cornel_gav

Sunt terminat

108 posts in this topic

Normal ca pot sa-ti explic, de picat pica toate pompele de injectie Common Rail, nu exista una mai breaza ca alta, de obicei pica cele cu tolerante mai mici (Delphi) dar pica si Denso, Siemens si chiar Bosch, tocmai de aceea mai marii injectiilor au spus ca vor o anumita calitate la motorina si mai este ceva, dupa 100.ooo km sistemul de injectie imbatraneste, el trebuie sa tina cat este garantia dupa 100.oookm nu mai intereseaza pe nimeni ce se intampla si piesele acelea aflate in miscare incep sa se frece de aici si spanul din filtrul de motorina dar tot ei spun ca este bine sa folosesti aditivi in motorina .

Discutia asta o gasesti pe toate forumurile de Pejo, Citronel, BMW, Land Rover, Volvo, Ford etc din lumea asta, toata lumea se plange ca motorina nu mai are proprietati de ungere .

A si inca ceva cerintele sunt ca motorina sa nu depaseasca 460 microni pt EU si 520 pt USA iar in SUA toata lumea urla ca le pica injectia la pickup dar sunt sigur ca si asta stiai .

Iar daca in mostra ta ai reusit sa scoti o "lubrifiere de 459 microni" inseamna ca te-ai scos, combustibilul este ok .

Uite inca ceva interesant .

http://orion5000.com/_downloads/PR_Feb2010_NonRoad_USLD_regs.pdf

http://www.biofueloasis.com/html/basics.html

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=157540

http://www.mbm.net.au/b100/lsd.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, sunt de acord cu tine, producatorii de pompe pun 460 microni maxim, producatorii de motorina o fac la 459 microni si proprietarii pica de fraieri. Am citit in asta http://www.bosch-kraftfahrzeugtechnik.de/media/pdf/themenimfokus_1/FIEM_Common_Position_Statement_2009.pdf pusa de tine ca se recomanda la primul plin sa se foloseasca motorina sub 400 microni, pe care ei o considera de calitate. Deci tot ce e peste valoarea asta se subintelege ca nu e ok.

Nu e putin ca la tigari, adica n-ar trebui sa puna pe pompele de alimentare niste avertismente de genul "nu folositi motorina asta fara aditiv de imbunatatire a lubrifierii"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai probabil ca ar trebui,dar atunci ar fugi lumea ''A nu o iau pe asta ca scrie pe ea sa folosesc aditiv in motorina si imi cad mainile daca la fiecare alimentare trebuie sa pun si niste grame de aditiv'' :P;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Nu e putin ca la tigari, adica n-ar trebui sa puna pe pompele de alimentare niste avertismente de genul "nu folositi motorina asta fara aditiv de imbunatatire a lubrifierii"?"

Nu, pentru ca producatorul nu stie in ce tara se va vinde masina. El intelege ca asa cum e proiectat trebuie sa functioneze unde are el target. Tocmai asta mi-au explicat si la service in Ungaria. Ca in mod normal pompa si injectia merg peste 300.oookm, dar cu motorina "de la Austria spre Vest"-Fix asa s-au exprimat! Iar ei au constatat ca masinile care ajung la ei au problemele la pompa si injectoare PANA in 300.000km. Asa ca cel putin moral pe mine m-au pregatit  ;D

Si inca o chestie pe care am observat-o. Ferraru a cumparat masina din Anglia. Motorul torcea ca "o pisica". Dupa 15.000km in tara nu mai este la fel de silentios. Se aude clar ca nu mai "suna" la fel.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici nu sunt deacord cu tine, nu cred ca motorina din RO este simtitor mai proasta decat cea din Austria si Germania.

Mai departe trebuie spus ca in SUA pica si pompele de injectie roto, adica alea clasice care tin o viata.

