Posted 4 Mar 2009 · Report post salutare baieti, am descoperit de curand forumul vostru.Intamplator am si eu o intrebare legate de s60-ul meu. L-am atins de curand de o bordura si m-am speriat. am gasit pe ceva motor de cautare pt accesorii tuning auto un scut de protectie pt motor si cutie metalichttp://www.tuningmall.ro/subcat_28_265.html?filtre=&producator=0&sort_price=Pret&magazin=0&subsearch_keyword=volvoce parere aveti mrita investitia ? chiar ajuta la protejare sau doar ingreunez caroseria masinii? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2009 · Report post depinde pe ce drumuri mergi de obicei, dar daca vrei sa incerci bordurile cu s 60 ul nu prea te ajuta scutul ala . incearca totusi s-o tii drept, pe sosea scutul ala e pentru off road . daca vrei sa ti-l pui nu ingreuneaza caroseria si protejeaza mai bine decat cel pe care-l ai, numai sa se potriveasca la S 60 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2009 · Report post sau vrei sa faci un pic de reclama la site-ul ala . ne mai recomanzi ceva in afara de scut ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2009 · Report post Nu e rau un scut metalic. Si are intre 7 si 9 kg, deci mare problema nu ar fi... Mergi cu vasul de lichid de parbriz mai gol, cu uleiul/lichidul der frana/antigelul mai la minim, asa, si ai rezolvat diferenta de greutate Pe bune acum, ma intereseaza si pe mine aspectul. Trebuie insa sa ma lamuresc cat acopera, cum se fixeaza, etc. Parca nu e aia poza reala, prea sunt toate la fel. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2009 · Report post oricum daca mergi in oras si mai urci o bordura nu ai cum sa lovesti baia sau cutia daca vrei sa faci safari cu ea atunci i ti trebuie scut metalic , ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2009 · Report post am sunat la firma care il comercializeaza, se pare ca nu este cel din imagine e o poza generala. ei zic ca acopera si cutia si vine prins exact pe prinderea originala a scutului de plastic. Vine cu tot cu sistem de prindere (suruburi, distantiere...)Are degajare facuta pentru baia de ulei. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2009 · Report post Eu mi-am pus scutul respectiv acum cateva luni. Ce sa spun ... este aproape la fel cu cel din imagine numai ca nu prezinta orificii ceea ce nu stiu cat de bine este pe timp de vara. Sistemul de prindere nu este chiar deosebit. Or sa ma cam injure mecanicii cand o sa fac schimbul de ulei. . Cred ca scutul este facut la rusi unde pretul este cu mult mai mic decat la noi , adica vreo 3,7 milioane. Una peste alta eu zic ca scutul este necesar garda la sol fiind destul de mica. Greutatea scutului nu este mare astfel incat sa simti ceva schimbari in mersul masinii singurul lucru care l-am observat a fost ca nu se mai aude asa tare motorul.Mi-ar fi placut sa il am pe cel de aici http://www.ipdusa.com/product.asp?strParents=&CAT_ID=0&P_ID=899&strPageHistory=search&numSearchStartRecord=1 dar asta este daca rusii sunt mai aproape de noi decat americanii ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2009 · Report post La V70-ul meu nu am ce sa fac cu scutul pt simplul motiv ca baia de ulei sta intre doua traverse de otel, deci este practic imposibil sa spargi baia de ulei, am lovit ambele traverse de otel si nu s-au strambat deloc iar baia de ulei este intacta, deci scopul scutului este 0 . Cred ca si la S60 exista acea traversa de otel in fata baii de ulei . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2009 · Report post Da exista . Pe ea se fixeaza scutul . Nu cred totusi ca traversa aia ofera protectie 100%. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2009 · Report post Pai hai sa gandim putin logic, ca sa spargi baia de ulei trebuie sa rupi acea traversa, daca distrugi acea traversa nu mai conteaza daca ai scut sau nu pt ca dauna este asa de mare incat pur si simplu nu mai conteaza . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2009 · Report post lasa bogdane omu sa si puna scut .... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2009 · Report post Eu cred ca un scut metalic nu strica......Aveam pe skoda si si-a dovedit de f multe ori eficientaCu volvica am luat o piatra pe valea jiului, o piatra f ascutita pe care atunci cand am atins-o cu bara fata a inceput sa se comporte ca o minge.....Ce avarii a provocat?scutul de plastic taiat de la jumatate si apoi ambele traverse care tin toba de esapament strambate putin.F mult noroc ptr ca nu au fost avarii care sa afecteze masina.....Deci.... eu raman adeptul scutului metalic pentru tari gen romania. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2009 · Report post LOL Pai daca tu compari Skoda cu Volvo faci o mare gresala, cand te uiti sub Skoda primul lucru pe care il vezi este baia de ulei, ala este punctul cel mai jos al masinii . E normal sa ai nevoie de scut . Eu cu Volvo am facut offroad si nu am avut nici cea mai mica problema desi am lovit jos, am iesit cu spatele in sant, am ramas suspendat si tot am ajuns la destinatie, atunci a fost prima data cand mi-am dorit XC70 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2009 · Report post Pai eu am inteles ca era cu volvo. La acelasi tip de evenimnet m-am gandit si eu. Am vazut ca traversa era sub baie dar nu se stie niciodata cum poate sari piatra. Cat despre traversa sa fim seriosi aia nu prea reusesti sa o rupi. Cand v-am spus de scut ma gandeam ca o sa discutam de chestii gen afectarea aerodinamicii, stabilitate sau temperatura pe timp de vara. Eu inainte sa pun scutul am cautat pe net si am gasit un review interesant in ce priveste schimbarea stabilitatii si a consumului prin simpla modificare a spoilerului fata. Sper sa mai gasesc linkul respectiv. Cifrele erau uimitoare. Era implicata o toyota parca in test. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2009 · Report post Da nu reusesc sa gasesc linkul respectiv. Insa am gasit asta. Ia uitati-va de ce discuta baietii astia. Parca e mai interesant decat "scutul este zero". http://volvospeed.com/vs_forum/index.php?showtopic=65344 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2009 · Report post Gata am gasit. http://www.autospeed.com/cms/A_2455/article.html http://autospeed.com/cms/A_2456/article.html?popularArticle http://www.autospeed.com/cms/A_2159/article.htmlSper sa va placa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2009 · Report post Nu tin parte skodei insa ..... e o masina buna raportul pret calitate e ok.... nu se compara cu volvo la f multe dar e o masina buna. Si eu am strabatut drumuri de munte chiar cu ea, drumuri forestiere..... am trecut cu ea pe carare de pietre facuta de noi pe drumul rupt de ultima ploaie violenta din munti......... (ma refer la skoda)Eu am dat doar un mic exemplu la cum o bucatica de stanca poate sa ocoleasca o traversa solida si sa loveasca o piesa f sensibila......acum...... fiecare trage ce concluzie vrea. Sunt totusi adeptul scutului metalicPaza buna trece primejdia rea (parca asa era)Din pacate volvica se impotmoleste f repede in zapada...... am ramas de 3 ori cu ea pana acum si .........o data am scos-o ridicand cate o roata pe crick si bagand diverse sub roti mi-a luat ora si ceva ......a doua oara dupa ce am dat aproape o ora la lopata, iar a treia oara m-a scos un xc90.....Cred totusi ca am ales cauciucurile de iarna prost altfel nu imi explic slabele performante prin zapada.Skoda nu am impotmolit-o niciodata.....Nu tb sa ne simtim jignitiCu volvo merg cu 240km/h si nu simtcu skoda am mers 5 minute cu aproape 200 km/h si mi s-a spart rulmentul de la alternator....Deci fiecare cu calitatile si lipsurile ei...... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2009 · Report post nu am apucat sa iau scutul ca am intrat intr-o mica pana de bani. dar si-a luat un amic de-al meu tot detinator de volvo (s40), si a venit la fix pe masina. L-a montat la service-ul recomandat de vanzatori , (cei care vand scutul sunt Tuningshop.ro, situl de mai sus cu linkul e ceva director web pt accesorii tuning), pretul este de 50ron pe montaj si in 30min era pe masina.trebuie dat jos scutul original al masinii in cazul in care el exista, si are degajare pentru baia de ulei. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Mar 2009 · Report post Am eu acel scut de aluminiu aratat intr-un link din prima pagina de catre NDB1177 si vreau sa zic ca e magic .. adica mai iei o bordura din cand in cand fara sa vrei si si-a facut treaba bine pana acum. fireste ca e zgariat dar la cat e de gros mai tine multi multi ani recomand. numai cand te uiti la el te simti mai in siguranta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Mar 2009 · Report post La capitolul zgomot motor ati simtit vreo diferenta?Se aude mai putin motorul? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Mar 2009 · Report post Este o mica diferenta la capitolul zgomot.Dabija de unde ti-ai luat scutul si cat ai dat pe el ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Mar 2009 · Report post eu asa am luat masina, am banuit ca asa sunt toate Share this post Link to post Share on other sites