tricky

Alimentare motorina.

12 posts in this topic

Poate titlul nu e asa sugestiv, dar nu mi-a venit nici o idee.

Deci: dupa ce schimb filtrul de motorina, ca sa pornesc masina trebuie sa dau la pompa ca altfel nu-mi vine motorina. E normal?

Nu ar trebui sa pun contactul si sa-si faca singura treaba asta?

Am stat cu contactul pus de mai multe , nici un efect. Iar la cheie, in poz. II pot sa o chinui mult si bine ca degeaba.

Sper ca m-am exprimat corect, adica sa se inteleaga dilema  :-[

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai... in manualul utilizatorului scrie ca dupa schimbarea filtrului de motorina, acesta trebuie amorsat. Deci... TREBUIE si e NORMAL ! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intreb ca de 2 ori am facut pana acum revizia si de fiecare data mecanicul era contrariat ca de ce nu vine motorina automat si cu ocazia asta chinuiau masina de imi era mila de ea.

Iar acum urmeaza a 3-a revizie si sa stiu sa ma opun sa nu-i mai las sa o chinuie aiurea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum au schimbat la tine filtrul, insa la mine au procedat cam asa: inainte de a da jos filtrul vechi, au umplut un bidonas cu motorina. Au dat jos filtrul si apoi au turnat parte din motorina in noul filtru, pana l-au umplut cu varf. L-au montat si, restul de motorina scoasa il puneau pe la un furtun pe undeva la motor. Mi-au zis sa dau intai o pornire scurta, si cateva secunde mai tarziu (dupa ce au scos bidonasul de la furtun) sa pornesc normal si sa las la relanti. A avut un mic soc, la pornire normala, dar nu au fost probleme. Nu stiu daca asta inseamna amorsare, caci nu ma pricep deloc la mecanica si motoare. Dar asta mi s-a intamplat mie primavara trecuta cand am schimbat filtrul de motorina. In curand va trebui sa il schimb din nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi treaba au facut si la mine. Dar se asteptau sa traga singura direct din rezervor. Si cand s-au lamurit ca nu merge au facut treaba cu motorina pe furtunasul ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna baieti...asa am patit si eu...nu trage automat motorina...trebuie amorsat...etc etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie amorsat.

La mine trebuie facuta amorsarea cu un furtunas ( de vreo 1 metru jumate) care se cupleaza la un aerisitor special ptr acest scop, la pompa de injectie. Dupa care dai la cama de la filtru, pana cand nu mai vin bule pe furtunas.

Si la mine au fost probleme de fiecare data la schimbarea filtrului. Dupa ce se monta noul filtru, dura in medie 80-100 de minute pana sa fie pornita masina, am patit sa dureze si doua ore jumate.  ??? Plus ca de cateva ori s-a lasat cu demontarea altor piese, total inocente.  :D ...treburi de pus pe youtube.  ;D

Am invatat sa imi schimb singur filtrul de motorina, fara furtunase, motorina in filtru, etc... si de atunci nu mai am probleme.

Dureaza maxim 15 minute; dau de 2 ori la cheie si am plecat. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge si cu bagatul motorinei pe furtunasul transparent dar rolul lui exact este acela de a monitoriza eliberarea aerului din instalatie. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Invata-ne si pe noi ;D. Dar motoarele nu sunt diferite la genratia veche si cea noua?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pt. raspunsuri, acum stiu ce trebuie sa fac. (sa nu imi mai fac probleme  ;D )

Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt diferente constructive intre motoarele vechi si cele noi dar principiul de aerisire este acelasi.

Se poate compara in atasamente.

post-924-12877857434018_thumb.jpg

post-924-12877857435276_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vazut si eu pozele in vadis. totusi nu am inteles de unde te conectezi si ce trebuie sa faci. pompita de amorsare e una speciala? pe furtun e vreo mufa speciala? daca puteti pune niste poze cu operatiunea ar fi de mare ajutor pentru multi. Mi-as schimba singur toate filtrele(mai putin uleiul) si nu as mai calca prin service. de fiecare data la service imi dispar din suruburi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now