Mai trebuie spus ca probleme cu pompa de injectie exista si in UK, DE, A si alte tari .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io doar ti-am relatat ce mi-au spus oamenii aia. Si intr-o discutie cu Iulrix si el a spus la fel...Acuma eu nu afirm ca e adevarat, asa am auzit si eu.....Cand am fost cu Golf IV-ul in Franta, nu tin minte sa fi observat diferente. Bine, oricum ala era "un pic de tractoras" din fabrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mea nu a mers reparata. Am luat una noua de la Rune - Parc Semanatoarea. Dar fac si refurbished. Mie mi au dat 2 ani garantie si a fost vreo 750 nounouta. Oricum mult sub reprezentanta. Montat si demontat am preferat la reprezentanta. Mai bine preveniti cu filtru motorina original (doar comparati unul in cutiuta albastra cu un mann sa zicem si veti intelege), evitati mers pe rosu, peco "parteneri" si adaugati 200ml ulei 2T la un plin.

Sa va tina pompele un milion de km!  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha deci a ta (Denso) nu a fost reparata, eu asa înÈ›elesesem .

Asta este alta discuÈ›ie cu filtrele originale, eu numai din alea folosesc dar contează mai puÈ›in asta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtre originale care sunt Mann Hummel =)), ca si scrie pe carcasa unde se baga, Mann care in ultima vreme sunt de o calitate indoielnica, le vad in fiecare zi si cele de aer au devenit cartoane ordinare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am spus ca este discutabil si ca nu are sens sa continuam discutia si vin si cu pozne .

Pe filtru scrie doar KC104 asta inseamna ca este Mahle nu MANN si mai scrie ceva interesant, ceva ce nimeni nu respecta, " DISCHARGE WATER REGULARLY"

post-993-12877889733743_thumb.jpg

post-993-12877889739085_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

la discutia despre calitate motorina ro vs austria eu tind sa cred ca este mare diferenta.acu cativa ani cand aveam ff2 am alimentat plinul din TM si am plecat spre Hallstatt.cca 800 km.si undeva pe la 900km facuti a trebuit sa realimentez.drumul pe autostrada a fost cam constant 110-120.la intoarcere la fel am facut plinul si am venit cam cu 140-150 pe autostrada si am ajuns la sebes cu plinul.cam 1100km.

filtrele eu numa knecht mahle am bagat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

filtrul de ulei pe original la v40 tot made in austria e

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce fel de motorina comparati ?

motorina cea mai scumpa (premium) de la omv este IDENTICA cu cea din austria.

daca luati motorina de oriunde din alta parte , da, nu este....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce fel de motorina comparati ?

motorina cea mai scumpa (premium) de la omv este IDENTICA cu cea din austria.

daca luati motorina de oriunde din alta parte , da, nu este....

Referitor la motorina : cand am avut ocazia am folosit sprint diesel de la Omv,diferenta mare.Fuge mai tare dar se duce la fel de tare(din rezervor) ;D.

Iar filtrele la s/v40 diesel sunt facute in Franta,in afara de cel de aer care i in Austria.Aici am specificat pentru modelu meu,ca altu nu cunosc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iuli ai dreptate stiu ca exista la OMV o motorina acum cativa ani care venea direct din Austria, nu stiu daca mai este de actualitate mai ales ca acum au Petrom-ul DAR chestia dubioasa este ca OMV nu ofera fisa tehnica a produsului Diesel si singurul produs diesel pe care ei il vand in Austria este OMV Sprint Diesel, o motorina super aditivata dupa cum spun ei dar fara fisa tehnica .

Am gasit ceva pe net si aici se spune ca HFRRul motorinei din germania este de 300-350um deci ar fii excelenta dar tot acolo se spune ca pica injectoarele in draci .

Deci o rezolvare 100% nu exista, oricum impresia generala a fost ca uleiul 2T ajuta, ca ar fii probleme teoretice cu DPFul daca pui ulei 2T dar dupa mine nu este adevarat pt ca uleiul 2T cu norma JASO FC/FD este low ash adica nu lasa funingine fapt confirmat de posesorii de masini cu DPF care baga ulei 2T .

