contdezactivat

Siguranta cu mod transport?

10 posts in this topic

Salut!

Ieri ma uitam prin panoul de sigurante din interior si am gasit o siguranta mare (cea mai mare dintre toate) care era pusa in pozitia "NORMAL".

Am observat ca are si optiunea de a fi mutata in locasul "TRANSPORT", unde am si mutat-o.

Care este rolul exact al acestei sigurante si ce parametrii modifica?

Parca intra turbina mai devreme un pic dar nu e logic sa fie asta un efect al modului transport... poate la felul cum reactioneaza ABS-ul?

Ce parere aveti?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pus si eu.Se simte o schimbare dar nu cred ca are legatura cu turbina,cat cu debitul din pompa.Din ce stiu pompa aceasta are tot felu de mici ajustari functie de sarcina,temperatura aer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Functiile pompei de injectie le cunosc dar tot nu sunt in clar cu rolul sigurantei... imi e sa nu fie efect placebo.  :P

Eu dupa ce am mutat siguranta pe modul "Transport", nu mi-a mai mers ceasul si lumina de la plafoniera, decat cu motorul pornit. :)

Tu ai patit asa? Ai observat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

identic si la mine ,plus ca nu mi-a mai fuctionat nici centralizata fara contact. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca pentru modul transport, mai trebuie o siguranta... sau poate modul asta "transport" este pentru cand scot ei masina din fabrica si o transporta pana la reprezentanta; fara anumite functii. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si uite asa incepem sa facem overclocking si la Volvo ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi fost frumos sa se poata un overclocking  ::)... dar siguranta respectiva in mod sigur este pentru situatia cand masina isi asteapta proprietarul in curtea fabricii sau la reprezentanta.

Prea taie toti consumatorii permanenti... banuiesc cu scopul de a proteja bateria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uneori se poate si overclocking uneori.... la mine isi umfla plamanii mai tare de la 0.5 la 1bar  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

uneori se poate si overclocking uneori.... la mine isi umfla plamanii mai tare de la 0.5 la 1bar  ;)

Am vazut ca ai mai scris despre asta, poate ne explici mai exact cum ai facut.

Stiu ca la T2, se pot face multe modificari... am vazut pe forumuri din afara, in care spuneau ca poate fi dus la peste 200cp. Asa e?

Cat despre siguranta... am gasit in Vadis.

post-924-12877857613993_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

La seria 400 1.7t se modifica ecu, si se ajunge undeva pe la 160cp. Pentru 200cp si peste, trebuiesc modificari serioase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now