Posted 17 Mar 2009 · Report post astazi am constatat o mica bataie,am desfacut capacul si am observat ca un injector e umed pierde motorina chiar la piulita dintre conducta si injector credeti ca doar asta ar putea fi cauza bataii,as dori sa imi dati un sfat si eventual un service bun DAR BUN unde pot face o constatare si eventual sa le curat,nu cred ca e defect ca altfel imi apare in bord sau cel putin asa ar trebuii,astept sfaturi de la cine e pricepe sau cine a mai trecut prin asa ceva.VA MULTUMESC ANTICIPAT Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2009 · Report post La 120-130k km cat ai spus tu ca are masina pe subiectul de vanzare... e cam prematur sa te gandesti la injectoare ... dar nu este exclus. Iti tin pumnii, sper sa nu trebuiasca inlocuit, ca daca e asa o sa te coste urat. Incearca Brasov (IATSA) daca esti din Bucuresti sau... Primus Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2009 · Report post sper sa nu ma insel,dar din cate stiu eu exista chit de reparatie pentru injectoarele de pe D5.mai multe detalii iti pot da dizelarii.(evident ca nu numai ei ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2009 · Report post ...Si daca mergi la reprezentanta... nu uita, ei au filozofia: "nimic nu se repara; totul se inlocuieste". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2009 · Report post daca mergi la reprezentanta o sa ti le schimbe probabil pe toate si poate chiar rezervorul (fara vreo jignire personala,a unui service anume,etc,pentru ca am observat multe discutii urate despre service urile din tara si nu vreau sa ma antrenez intr-o asemenea conversatie. ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2009 · Report post Pierde un pic de motorina...Nu e grav. Exista chit de reparatie la injectoare si schimbi piulita. Bataia poate fi si de la motorina proasta...Cand nu iti mai porneste atunci sa te gandesti la defecte pe injector......Pana atunci nu e nici o problema. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2009 · Report post Dap, ai dreptate... Am observat si eu. Un D5 cu probleme iremediabile la injectoare, invarte mult mai mult la pornire si scote mult fum (negru) la accelerari bruste... cel mai vizibil la 2 injectoare duse. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2009 · Report post La un momentdat,BogdanG spunea ca in niciun caz nu pot sa pice injectoarele la D5,poate aude.In zona Ploiestiului se poate repara cu garantie,si iesi bine la bani. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2009 · Report post ai incercat sa strangi piulita mai bine? pentru ca motorina care iese se incinge si o sa iti atace furtunul de retur. patit eu! am schimbat furtunasul de retur. in 3 zile curgea pe langa el. am strans piulita si merg de 2 luni si nu mai e ud. acum la mine la 2.0d intre conducta si injector mai e un mustiuc insurubat in injector. am desfacut conducta, am strans mustiucul sanatos(acum atentie sa nu crape injectorul - ar fi buna o cheie dinamometrica) si apoi am pus conducta si strans piulita. chestia asta am tras-o dupa ce am schimbat filtrul de motorina la service. Dupa au desfacut ei sa vada "daca vine motorina in capu la piston" (citez exact ) si "sa se aeriseasca mai bine". Traim in Romania...! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2009 · Report post Daca este piulita slabita atunci urmeaza sfaturile colegilor de forum. Poate nu ar strica sa desfaci injectorul problema si sa te uiti la el si daca e umed si cu resturi de calamina in varf.... trebuie altul. La mine reparatia sau reconditionarea injectoarelor nu a tinut. Cel mai sigur e sa cumperi unul nou sau incearca la cei care dezmembreaza. Din cate-mi aduc eu aminte pretul unui injector nou este de aproximativ 12 milioane. Numai ca trebuie sa stii foarte exact codul injectorului (atentie ca sunt trei clase). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2009 · Report post va multumesc tuturor pt sfaturi vor fi cu siguranta de folos.astazi am curatat bine zona si acum este totul luna asta ca sa pot sa vad exact unde pierde stau cu capacul la motor in portbagaj si sunt cu ochii pe motor de 2 ori pe zi asta cind merg cu ea ca la mine trec si 10 zile pina o misc,va voi tine la curent imediat ce am noutati. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Mar 2009 · Report post Mai ffffff unde ai citit tu ca nu pot pica injectoarele ? Cand am spus eu asta? Injectoarele de D5 (in general cele de CR) sunt foarte proaste, din cauza motorinei de la noi se strica, in cazul D5ului nu porneste motorul dimineata, asta e primul simptom. Ca idee nu se pot repara injectoarele de D5 (cele CR) sunt tolerante foarte mici si nu ai ce repara, e valabil si la PDul de la VAG. Mardraaxi tu trebuie sa schimbi doar saiba de etansare sau sa strangi putin injectorul, nu este nici o sfaraiala, eventual imi iau azi sculele cu mine si ne uitam . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Mar 2009 · Report post @bogdan G iti multumesc ne vedem astazi asta daca ne permite vremea,asta cred si eu ca nu este defect pt ca porneste la fel de bine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Mar 2009 · Report post in cazul in care aiungi la concluzia ca trebuie sa le cureti,sa-ti iei gandul de la primus,cel putin momentan,pt. ca nu au disponibila instalatia de curatat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Mar 2009 · Report post Hai sa va povestesc din postura lu' Stan patitu'.1 Daca un injector e dus porneste greu sau nu porneste dimineata (cum a zis bogdan), asta e problema la rampa comuna, daca 1 injector pierde presiune nici restul nu mai functioneaza cum trebuie mai ales la turatii mici cum este cea de pornire.2 Daca e slabita conducta de la injector nu se aude nici o bataie/fasaiala si de asemenea porneste greu sau nu porneste, depinde cat de multa motorina/presiune se pierde pe la holenderul slabit.3 Fasaiala/bataia, care e de fapt un zgomot dat de scaparea de compresie pe langa injector nu afecteaza pornirea decat daca scaparea e foarte mare. In ambele cazuri in jurul injectorului apare o depunere neagra ca smoala, daca scaparea e mai veche.Scaparea de compresie fiind o problema relativ comuna la D5 ma duce cu gandul ca si la tine ar putea fi asta cauza, lucru care in cel mai rau caz te costa in jur de 20 RON+ manopera si in cel mai bun caz trebuiesc doar stranse suruburile care tin injectorul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Mar 2009 · Report post EVRICA,am descoperit care e buba,are o mica pierdere la piulita de la conducta de motorina,nimic grav.acum am alta intrebare si anume daca acolo exista o garnitura pt a o schimba fara a fi nevoit sa string prea tare sa mai dau de alta belea.niciodata nu voi reusii sa va multumesc indeajuns Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Mar 2009 · Report post Vezi ca se poate sa mearga strans putin, chiar si eu am patit la golf ca sa pierd motorina pe la un injector, de la vibratie s-a desfacut, am strans fffff putin si gata am rezolvat problema . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jun 2009 · Report post de curiozitate...despre care D5 vorbim? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jun 2009 · Report post Despre cel de 120kw, dar aceste probleme apar si la alte variante . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jun 2009 · Report post Aham...si daca nu iti mai porneste din cauzele de mai sus,exista totusi vreo metoda s-o urnesti din loc?Impinsa?Sau il ia pe NU in brate si nu mai proneste pana nu ii repari/inlocuiesti injectoarele... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jul 2009 · Report post Este imposibil sa nu porneasca la +10C, problemele sunt la 0C sau mai jos. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Dec 2009 · Report post Buna,Ma numesc Dany si sunt din Lipova Jud Arad.Am si eu o problema destul de grava zic eu.Am un s60 2.4D 130cp din 2004.De cand a dat frigul nu mai pot sa il pornesc.Saptamana trecuta tot asa,am dat la cheie si nimic,il invarte dar nimic,fum nu scoate de nici o culoare,nu scoate deloc.A venit un prieten,a desfacut furtunul de la aer ce intra in motor si mi-a cerut un spray,deodorant,nu de pornire,a dat un jet,am dat la cheie si a pornit. Dupa ce porneste prima oara,daca il opresc imediat si vreau sa il pornesc,o ia din prima.Din cate am citit pe forum mie frica sa nu fie injectoarele.Am fost cu el la un tester electronic dar a zis ca e ok.Nu stiu ce sa mai fac ca astazi a trebuit sa plec la Arad dar nu a pornit nici cu spray.Daca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi pt ca sunt in dilema.Va multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Dec 2009 · Report post Daca porneste la spray atunci este de la injectoare . Trebuie verificate injectoarele la un service specializat in diesel si sa-ti verifice returul, stiu ei ce au de facut daca sunt profi . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Dec 2009 · Report post Ms mult de sfat,ma gandeam eu ca is injectoarele,e clar,iarasi ma rupe la portofel Share this post Link to post Share on other sites