Oricum ideea generala este ca CR-ul se strica si in Germania si in RO iar uleiul 2T nu strica .

Ar ajuta totusi niste specificatii la motorina, eventual reale ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu cit ai recomanda la 100 litri alimentati : 400-500 ml ?

sa punem mereu, sau doar o data la fiecare 500 litri ?

(cifrele sint pur intimplatoare. nu ma pricep)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu ca s-a facut calculul ca la un rezervor de 52l se baga cam 200ml de ulei.era un procent(este topic).deci la 100l cam 400ml.

eu la un rezervor plin am bagat 150-200ml.mai am cam de o tura dintr-un bidon de castrol de 1l.a fost 45lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu. Span in filtru de motorina. Din start mi-au zis ca e din pompa de inalta. Am fost cam sceptic si eu la inceput dar m-am gandit mai bine ca oricum trebuia sa schimb si distributia si au zis ca nu-mi mai ia manopera si pentru asta. Deocamdata au curatat rezervorul si conductele, iar injectoarele si pompa au trimis-o la unii la Brasov, ca cica aia ar fi cei mai buni. Plus de asta aveam deja 210000 cu masina si o curatare a injectoarelor e binevenita. Zilele astea trebuie sa le ajunga inapoi. Masina oricum mergea perfect, deci nu se poate observa nici o diferenta. Doar la schimbul urmator se poate vedea daca o sa mai fie span sau nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima data cand am schimbat filtrul de motorina in carcasa era ff mult span...este si poza, pe alt topic.De atunci am facut 3 schimburi si intre timp am mai bagat in total cam 2 bidoane x 1l de ulei 2t.Nu stiu cat a avut efect dar de fiecare data tot mai putin span.Ultimele 2 ture am schimbat la service si mecanicii m au chemat sa mi arate ca este span(normal ca de la pompa de inalta) si ca este grav.Am zis ca acum este putin fata de cum a fost.Si apoi or zis :vei vedea cat te mai tine.

Acum nu stiu daca este vrun test sa se vada uzura reala a pompei sau daca se poate rectifica ceva.Tie ce ti au zis?Cost pan acum si la ce urmeaza sa faca aia la BV?

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul 2T se baga la fiecare alimentare nu doar cateodata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu Bogdane ce zici dar toata lumea la incepu este putin sceptica daca nu cunoaste problema.SI bagi mai putin de frica.Daca depasesti cantitatea aia de 1:300 parca se inatmpla ceva negativ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate infunda DPFul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum nu stiu daca este vrun test sa se vada uzura reala a pompei sau daca se poate rectifica ceva.Tie ce ti au zis?Cost pan acum si la ce urmeaza sa faca aia la BV?

Se poate vedea uzura, ca aia desfac pompa. De obicei cica se strica niste rulmenti, sau ceva asemanator, care au niste bile cilindrice. Alea se tot macina.

Astia de la service nu stiu deocamdata exact costurile ca doar maine trebuie sa sune aia de la BV sa spuna ce au gasit in pompa.

Mai ziceau ca ajuta si un magnet maricel lipit pe fundul rezervorului, ceea ce or sa si faca.

O sa revin zilele astea cu costurile si detalii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei e bine ca atunci cand ceva merge sa nu repari! Mai ales pe la noi cu atatia mesteri dornici sa iti ia banutii..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar pt treaba lor de curatat rezervor si conducte inca nu te au taxat?Ma mir ca ai fost dacord sa ti le ia de pe masina si sa le trimita la 500km fara sa sti tarif.Poate ti le schimba cu ceva putin mai bun si te taxeaza de faci descoperire de card

Magnetul mi se pare degeaba, filtrul de motorina isi face treaba.Problema este la pompa de inalta(care trebuie rectificata) ca orice va rezulta din frecarea bilelelor ramane in filtru deci la injectoare nu ajunge nimic.Zic si eu,poate gresesc

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now