viorelgrigoriu

kit ambreiaj

21 posts in this topic

Din experienta voastra care producator e mai tare la kitul de ambreiaj : sachs,luk,valeo?

                                                                        multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu sa iti dau detalii exacte si mai bine ma abtin.

Am spus de Valeo fiindca am avut ocazia sa vad 2 ambreiaje de pe seria 400, de la modelul 1.9td, care au dus binisor peste 200k km, in conditii mai mult decat onorabile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce caracteristici tgrebuie sa aiba faerodoul ca sa fie mai bun?

Trebuie sa reechipez discul de ambreiaj cu ferodo...din cauza ca mi-a curs ulei pe el...

Aveti idee unde gfasesc numai ferodo pt disc?

Stiu ca suna a la Dacia...dar pt o uzura de 8000 km nu merita sa iau tot chitul...nici macar discul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai daca ti-a curs ulei pe el inseamna ca semeringul de la cutie e bulit.desfa ambreajul,schimba semeringul si spala discu cu niste benzina si o sa fie ca nou.nu trebuie schimbat daca intradevar ai doar 8000 de km ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma indoiesc ca o sa reuseasca sa curete ferodoul de la discul de ambreiaj, chiar imersat in decarbusolv ;D... Uleiul intra, se imbiba si de regula NU mai iese ! Ferodou nu cred ca gasesti separat, cat despre fabricanti, SACHS = LuK. Sunt acelasi fabricant, iar ferodoul cu care sunt echipate este.. VALEO ;D

Valeo fabricat in Turcia is a no-no, dar pe de alta parte prin Romania cam numai d-astea apar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

referitor la curatat discu iti spun din propria experienta ca a mers.la fel am patit si eu la un renault,mi se bulise semeringul de la cutie,am curatat discul cu benzina si a mers brici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi incerca,va dati seama,varianta mai ieftina(curaratul)si abia apoi...daca nu merge....ma voi aranja de ferodo pt disc sau de disc....(mi-e imoposibil sa nu gasescferodo pt discul asta...macar de iau de alta firma...nu neaparat valeo...la urma urmei e inportant diametrul exterior...cel interior si grosimea lui...

-Imi poate posta cineva dimensiunile astea...dedicatie MC ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce se intampla in situatia in care se schimba tot chitul de ambreiaj dar nu se modifica deloc tensiunea cablului din shurubul de pe cablu de langa cutia de viteze?

Eu sunt in situatia in care reglajul cablului e la capat si nu mai am unde sa ma duc...cablul e ca nou

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi s-a intimplat si mie si am bagat adausuri de piulite oarbe.

Ai lluat cablu de la alta masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu...masina a avut cablul asta de cand am luat-o si nu a fost schimbat nici inainte...cu taote ca arata inceredibil de bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sambata vreau sa demontez ambreiajul si cu tot ce implica aceasta operatiune...

Cine a mai desfacut 1721 si stie despre ce vorbesc,sa imi spuna si mie cateva puncte critice in operatiune si modul lor de rezolvare...ca sa fiu si eu cat se poate de operativ...

(evident fiecare motor are chichitele lui...eu sunt novice in b18ft...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce dai jos planetara si fuzeta stanga, cel mai usor sa scoti cutia este sa slabesti aproape de tot suruburile de pe dreapta cadrului motor, iar pe cele de pe stanga le scoti de tot. In felul asta, cadrul motor se poate inclina destul de mult spre partea stanga creand spatiu suficient pt a extrage cutia. In felul asta poti da doar cutia jos, fara motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreo idee despre dimensiunile semeringurilor?sau unde gasesc un rulment de ghidaj (acela care este prins pe cutia de viteze)si cum poate fi scos daca i s-a rupt buza aia de intra pe ax ptin rulmentul de presiune...

Exista cumva vreo bucsa pe vibrochen?ce grosime trebuie sa aiba ca sa nu stea ambreiajul fotrat in cablu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna Midnight!!Am o intrebare:am un volvo 440 benzina 1.8i cod B18U an fabricatie 1995 are 205 000 km si mi se pare ca am ambreiajul tine cam"sus"cum spun soferii in general!!crezi ca de acum se cere schimbat??Mi ai putea da niste preturi asa informativ??Ast un raspuns.

MULTA BAFTA!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai ieftin (si bun) pe care-l am este un LuK (disc + placa + rulment), cod 620 0342 00, pret 500RON (TVA inclus), si livrabil in 3-4 zile lucratoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai pentru ce ! Pentru comanda -> mail la alex.voicu@volvo-club.ro cu datele de facturare !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now