.Nu stiu totusi daca adaugarea unui scut avind in vedere materialele insonorizante deja existente pe masina o sa faca mare brinza. Totusi nu ai ce sa pierzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now