sfc

Ce cauciucuri sa iau?

157 posts in this topic

aaah , ok !credeam ca-mi recomandati vreo seria 5 de BMW ! sa iau CONTI SC 5 doar pentru ca este RFT sau are el ceva in plus ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sigur ma refeream la bmw ! :smile:

Are in plus stabilitate pe frine si pe curbe, mai mult decit celellalte. Ai masina grea , inalta, cu ruliu foarte mare, de asta ai nevoie. (tu si-asa plutesti din suspensie, iti mai trebe sa plutesti si din cauciucuri ? )

Nu "face" banii " pe care ii dai pe el. Si nici nu tin mult (30-35 k) insa sint bunicele !

La dimensiuni mari toate cuciucurile sint , cel mult, mediocre ! Asta e !

Daca as avea xc90 i-as pune cauciucuri foarte performante (semislikuri) si i-as lasa garda mai jos cu 5-8 cm. Si i-as da putere. Da' io sint timpit.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles , acum pe 18' am CONTI CROSS CONTACT cu 235/60r18 103v si am facut cam 40000 cu ele , mai au 4-4,5 mm profil .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu mergi normal, si e normal ! cross contact sint un fel de montana ! Mai bune ! ia 5-ul si...

Si stai , daca esi sofer, linga x5, si beneficiezi de avantajele volvo !!!

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

uitandu-ma pe ebay observ ca si X5, X6 se cam ''incalta'' cu CONTI SC 5 . Deja au aflat si ei ! ;) Multumesc pentru sfat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu stii despre ce e vorba , nu vorbi ! citi km ai mers cu talon mic ? mai bine "senvisim" !

Adica? Cam 20k km pana acum.....215/45...

Si eu as alege Conti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu placere !

225/45 citiva ani, 235/35 citiva ani, si altele... mai mici.

Cind scriu io, tu taci ! E adevarat ca nu sint ok. , insa tu taci !

"mai bine servisim "

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe ! Vine iarna ,bine-mi pare... dar trebuie sa iau ''cizmulite'' pentru iarna in dimensiunea 215/55R16 93H si m-am oprit asupra a doua modele pe care as putea sa le achizitionez cam la acelasi pret .

1. MICHELIN ALPIN 4

2. DUNLOP WINTER SPORT 4D

Inclin spre Michelin insa cu Dunlop 3D am avut in ultimii ani o ''relatie'' stabila .

Ce parere aveti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Michelin the best!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe ! Vine iarna ,bine-mi pare... dar trebuie sa iau ''cizmulite'' pentru iarna in dimensiunea 215/55R16 93H si m-am oprit asupra a doua modele pe care as putea sa le achizitionez cam la acelasi pret .

1. MICHELIN ALPIN 4

2. DUNLOP WINTER SPORT 4D

Inclin spre Michelin insa cu Dunlop 3D am avut in ultimii ani o ''relatie'' stabila .

Ce parere aveti ?

La fel si eu - foarte buna relatia cu 3D in ultimii ani si anul trecut am luat 4D - am fost foarte multumit peste iarna cu ele - recomand cu putere. De Michelin iarna nu stiu - am de vara.

Inainte sa le iau am studiat mult anul trecut, iar pe ADAC apare cu rezultate bune pentru toate tipurile de carosabil de iarna - zapada, gheata, asfalt. Plus ca sunt versiunea 2.0 a celor mai vandute cauciucuri de iarna din Europa - Dunlop 3D

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti sa te uiti aici :

http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2012_winterreifen_Test_205_55_R16.aspx?ComponentId=147067&SourcePageId=31821

Corelezi cu bugetul si alegi ceva, oricare din primele 5 sunt foarte bune, diferentele intre ele sunt ff mici. Cu cat are punctaj mai mic cu atat este mai bun pe proba respectiva. Eu am luat anul trecut goodyear ultragrip 8 si sunt f multumit.

Hehe ! Vine iarna ,bine-mi pare... dar trebuie sa iau ''cizmulite'' pentru iarna in dimensiunea 215/55R16 93H si m-am oprit asupra a doua modele pe care as putea sa le achizitionez cam la acelasi pret .

1. MICHELIN ALPIN 4

2. DUNLOP WINTER SPORT 4D

Inclin spre Michelin insa cu Dunlop 3D am avut in ultimii ani o ''relatie'' stabila .

Ce parere aveti ?

