Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

contdezactivat

Vand 440, 1.9td, 1996 - Numai pentru pasionati/cunoscatori!

22 posts in this topic

-264k km;

-1.9 turbodiesel (ROTO CAV), 90 de cai, hatchback;

-ABS, servodirectie electrica;

-frana pe disc fata/spate (neventilate);

-geamuri electrice fata, oglinzi electrice incalzite;

-scaun sofer cu reglaj pe inaltime, lombar si in profunzime;

-finisaj scaune semipiele (jumate stofa - jumate piele)

-cutie de viteze manuala, 5 viteze;

-Aer Conditionat;

-volan reglabil pe inaltime;

-Airbag sofer;

-"Side Protection" pentru impact lateral (bare in usi);

-scaune spate rabatabile fractionabil, 1/3 - 2/3, cu cotiera lata;

-cotiera fata imbracata in piele atasata scaunul sofer;

-Inchidere centralizata cu telecomanda (posibil si alarma pe claxon);

-OBD 1;

-faruri reglabile pe inaltime;

-posibilitate de amplasare filtru de habitaclu (exista in dotarea de serie)

-radiocas cu mp3, MMC, Flash (Hyundai);

-roata de rezerva de dimensiune (f) redusa;

-crick original, triunghi reflectorizant, trusa medicala originala ( :P )

-jante de tabla, 14";

-inmatriculata pe persoana fizica;

-consum urban 5.5-7, consum extraurban 5-10 (in functie de stilul de condus)

Pretul este de 850 EU.

Anunt valabil 3 zile (de maine, inclusiv).

Imi rezerv dreptul de a selecta eventualii clienti.

Exclus persoane neinregistrate pe forum, de preferat useri activi pe forum.

Numai pentru cei care au deja un Volvo si isi doresc unul "clasic" pentru al reconditiona.

Masina necesita reparatii estimate de mine (la modul drastic-elementar) de 2000EU. Suma poate fii mai mica... sau mai mare, daca vor fi luate in considerare retusuri "profi" la capitolul aspect.

La banii astia nu accept nici un fel de intrebari sau pretentii ulterioare; consider ca am oferit suficiente informatii.

Detalii despre istoricul masinii gasiti la:

/forum/index.php/topic,2387.msg25949.html#msg25949">http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,2387.msg25949.html#msg25949

/forum/index.php/topic,4215.0.html">http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,4215.0.html

/forum/index.php/board,22.0.html">http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/board,22.0.html

... si in diferite sectiuni ale forumului.

Alte detalii legate de aspect/ poze necuprinse in atasamente, gasiti la:

/forum/index.php/topic,2706.0.html">http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,2706.0.html

In acest pret mai ofer diferite piese, provenite din dezmembrari. Care piese sunt... eu consider ca nu este important pentru oferta si potentialul cumparator.

Sper sa ii gasesc un cumparator care sa o pretuiasca cel putin cat am pretuit-o eu.  :-\

post-924-12877856880506_thumb.jpg

post-924-12877856882313_thumb.jpg

post-924-12877856884848_thumb.jpg

post-924-12877856886238_thumb.jpg

post-924-12877856891185_thumb.jpg

post-924-12877856880506_thumb.jpg

post-924-12877856882313_thumb.jpg

post-924-12877856884848_thumb.jpg

post-924-12877856886238_thumb.jpg

post-924-12877856891185_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serie de sasiu :  XLBKC793ETC735789

Cod motor: D19T266

Este printre ultimele fabricate.

Import Romania, 2003-2004, la 182k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta e pret  fix sau mai negociezi ?  motorul merge bine ? ma intereseaza masina, de aia intreb .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul trage f bine, sta bine la compresie. Pierde ulei pe la semeringul de la volanta si pe la semeringul de la culbutori. Este "boala" recunoscuta a acestor motoare... nimic grav.

Despre pret, nu stiu ce sa spun...

