cornel_gav

Sunt terminat

108 posts in this topic

Ulei de motofierastrau?  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

aceeasi problema am patit-o si eu la a mea,volvo s40,2.0D,2005 iar mecanicul mi-a spus k e ceva normal si k nu trebuie sa ma ingrijorez.mi-a spus k trebuie sa folosesc ulei de amestec in motorina adik atunci cand alimentez sa bag si ulei de amestec dinacela 2T

Dar pune ulei de la Bunica este mai bun  :D sau Floriol ca este mai subtire  ;D Doamneeeee ce mecanici  :D :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate voi sunteti mai calmi, mie daca-mi zicea un mecanic sa bag ulei de drujba in motorina, il pocneam cu ceva, cel mai probabil cu o cheie franceza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu de cand am bagat se simte diferenta si la motor si zic k merita incercat

si cam de cand ai bagat? Functioneaza in urmatorul fel: il bagi azi, maine iti merge masina "ceas" si poimaine iti crapa motorul. Dar macar a mers bine  :D 

Eu zic sa incercam sa bagam si niste vopsea de diferite nuante pentru ca atunci cand acceleram sa ramana in urma noastra un nor de fum in nuantele curcubeului ce va avea rolul de a-i bine dispune pe ceilalti participanti la trafic si a le infrumuseta ziua  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pompa de joasa/inalta presiune isi face ungerea cu motorina, nu e motor in 2 timpi sa bagi ulei in combustibil, asa ca la ce bun?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vai draga mandru' solomon ce aberatii scot mecanicii in ziua de azi.

Ce mai urmeaza ? Pudra de cacao ? Oregano in atigel ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel care mi-a spus sa bag e un mecanic pe care il cunosc de ceva ani si nu avea nici un interes sa imi zica asa ceva fara rost sau sa se intample ceva rau mai tarziu.mai cunosc cazuri la bmw care au avut aceeasi problema de span si etc si care si ei au folosit asa ceva cu rezultate bune,acum daca sunteti sceptici e problema voastra eu va dadusem o solutie pe care am testat-o si sunt multumit de rezulate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

in plus mi-a mai zis k e o problema frecventa la motoarele C.R si k marea majoritate se confrunta cu problema asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si uite-asa, incet incet pompa de inalta presiune s-a defectat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banuiesc ca tu nu ai folosit ulei 2T la masina ta... Mai exact ce s-a defectat la ea,partea electrica sau mecanica?

Citeam posturile din urma si am vazut ce neincrezatori erau ceilalti cand le-am spus de folosirea uleiului in motorina ;D

Ma gandesc ca ai putea pune una de Peugeot,avand aceleasi motoare ???

Am un prieten cu un 307 care a patit aceeasi belea si a gasit pe la Ploiesti si pe la Urziceni niste dezmembrari de Peugeot,dar ce ii drept el are motorul de 1.6.Daca vrei iti las un nr de telefon de la respectivii sa te interesezi pe la ei daca au si motoare de 2.0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu tot nu reusesc sa inteleg de ce va luati motoare common-rail in tara asta unde si apa minerala e contrafacuta. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu tot nu reusesc sa inteleg de ce va luati motoare common-rail in tara asta unde si apa minerala e contrafacuta. ::)

Stai linistit ca si pe afara sunt problemele astea la CR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e sefu, oricum in 12 luni am observat ca mentalitatea s-a schimbat, mai multi au început să folosească ulei 2T JASO FC/FD È™i au recunoscut ca e alt motor.

Cornel dacă il ascultai pe Vita_fresh acum nu aveai probleme cu pompa de înaltă.

Șpanul este făcut de pompa de înaltă din cauza tolerantelor mici È™i a lubrifierii slabe, asta din cauza motorinei EURO 5 care nu mai are proprietăÈ›i de ungere.

@dexter nu are nimic motorina de la noi, normele europene cer sa fie fara sulf si asta se intampla si in Germania si in Romania .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit o pompa de pe un Peugeot la 300 euro. Nu am folosit nici un fel de ulei de motoreta sau de drujba :). Dar sincer va zic, un specialist in motoare Diesel din Cluj mi-a recomandat asta.

Distractia e ca inainte sa pun pompa trebuie sa curat tot circuitul de combustibil: rezervor, conducte, injectoare, filtre. Curatatul costa cat pompa second, poate ceva mai mult.

