viorelgrigoriu

curatat injectoare pe casa scarii

31 posts in this topic

Am curatat injectoarele,am inlocuit filtrul de combustibil,am inlocuit ceas vitezometru.

Injectoarele le-am curatat folosind spray de curatat contacte si un redresor de incarcat baterii auto,asa cum apare in titlu pe casa scarii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea era sa si spui,eventual ceva poze,cum ai facut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

desigur ca asta era ideea,am doua filmulete pe care nu pot sa le postez si niste poze pe care am sa le micsorez pentru ca tot asa n-am putut sa le postez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am desfacut  mai intai furtunele:

De la supapa de relanti ,separatorul de ulei, regulatorul presiune,cele doua furtune din partea stanga a

galeriei de admisie, apoi am demontat filtru aer,am scos mufa la senzorul pozitie clapeta.

Am demontat galeria de admisie(are suruburi M6 si doua prezoane M5).

Am desfacut conducta de alimentare a rampei (cu o cheie de 17),apoi am desfacut cele doua suruburi de M8 care fixeaza rampa de suport.

Urmeaza decuplarea mufei de alimentare a injectoarelor,dupa care prin miscari stanga dreapta se extrage rampa cu tot cu injectoare.

Se scot apoi injectoarele de pe rampa impingand usor siguranta metalica de fixare pe rampa

post-1874-128778580836_thumb.jpg

post-1874-12877858087136_thumb.jpg

post-1874-12877858090639_thumb.jpg

post-1874-12877858094195_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se apasa apoi injectorul cu evacuarea pe tubusorul unui spray de contacte (dupa ce i s-a scos in prealabil capacelul cu orificiul de actionare a sprayului),concomitent cu alimentarea injectorului la o sursa de tensiune de 12 V si cca 500-750 mA.

Se efectueaza aceaasi operatiune intorcand injectorul invers In sensul normal de functionare si se repeta operatia ,urmaring ca jetul sa devina ca o ceata fina si in forma de evantai.

se repeta operatia si cu  celelalte 3 injectoare.

Se trece la montajul injectoarelor pe rampa si montarea lor cu tot cu rampa in locasurile lor,dupa ce in prealabil se ung oringurile cu vaselina.

Daca "O "ringurile sunt piscate se inlocuiesc

post-1874-12877858098684_thumb.jpg

post-1874-12877858102071_thumb.jpg

post-1874-12877858105374_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

foarte utile pozele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar asa grozav este Spray-ul ala??

Interesant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara acel aparat pt a baga tensiune in injector nu se pot curata as incerca si eu sa le curat dar nu dispun de acel aparat,iar spreyu ma gandesc ca il gasesc la magazinele de piese auto,ai observat vreo schimbare daca tot le-ai curatat???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sabau Raul. Daca tu chiar iti doresti, poti sa folosesti doua fire, legate la bateria masinii. ;D

@viorelgrigoriu  Polaritatea, este scrisa pe mufa injectorului sau ai facut ceva masuratori inainte??

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu chiar nu conteaza polaritatea,eu  prima data am incercat cu bateria de pe masina, dar trebuie avut grija sa nu tii mult sub tensiune injuectorul.

Referitor la rezultate,da s-au cunoscut.

Analizeaza si tu ,daca la inceput injectoarele "pisau",scuze pt expresie ,dupa curatare pulverizau fin,nemai punand la socoteala depunerile pe care le-am scos din injectoare ,si din rampa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum sa analizez daca (pisau)sau pulverizau cu ce sa incerc??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spray de care sa iau cum sa cer la magazin este ceva sprey anume pt asa ceva ?? Curentu de face da voie sa treaca prin injector spreyu, are ceva supapa injectoru care se deschide doar la curent??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da injectorul are o bobina protejata in rasina ,care prin creerea unui camp magnetic deschide injectorul,lasand sprayul sa treaca prin injector

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vazut operatiunea facuta de tine cu curatatul injectoarelor dar totusi lamurestema si pe mine unde este returul ca in pozele alea facute de tine nu am putut sami dau seama si nici la mine nu stiu unde este ca as vrea sal verific totusi  si ai idee de ce imi da miros de benzina pe toba de esapament ca bujiile si fisele si capacul sunt noi deci sigur nu este de la ele de asta leam si schimbat ???si nu stiu ca sa ii mai fac in afara consumului super mare care il am adica un plin =400km imi vine sa renunt si sa trec pe alta marca cu toate ca nu ma indur  :iroc:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@yonutz_2010

pe viitor raspunde acolo unde este subiectul la care te referi si nu mai creea astfel de subiecte.

Mult succes!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priveste te rog ultima poza,unde apare rampa injectoarelor si vei observa la capatul din stanga(capatul opus regulatorului de presiune ), un stut filetat(M14*1,5),acolo vine infiletata conducta ce duce la retur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare : Ai avut vre un injecto care nu lucra cum trebuie , gen nu pulveriza si dupa , a mers OK ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O idee pentru curatat . Enjoy

Share this post


Link to post
Share on other sites

super tare, acum sa vezi faliment la cei care curata cu ultrasunete  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now