Ma repet, masina necesita reconditionare si are probleme mai mici sau mai mari la multe dintre componente (mai putin cutia de viteze, care pare in stare f buna). Daca va intereseaza masina, exclude-ti variantele optimiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

te grabesti foarte tare la vinzarea ei?singurele avarii sint spoiler ,oglinda si ceva rugina pasaje spate?te-ai suparat si tu ca si mine ? Eu am incercat sa ma opresc dar nu m-am oprit si acum bag in ea puternic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rugina de la pasajele spate a fost rezolvata, desi si acolo mai e necesara atentie.

Astept sosirea unei noi masini. Imi va fi greu sa le intretin pe amandoua.

Pretul de 850EU, este sub "rabla". Am vandut 440 intr-o stare mult mai proasta, cu 1300EU (adevarat, in alt context socio-economic).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa se doreste.

Voi atasa in curand o estimare de reparatii, facuta de un mecanic destul de incredere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In afara de lista atasata, scrisa de mecanic, mai este nevoie de reparatii la:

- compresor AC si kit ambreiaj. Le-am scris impreuna, pentru ca teoretic sunt inca in garantie.

- caseta de directie + pompa servoelectrica. Cost estimativ, pana in 3000RON.

- cel putin 1 oglinda

- bara fata (~100EU la dezmembrari)

- 2 capace roata

- vopsea

Mai ofer: un skin de bord, cel putin un brat fata. Provenite din dezmembrari.

In lista atasata, sumele in casuta, reprezinta pretentiile de manopera ale mecanicului.

post-924-12877856897727_thumb.jpg

post-924-12877856897727_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

si pana la urma ce masina iti iei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai spune-ne ce-ti iei.

Dupa ce ne-ai tinut in suspans pe toti cu postul ala kilometric....

Come on man, ma macina curiozitatea  ;)

Oricum sa stapanesti sanatos noua achizitie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma gandeam s-0 iau pentru firma, dar cam e de bagat in ea,  apropos, ce masina ti-ai luat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am 2 optiuni:

A. un V70 t5 de 2 litri acum;

B. un S60 D5 in toamna (numai atunci e available pentru vanzare).

...Nasol e ca m-ar costa destul de mult ca sa mai trag de 440-ul asta pana in toamna.  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

la v70 nu e de speriat consumul ?,te intreb ca idee pt ca si eu as fi optat in loc de 2 masini mici(440 sau 460) la un 850 2.0t t5break pt familion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am facut 150 de km cu T5-ul, inclusiv vreo 8km in oras. Consumul mediu mi-a aratat 9.5.

Pentru oras... bazeaza-te pe un 14. Daca consuma mai putin, e bafta ta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

p.s.  alin, eu am chiar 850 2.0t t5 break. Daca nu mergi nonstop cu turbina (accelerezi si tu mai omeneste, ca sa ajunga turometrul mai lin la viteza pe care o vrei) in Bucuresti-care e un oras groaznic - mie imi ia 11,9 - 12,5. Deci nu e nimic de speriat.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei uite ca nici o masina la 850EU nu se vinde... asa ca cei care aveti masini cu preturi de mii de euro nu ar trebui sa va mai mirati.  ::)

O sa ramana la mine 440-ul. Voi incerca sa fac la el cat mai multe dintre reparatiile de care are nevoie.

Sincer... ma bucur ca se intampla asa.  :P:love5::slap:

Daca voiam neaparat sa il vand, nu ma straduiam atat sa il pun intr-o lumina negativa.  :D

Sa ne vedem cu bine cu totii si la sfarsitul crizei sa fim cel putin la fel de demni si veseli!

:-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

URAAAAAAA . Traiasca seria 400 . E multa dragoste aici !  :3some::love10::love5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

Azi i-am cumparat bara, i-am luat jante originale, o capota de rezerva... poate o mai imbunez si o sa se comporte mai frumos cu mine.   :love5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

BTW... azi am fost sa fac ITP-ul si se pare ca lista cu piese care trebuiesc schimbate, pe care am afisat-o pe prima pagina, e de domeniul fanteziei.

Singurele lucruri care nu se incadreaza in standardele accepate sunt:

1 pivot;

esapamentul;

cauciucurile (mai mari)

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.