Guest mardraaxi

INJECTOARE D5

24 posts in this topic

astazi am constatat o mica bataie,am desfacut capacul si am observat ca un injector e umed pierde motorina chiar la piulita dintre conducta si injector credeti ca doar asta ar putea fi cauza bataii,as dori sa imi dati un sfat si eventual un service bun DAR BUN unde pot face o constatare si eventual sa le curat,nu cred ca e defect ca altfel imi apare in bord sau cel putin asa ar trebuii,astept sfaturi de la cine e pricepe sau cine a mai trecut prin asa ceva.

VA MULTUMESC ANTICIPAT ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 120-130k km cat ai spus tu ca are masina pe subiectul de vanzare... e cam prematur sa te gandesti la injectoare ... dar nu este exclus. Iti tin pumnii, sper sa nu trebuiasca inlocuit, ca daca e asa o sa te coste urat.  :(

Incearca Brasov (IATSA) daca esti din Bucuresti sau... Primus  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sper sa nu ma insel,dar din cate stiu eu exista chit de reparatie pentru injectoarele de pe D5.

mai multe detalii iti pot da dizelarii.(evident ca nu numai ei )

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Si daca mergi la reprezentanta... nu uita, ei au filozofia: "nimic nu se repara; totul se inlocuieste".

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca mergi la reprezentanta o sa ti le schimbe probabil pe toate si poate chiar rezervorul  :D (fara vreo jignire personala,a unui service anume,etc,pentru ca am observat multe discutii urate despre service urile din tara si nu vreau sa ma antrenez intr-o asemenea conversatie. )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierde un pic de motorina...Nu e grav. Exista chit de reparatie la injectoare si schimbi piulita. Bataia poate fi si de la motorina proasta...Cand nu iti mai porneste atunci sa te gandesti la defecte pe injector......Pana atunci nu e nici o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap, ai dreptate... Am observat si eu. Un D5 cu probleme iremediabile la injectoare, invarte mult mai mult la pornire si scote mult fum (negru) la accelerari bruste... cel mai vizibil la 2 injectoare duse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un momentdat,BogdanG spunea ca in niciun caz nu pot sa pice injectoarele la D5,poate aude.In zona Ploiestiului se poate repara cu garantie,si iesi bine la bani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai incercat sa strangi piulita mai bine? pentru ca motorina care iese se incinge si o sa iti atace furtunul de retur. patit eu! am schimbat furtunasul de retur. in 3 zile curgea pe langa el. am strans piulita si merg de 2 luni si nu mai e ud. acum la mine la 2.0d intre conducta si injector mai e un mustiuc insurubat in injector. am desfacut conducta, am strans mustiucul sanatos(acum atentie sa nu crape injectorul - ar fi buna o cheie dinamometrica) si apoi am pus conducta si strans piulita. chestia asta am tras-o dupa ce am schimbat filtrul de motorina la service. Dupa au desfacut ei sa vada "daca vine motorina in capu la piston" (citez exact :D) si "sa se aeriseasca mai bine". Traim in Romania...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este piulita slabita atunci urmeaza sfaturile colegilor de forum. Poate nu ar strica sa desfaci injectorul problema si sa te uiti la el si daca e umed si cu resturi de calamina in varf.... trebuie altul. La mine reparatia sau reconditionarea injectoarelor nu a tinut. Cel mai sigur e sa cumperi unul nou sau incearca la cei care dezmembreaza. Din cate-mi aduc eu aminte pretul unui injector nou este de aproximativ 12 milioane. Numai ca trebuie sa stii foarte exact codul injectorului (atentie ca sunt trei clase).

Share this post


Link to post
Share on other sites

va multumesc tuturor pt sfaturi vor fi cu siguranta de folos.

astazi am curatat bine zona si acum este totul luna asta ca sa pot sa vad exact unde pierde stau cu capacul la motor in portbagaj si sunt cu ochii pe motor de 2 ori pe zi asta cind merg cu ea ca la mine trec si 10 zile pina o misc,va voi tine la curent imediat ce am noutati. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai ffffff unde ai citit tu ca nu pot pica injectoarele ? Cand am spus eu asta? 