P.S. Preturi pompa:

  - reprezentanta Volvo Cluj - 1800 euro

  - Alex (MidnightCaller) - 1400 euro

  - reprezentanta Volvo Bruxelles (Belgia) - 1000 euro

  - cineva mi-a zis ca imi aduce din Suedia la 600 euro

  - am mai primit ceva oferte de pompe second la 450 euro

Pompa second am inteles ca va fi verificata pe un 'banc' sau ceva de genul. La fel si injectoarele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca la 600E se poate repara pompa ta cu piese noi, adica reparatie capitala si este mult mai bine dacat o pompa SH fara garantie de care nu stii nimic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bine vb cu jrazvy pt ca el a patit acelasi lucru si a reparat pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

io nu pot sa cred ca producatorii pompelor de inalta presiune n-au luat in calcul faptul ca acestea vor folosi motorina euro 5. daca mergem pe ideea asta, atunci ce se va intimpla cu motoarele care vor trebui sa mearga cu motorina euro 6, care nu mai are mult pina apare...?

o masina utilizata in toti parametrii normali, cu motorina euro 5, cu revizii facute la timp si cu consumabilele recomandate de producator schimbate la timp, NU are cum sa produca span pe TOATA durata de viata a motorului !!!

daca O SINGURA DATA ai pus motorina proasta, aleluia ! nu te mira ca are span !

este absurd sa pretinzi unui motor sa functioneze in parametrii declarati de producator atunci cind tu te ieftinesti si pui ALTCEVA decit recomanda producatorul....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta incercam sa spun si eu, 600 de euro o pompa de inalta presiune si gata economia de combustibil pe un an. Si nu cred ca in vestul Europei le crapa pompele astea ca popcornu'. Astea-s legende cu motorina uscata, din cate stiu eu un motor cu filtru de particule e facut sa fie nepoluant, deci sa functioneze cu motorina euro5 cu continut scazut de sulf. Mai bine faceti un sondaj, vedeti de unde baga motorina cei carora le crapa pompele si o sa depistati cauza reala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta am gasit exact acu 1an de cand am luat masina.sper sa se vada ceva.am schimbat filtrul si acu am +21mii km.si mere la fel ca in prima zi.la fel a zis si mecanicul...ii span din rezervor.a curatat f bine am pus filtrul nou si dupa 2h de dat la cheie:D am pornit masina.motorina am bagat 80% petrom si restu mol.

LE:arata ca o fantana in care arunca copiii monezi.

eu zic ca avem noroc ca este CR avand in vedere cate forduri,pejo,citroien,mazda sunt pe drum.asa ca poti gasi piese.la diselu d5 de volvo nu stiu cate gasesti.

post-3123-12877889728612_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dexter am o mare rugaminte la tine, nu-ti mai da cu parerea in chestiuni pe care nu le cunosti, uite ceva lectura aici .

Cea mai importanta proprietate a motorinei este de a lubrifia pt ca este nevoie sa ungi pompa de inalta presiune.

Dupa cum a explicat si mareanboss pe alt topic aceasta problema este in toata Europa la toate masinile CR, se pare insa ca noi doar ne dam cu parerea si aruncam vorbe doar de dragul de a face posturi .

Declaratia GREILOR cu privire la calitatea motorinei .

Calitatea motorinei din %2C+DB%3A+5B19-16A4F8A4175E1139C17B9E7000000000]&swa_lang=ro]Romania este conforma cu cerintele greilor .

PS> iulirx ia citeste ce am scris mai sus, span se produce daca motorina nu are calitatea ceruta iar in 2004 se cerea alta calitate, un motor EU3 este facut sa mearga cu motorina E3 nu cu motorina E5, pt asta se folosesc aditivi, aditivi care sunt PERMISI de mai marii industriei producatoare de injectii CR pt auto . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane, n-am de gand sa ma cert cu tine, ma scuzi ca m-am bagat intr-o discutie care nu ma priveste. Tu care ai terminat si chimia industriala sigur poti face niste analize cu motorina de la pompa petrom si sa ne demonstrezi ca respecta intocmai normele de calitate, indeosebi capacitatea de lubrefiere. Si sigur poti sa-mi explici mai pe indelete ce scrie in documentul ala de la Chevron, la fel cum poti sa explici de ce pica doar UNELE pompe si nu TOATE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now