viorelgrigoriu

curatat injectoare pe casa scarii

31 posts in this topic

:D Sa mai fac o precizare ,este bine sa se scoata sita de la intrare si curata , eventual schimba  ;D

Baie ultrasonica HOME MADE ! .. .. pe unde putem gasi si noi asa ceva ?  ;D

Inca un filmulet pentru common rail . Injectoarele de CR pica datorita motorinei proaste si incep sa dea prea multa mutorina pe retur , ce se face ? se schimba supapa de retur , cat costa la service ? cam 2-300 lei de injector ! cat costa home made ? cam 300 de lei kit ul de supape OEM la toate injectoarele , in cat timp se schimba ? cam 10 minute de injector .

Enjoy!

Nu conteaza ca este motor 1.5 de Renault , fenomenul este acelasi la orice dCI .

Acum mai intervine o intrebare , cum imi dau seama daca sunt stricate ? Foarte simplu , cel stricat o sa dea mai multa motorina pe retur . Cum masor cata motorina imi da pe retur ? se leaga o seringa cu un furtun la fiecare injector se lasa 15 secunde sau mai mult si se masoara cantitatea de motorina , si in afara de asta un injector stricat "tacane" , bate ... cum vreti sa interpretati . 

Acum si filmuletul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brava, am vazut mai demult DIY de Logan, si discutia care a urmat postarii filmului original. Ce retin: lucrarea aia nu se face in curte in prafaraie (asta o stiam si eu), ar mai fi ca dupa operatie trebuie reprogrmat cip-ul de injectie parca (se modifica capacitatile injectoarelor). O alta nelamurire: cand umblam la carburator, il lasam la murat in solutie- carburol sau altele, or vad in filmulete ca pur si simplu solutia aia trece prin injector cateva secunde si gata, asa repede actioneaza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O alegere comoda (pentru cei fara inclinatii de mecanic) pentru curatarea injectoarelor este Metabond: Megasel pentru diesel si Megalene pentru benzina.

La diesel (inclusiv D5)stiu mai multe persoane care l-au incercat (printre care si eu), declarandu-se foarte multumiti.

Dupa 5-6 plinuri tratate, torcea motorul ca un cotoias. Mi-a disparut si umezeala de la un injector, iar masina tragea mai bine si mai rapid.

...E ceva mai scump decat o curatare manuala: minim 100ron un flacon dar dozajul este foarte mic si iti ajunge multe plinuri (8-15000km). La care se adauga avantajul ca, solutia si trateaza componentele cu care intra in contact... ceea ce la unele  diesel-uri cu multi km, reprezinta un atu.

Personal si din cunostinta experientelor altora, nu recomand curatare ultrasonica (cel putin) la benzinare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brava, am vazut mai demult DIY de Logan, si discutia care a urmat postarii filmului original. Ce retin: lucrarea aia nu se face in curte in prafaraie (asta o stiam si eu), ar mai fi ca dupa operatie trebuie reprogrmat cip-ul de injectie parca (se modifica capacitatile injectoarelor). O alta nelamurire: cand umblam la carburator, il lasam la murat in solutie- carburol sau altele, or vad in filmulete ca pur si simplu solutia aia trece prin injector cateva secunde si gata, asa repede actioneaza?

Am uitat sa spun ca trebuie sa recalibrezi injectoarele . Dar ai o sansa sa nu trebuiasca .

O alegere comoda (pentru cei fara inclinatii de mecanic) pentru curatarea injectoarelor este Metabond: Megasel pentru diesel si Megalene pentru benzina.

La diesel (inclusiv D5)stiu mai multe persoane care l-au incercat (printre care si eu), declarandu-se foarte multumiti.

Dupa 5-6 plinuri tratate, torcea motorul ca un cotoias. Mi-a disparut si umezeala de la un injector, iar masina tragea mai bine si mai rapid.

...E ceva mai scump decat o curatare manuala: minim 100ron un flacon dar dozajul este foarte mic si iti ajunge multe plinuri (8-15000km). La care se adauga avantajul ca, solutia si trateaza componentele cu care intra in contact... ceea ce la unele  diesel-uri cu multi km, reprezinta un atu.

Personal si din cunostinta experientelor altora, nu recomand curatare ultrasonica (cel putin) la benzinare.

Acum cateva zile ma uitam prin Selgros la raionul Auto si am vazut asa ceva si ma tot gandeam ... oare chiar curata ?

De ce zici ca nu e bine sa le curat la ultrasunete ? .Eu unu o sa incerc mai intai sa le curat cu spray  si sa le schimb sitele , nu de alta dar mi au spus mai multi prieteni ca daca le cureti de cateva ori la ultrasunete se strica . Dar intrebarea este CE ?  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

...De ce zici ca nu e bine sa le curat la ultrasunete ? .Eu unu o sa incerc mai intai sa le curat cu spray  si sa le schimb sitele , nu de alta dar mi au spus mai multi prieteni ca daca le cureti de cateva ori la ultrasunete se strica . Dar intrebarea este CE ?  ;D

...S-au stricat pur-si-simplu. La benzinare, mai ales.

Au inceput sa tacane.

Ce componenta anume s-a stricat in ele, nu stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana viitoare am sa le curat dar cu spray de curatat CARBURATOARE , spray-ul pentru contacte electrice nu ajuta decat daca are vre-un contact oxidat pe acolo , mizeria se curata cu o solutie mai tare !

  Mai intai sa confectionez special tool-ul  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now