Injectoarele de D5 (in general cele de CR) sunt foarte proaste, din cauza motorinei de la noi se strica, in cazul D5ului nu porneste motorul dimineata, asta e primul simptom.

Ca idee nu se pot repara injectoarele de D5 (cele CR) sunt tolerante foarte mici si nu ai ce repara, e valabil si la PDul de la VAG.

Mardraaxi tu trebuie sa schimbi doar saiba de etansare sau sa strangi putin injectorul, nu este nici o sfaraiala, eventual imi iau azi sculele cu mine si ne uitam .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bogdan G iti multumesc ne vedem astazi asta daca ne permite vremea,asta cred si eu ca nu este defect pt ca porneste la fel de bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cazul in care aiungi la concluzia ca trebuie sa le cureti,sa-ti iei gandul de la primus,cel putin momentan,pt. ca nu au disponibila instalatia de curatat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa va povestesc din postura lu' Stan patitu'.

1 Daca un injector e dus porneste greu sau nu porneste dimineata (cum a zis bogdan), asta e problema la rampa comuna, daca 1 injector pierde presiune nici restul nu mai functioneaza cum trebuie mai ales la turatii mici cum este cea de pornire.

2 Daca e slabita conducta de la injector nu se aude nici o bataie/fasaiala si de asemenea porneste greu sau nu porneste, depinde cat de multa motorina/presiune se pierde pe la holenderul slabit.

3 Fasaiala/bataia, care e de fapt un zgomot dat de scaparea de compresie pe langa injector nu afecteaza pornirea decat daca scaparea e foarte mare. In ambele cazuri in jurul injectorului apare o depunere neagra ca smoala, daca scaparea e mai veche.

Scaparea de compresie fiind o problema relativ comuna la D5 ma duce cu gandul ca si la tine ar putea fi asta cauza, lucru care in cel mai rau caz te costa in jur de 20 RON+ manopera si in cel mai bun caz trebuiesc doar stranse suruburile care tin injectorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EVRICA,am descoperit care e buba,are o mica pierdere la piulita de la conducta de motorina,nimic grav.

acum am alta intrebare si anume daca acolo exista o garnitura pt a o schimba fara a fi nevoit sa string prea tare sa mai dau de alta belea.

niciodata nu voi reusii sa va  multumesc indeajuns ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca se poate sa mearga strans putin, chiar si eu am patit la golf ca sa pierd motorina pe la un injector, de la vibratie s-a desfacut, am strans fffff putin si gata am rezolvat problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

de curiozitate...despre care D5 vorbim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre cel de 120kw, dar aceste probleme apar si la alte variante .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aham...si daca nu iti mai porneste din cauzele de mai sus,exista totusi vreo metoda s-o urnesti din loc?Impinsa?Sau il ia pe NU in brate si nu mai proneste pana nu ii repari/inlocuiesti injectoarele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este imposibil sa nu porneasca la +10C, problemele sunt la 0C sau mai jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

Ma numesc Dany si sunt din Lipova Jud Arad.

Am si eu o problema destul de grava zic eu.Am un s60 2.4D 130cp din 2004.De cand a dat frigul nu mai pot sa il pornesc.Saptamana trecuta tot asa,am dat la cheie si nimic,il invarte dar nimic,fum nu scoate de nici o culoare,nu scoate deloc.A venit un prieten,a desfacut furtunul de la aer ce intra in motor si mi-a cerut un spray,deodorant,nu de pornire,a dat un jet,am dat la cheie si a pornit. Dupa ce porneste prima oara,daca il opresc imediat si vreau sa il pornesc,o ia din prima.Din cate am citit pe forum mie frica sa nu fie injectoarele.Am fost cu el la un tester electronic dar a zis ca e ok.Nu stiu ce sa mai fac ca astazi a trebuit sa plec la Arad dar nu a pornit nici cu spray.Daca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi pt ca sunt in dilema.Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca porneste la spray atunci este de la injectoare .

Trebuie verificate injectoarele la un service specializat in diesel si sa-ti verifice returul, stiu ei ce au de facut daca sunt profi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms mult de sfat,ma gandeam eu ca is injectoarele,e clar,iarasi ma rupe la portofel ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now