alin_gsm

problema furtune pompa injectie + servo frana

16 posts in this topic

Tocmai am depistat din pozele vazut la altcineva ca la mine este ceva in neregula:

  - furtunul 1 trebuia sa fie prins de conducta de la pompa de vacum de la servofrina si este rupt!(ce rol are si cu ce ma influenteaza?);

  - furtunul 2 trebuia sa fie in ceva legat de soc la pornire dar imi lipseste piesa;

  - la pompa de injectie este acea piesa care trebuie sa fie un din cele 2 furtune in ea.

Care din cele 2 trebuie sa fie pt ca daca le schimb masina fuctioneaza diferit:

  - cand este pus furtunul 2 rupe asfaltu cand trece de 2200 ture,

  - cand este furtunul 1 nu se intampa nimic , chiar mi se pare cam slaba la tras.

Concluzie cine stie unde duc si cum trebe sa fie puse?  [attachthumb=#]

post-1945-12877857700397_thumb.jpg

post-1945-12877857706563_thumb.jpg

post-1945-12877857712756_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Furtunul nr1 merge acolo unde ti-am aratat pe poza.

Pentru celelalte am nevoie de o poza mai de la departare putin... mai de ansamblu.

Si spune-mi ce cod ai la motor si anul fabricatiei.

post-924-12877857718712_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa ies afara sa iti fac cateva poze mai detaliate la motor, fara capac.

O sa revin mai incolo cu pozele... te uiti la ele si o sa vezi cum trebuie sa fie.

Daca la tine e ceva mai diferit, vedem... s-ar putea sa ai EGR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cod motor d19t 266 , revenit cu poze si zice ca am egr in maualul de italia care il am..[attachthumb=#]

post-1945-12877857724068_thumb.jpg

post-1945-1287785772868_thumb.jpg

post-1945-1287785773296_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acelasi cod motor si an de fabricatie am si eu dar masi asteapta un pic pls.

Am musafiri.  :beertogether:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pt poze.De foarte mare ajutor.La mine motoroasul de relanti este prins de sasiu intr-o piulita linga suport baterie o sa revin cu o poza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult... desi deocamdata nu imi dau seama dupa poza, unde e locul cu pricina.  :P

O sa cercetez intens pe sub capota.

Merci!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal voi cautati egr? si eu lk am cautat dar nu l am gasit !!! cred ca ai accesla el pe sub masina sau demontand evacuarea pe acolo pe undeva sa zic ca l am vazut eu cand am intrta sub masina,am fost plecat in wek si nu tragea mai delok masina am oprit i am schimbat filtru de aer si nimik la fel. cu cine am mai discutat egr ar fii buba dar nu stiu unde e situat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@leose

Ti-am mai spus ca nu ai EGR. :)

Sunt curios daca are alin_gsm dar in Vadis scrie clar ca din '95 de la o anumita serie de sasiu s-a scos EGR.  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exhaust Gas Recirculation - recircularea gazelor de evacuare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum spunea Matrixxx , EGR = exhaust gas recirculation ,e supapa care amesteca aerul proaspat absorbit de motor cu o parte din gazele arse ,pentru a reduce temperatura la care se produce explozia(prin reducerea procentului de oxigen,datorata amestecului cu CO),scopul final fiind de a reduce noxele evacuate de motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now