Posted 13 Mar 2009 · Report post Am un volvo s70,2,5benzina,144cp,an 12/1998 si nu imi functioneaza aerul cond.Am incarcat instalatia dar nu imi porneste compresorul si nici ventilatorul de la radiator.Am legat comresorul pe direct pt putin timp si in felul acesta merge,baga rece!Stiti care ar putea fi cauza?De ce nu pornesc compresorul si ventilatorul?Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2009 · Report post La mine are o siguranta in panoul de sigurante din habitaclu.Pe aia ai verificat-o? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2009 · Report post SALUT!MULTUMESC MULT.PT MESAJ.NU STIU UNDE ARE PANOUL DE SIGURANTE IN HABITACLU!EU MAM UITAT DOAR LA CUTIA DE SIGURANTE DE SUB CAPOTA!ARE UN PANOU DE SIGURANTE SI INAUNTRU? MULTUMESC MULT! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2009 · Report post Multumesc mult pentru indrumarea de mai jos ,dar nu stiu unde este panoul de sigurante din habitaclu!Eu le-am verificat pe cele din cutia de sigurante de sub capota!MULTUMESC mult de tot pentru sfaturi! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2009 · Report post Nu am VADIS-ul la indemana ca sa iti spun exact... am numai un manual al posesorilor de s70 la indemana si din ce vad aici, ambele panouri cu sigurante sunt sub capota.Deci, trebuie sa ai 2 panouri cu sigurante sub capota... vezi captura alaturata.Le-ai verificat pe amandoua?Mai incerc maine sa gasesc detalii.Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2009 · Report post ...si nu mai creea subiecte noi ca sa raspunzi la aceasi problema, te rog.Ai optiunea undeva in dreapta jos ptr a raspunde la subiect.Succes! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2009 · Report post Scuze promit sa nu mai fac ::)Referitor la cele doua cutii cu sigurante de sub capota ,le-am verificat si totul pare O.K.Am avut un pic de speranta cind mi-ai spus de cealalalt tablou din habitaclu,dar sa naruit! Multumesc mult! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2009 · Report post La S70 nu ai sigurante in habitaclu...Aerul conditionat - ca de-aia e "conditionat" ca sa indeplineasca niste conditii ) ) ) ) - poate sa nu "mearga'/porneasca pentru ca:-presostatul e dus - degeaba ai incarcat freon daca nu-ti citeste presiunea, ala taie alimentarea compresorului - de aceea merge ciclic in mod normal. Este un senzor cu 3 pini care-l gasesti pe teava de retur a AC-ului. Se poate proba daca pleaca compresorul bagind o clama si facind scurt acolo.-releul de comanda AC (ar trebui sa-l vezi daca dai torpedoul jos - e putin mai in stinga)-siguranta - dar ai zis ca ai verificat.-insusi compresorul defect - pe direct pleaca, insa el are un clutch (ambreiaj) electromagnetic pacatos care in timp poate ceda. Si acesta se repara micsorind distanta acolo, la cuplaj-practic se scoate o saiba sau 2 din cele 3 pe care le are, deci trebuie desfacut. O sa-ti dau detalii mai tarziu.-du-te la un service specializat de AC (desi eu am o pierdere de freon pe care nu au detactat-o 5(CINCI) service-uri din 3 orase...asta e problema mea, va trebui sa o rezolv de unul singur ca de altfel toate micile probleme pe care le-am remediat tot singur...)Intrebare - ti-a mers AC-ul de cind ai masina sau e prima tentativa de a-l porni, incluzind aceasta surpriza de a nu a vrea sa porneasca - chiar daca l-ai incarcat cu freon?Ar trebui sa ai SIGUR cod(uri) de eroare pe AC. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2009 · Report post salut!multumesc foarte mult pt sfaturi!o sa le verific !este prima tentativa de a porni a/c ,am incarcat instalatia cu freon si am incercat sa-l pornesc.sper sa il pot rezolva cu forte proprii deoarece eu nu sint in tara si aici este un pic dificil sa merg la un service si sa le si explic ce se intimpla.multumesc mult de tot !o sa te tin la curent si orice informatie despre aceasta problema este o gura de aer pt mine! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2009 · Report post macar la un tester sa ajungi - nu e asa greu. Le arati mufa sau le scrii pe o hartie OBDII TEST, trebuie sa stie ce e asta si apoi scrie aici ce coduri de eroare ai.Bafta ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Mar 2009 · Report post salutare!am verificat presostatul si este bun.am demontat torpedoul ,am gasit releul dar nu am avut cu ce sa il demontez.trebuie sa merg maine sa cumpar o surubelnita foarte scurta pt ca locul de unde este pozitionat releul este un pic incomoda.daca este releul de vina,unde as putea sa il comand,pentru ca la magazinele on-line de care dispun eu nu l-am vazut in nici un catalog de piese!mai stiti un link unde sa mai caut?multumesc tare mult! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Mar 2009 · Report post Il scoti, vezi ce scrie pe el si-l postezi aici - vom gasi noi unul de rezerva. Cel mai bine ar fi sa gasesti pe cineva sa-l scoata 5 minute si sa-l pui la tine, sa vezi daca e vreo schimbare... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Mar 2009 · Report post salutare!am reusit sa il demontez! iata ce scrie pe el: 9142629 , 4970 ,w835 . i-am desfacut si capacul si inauntru e o placuta electronica si un angrenaj de rotite dintate. astept un sfat ,unde las putea gasi si cam cit ar costa. multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Mar 2009 · Report post Original si nou costa 760RON si ti-l pot aduce in 4 zile lucratoare... vezi daca il poti gasi la ceva dezmembrari. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Mar 2009 · Report post iata si citeva poze cu el: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Mar 2009 · Report post acesta este individul? am demontat ceea ce trebuie? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Mar 2009 · Report post oameni buni va rog din suflet,spuneti-mi si mie ,pt linistea sufletului meu,acesta este releul pe care trebuia sa il demontez? multumesc mult de tot! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Mar 2009 · Report post eu nu am asa ceva la masina, pare un modul de comanda mai degraba decit un releu.Uite si niste scheme, poate te ajuta (sau pe mecanic/electrician). Am vazut ca ai 2 locasuri de sigurante, mai verifica odata. La S70, comanda compresorului o face senzorul de presiune joasa - cum ti-am spus (daca stii ca ai freon cit trebuie in instalatie si daca faci scurt la senzor si-ti pleaca compresorul - e dus switch-ul). Bafta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2009 · Report post salutare,Midnight Caller,am si eu o intrebare pt tine,te rog:acel modul de comanda sau releu pe care lam demontat eu ,are vre-o legatura cu aerul conditionat? multumesc mult! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2009 · Report post Din cate vad, acela nu este un releu, ci un MOTOR ! S-ar putea sa fie unul din cele care comanda flapsurile de directionare a aerului, sau cel de la amestecul aer cald-aer rece ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2009 · Report post ok.multumesc mult! deci ma duc sa il montez la loc! eu nu acolo am problema! trebuie sa caut altul! Share this post Link to post Share on other sites