Si daca compari rezultatele ADAC pentru cele doua spuse de tine reiese ca Aplin A4 sunt putin mai bune pe uscat, zapada si gheata, in timp ce Dunlop sunt putin mai bune pe umezeala (apa), motiv pt care Aplin A4 au iesit putin mai in fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe ! Vine iarna ,bine-mi pare... dar trebuie sa iau ''cizmulite'' pentru iarna in dimensiunea 215/55R16 93H si m-am oprit asupra a doua modele pe care as putea sa le achizitionez cam la acelasi pret .

1. MICHELIN ALPIN 4

2. DUNLOP WINTER SPORT 4D

Inclin spre Michelin insa cu Dunlop 3D am avut in ultimii ani o ''relatie'' stabila .

Ce parere aveti ?

Am avut la S60 si dunlop wintersport ( intradevar nu 4d) - parca m3 si Michelin Alpin A4. Michelin-ul parca a fost mult mai ok pe zapada. La pret se invart amandoua in aceeasi zona, deci.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil la dimensiunea asta Goodyear UG8 sa nu fie disponibile. Oricum, pentru ceilalti posesori de Volvo si nu numai, sunt anvelope super bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, a montat cineva pe s40 pana in 2003 cauciucuri cu dimensiunile 205 55 16?Probleme,ceva?

Edited by AdiBurlacescu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu va recomand continental ts 800 : http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/WinterContact-TS-800.htm

Avem pe kalos asa ceva si n-am ramas intepenit asta iarna cu masina. Gripeaza asa de bine pe zapada...imi pare rau ca nu am si eu pe volvo asa ceva. Eu pe volvo am GoodYear Ultra Grip gw3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anul ce vine vreau a schimb anvelopele de vara! Prin urmare voi avea nevoie de 215/45/18 ... m-am tot documentat dar parerile sunt impartite legate de calitatea producatorilor ... in primul rand, pentru ce brand sa optez? Mentionez faptul ca am un amarat de 1,8 benzina 125hp, deci nu imi trebuiesc anvelope de raliu, ci ceva bun la un pret rezonabil!

Intrebare: m-am gandit si la 225/40/18, cu toate ca nu este trecuta in carte, in schimb m-am documentat iar in state C30/S40/V50 pentru T5 au dimensiunea asta! Este ok sa iau in calcul si varianta asta?

Hai sa ne sfatuim, merci :) ...

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Îţi scade raza roţii şi ţi se coboară garda la sol. O să-ţi arate şi viteză mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm ... atunci sa iasa din calcul 225/40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu le-aş scoate, dar numai tu poţi hotărî.

Dacă te ajută să decizi, diametrul roţii ar scădea cu peste 1,3 cm, ceea ce înseamnă o gardă la sol cu aproape 7 mm mai mică. Viteza citită ar fi cu puţin peste 2% mai mare decât cea actuală.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta e de 2%, adica in loc de 100 o sa ai 98. Problema cea mare o reprezinta legalitatea, sau mai degraba ILEGALITATEA. Daca dai de un cap de creta, te poate lasa fara talon imediat. Din flanc pierzi 7mm, deci garda la sol scade si ea cu astia 7mm, si poate sunt ceva mai rigide din cauza asta, sau din cauza ca se modifica un pic forma peticului de contact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta e de 2%, adica in loc de 100 o sa ai 98. [...]

Adică în loc de 100 o să aibă 102 km/h (circumferinţa roţii scade).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salu baieti. Am o intrebare legata de cauciucuri. Mi-as lua 2 pe fata de iarna ca si asa vine sezonul si 4 de vara ca am gasit rain sport modelul ala in " V " cum imi plac mie. Problema la noi cei cu v40 e ca se gasesc cam greu 195/55/15. Gasesc 195/50/15 sau 195/60/15. Am intrebat un mecanic daca pun de exemplu 195/50/15 are ceva? Si ar fi zis ca nu da kilometrajul corect (arata mai mult sau mai putin) si mai e un risc sa stric cutia de viteze. E adevarat? Daca pun 195 / 60 /15 ar fi o problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu kilometrajul are dreptate. Cutia de viteze nu văd de ce ar fi afectată, din moment ce lăţimea nu se modifică iar circumferiţa se modifică nesemnificativ pentru a creşte rapoartele atât încât să o suprasolicite.

Adică în loc de 100 o să aibă 102 km/h (circumferinţa roţii scade).
De fapt, poţi să ai şi tu dreptate, în loc de 100, cât indică, o să aibă viteză reală doar de 98 km/h. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyo sau Yokohama? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now