tybyS40

rulment sau planetara ?

15 posts in this topic

salut,

m-am decis sa nu mai ascult muzica in masina si am ajuns la concluzia ca am ceva probleme la roata stanga fata. la viraje usoare catre stanga se aude un uruit ca si cand ar fi rulmentul fara vaselina ( cine a avut Dacie stie) spre surprinderea mea roata nu are joc si nu se aude in linie dreapta. Din cate stiu eu planetara cloncane in curbe si la denivelerile unde masina balanseaza in mers ......deci ce sa fie?

PS: concluzia a fost clara, sa nu imi stric ziua si mai rau am pornit muzica. ;D....dar ma macina ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

suna a cap de planetara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

planetara bate doar cand o accelerezi in curba,rulmentul huruie si fara aceleratie.Fa si tu niste probe,la drum scoate-o din viteza si fa din volan stanga-dreapta ca sa auzi daca  e rulmentul,si accelereaza in viraj strins de pe loc ca sa vezi planetara.Oricum planetara bate si rulmentul huruie,daca ai avut Dacie ar trebui sa stii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un sunet asemanator am avut si eu, am ajuns si in reprezentanta! N-au gasit nimic totul era ok, vin acasa si rog un vecin mecanic, sa se uite la masina ca adoua zi urma sa plec la mare.Surpriza! roata era slabita,dar nu se simtea la mana!A strans rotile bine...si gata!

E bine sa o iei incet cu zgomotele astea,sa nu te apuci sa bagi bani aiurea...ridica masina pe cric si verifica tu atent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut ceva asemanator pe la 130.000km, la inceput huruia putin la curbe, apoi in timp a inceput sa faca zgomot si la drum drept. Intamplarea a facut ca atunci mi-am schimbat cauciucurile si am crezut ca zgomotul este de la ele. In final am ajuns la service si a trebuit schimbat rulmentul de la roata dreapta fata, era ciupita suprafata de rulare si avea si rugina.

E bine sa mergi la un service sa vezi rulmentul, nu trebuie neaparat sa aiba joc, roata poate avea si o vibratie cand o rotesti daca ai dus rulmentul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

subscriu ce a zis adrian_D.cea mai simpla si sigura metoda

Share this post


Link to post
Share on other sites

situatie e clara si din ce in ce mai zgomotoasa, e rulmentul....Alex cat costa rulmenti pe ambele parti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mail te rog, serie sasiu, necesar.. alex.voicu(at)volvo-club.ro...

Ms !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rulment FAG 713 6601 30 - 290RON - in 3 zile

Rulment SKF VKBA3647 - 360RON - in stoc

Rulment IPD 30-6013 - 335RON - in stoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-AR INTERESA UN SET DE RULMENTI SPATE PENTRU UN VOLVO V40 2001 COMBI MOTORINA 1,9.

DACA SE POATE CEVA PRETURI

MULTUMESC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi treaba am patit si eu. Cand am trecut pe gumele de vara, a inceput sa huruie, slab la inceput, cand viram spre dreapta doar. Dupa vreo 1000 km parcursi huruia un pic mai tare, dar tot cand viram spre dreapta. Eram convins ca e de la cauciucuri. Dar cand m-am dus in service s-a constatat ca e rulmentul pe partea stanga. Dupa ce l-a schimbat a disparut si zgomotul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam cati kilometrii ar trebui sa faca un set de rulmenti si ce anume duce la o uzura mai rapida a lor?

Intre FAG si SKF, stie cineva ce diferente ar fi? ...In afara de brand.

Eu am incercat ambele brand-uri fara vreo diferenta sesizabila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FAG contine SKF ;D E doar un "impachetator"... La fel cum ambreiajul SACHS are ferodou VALEO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now