roco

De unde alimentati cu carburanti (benzina/motorina) pentru Volvo?

Recomandari, pareri, justificari   104 votes

  1. 1. Recomandari, pareri, justificari

    • Petrom
      34
    • Rompetrol
      19
    • Lukoil
      5
    • Agip
      0
    • OMV
      23
    • MOL
      20
    • Altele
      3

Please sign in or register to vote in this poll.

107 posts in this topic

Doar din Aral amandoua. Foarte bun carburant

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzina de la Mol. Alfa si Volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu bag de la mol si n-am avut probleme . mama baga numai de la lukoil si n-au fost probleme(asta acum 2-3 ani) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva sigur daca benzina din romania contine ethanol ? As dori sa aflu care tip de benzina NU contine daca mai exista asa ceva in Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ultimul plin pe care l-am facut a fost cu omv maxxmotion , si pentru mine nu merita ... merge / consuma exact la fel ca si mol / omv diesel simplu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus benzina de 2 ori de la mol luna asta (era in drum), si n-au fost probleme, Inainte am mai pus si de la Lukoil, dar de regula OMV sau Rompetrol. Bezina toata cica ar avea niste etanol in ea, dar nu ma ingrijoreaza. Am mers si cu E10 cateva mii de km (pe afara) si consumul a fost la fel, dar parca tragea mai bine, la 110km/h pe autostrada deabia mangaiam acceleratia.

Cand era benzina mai ieftina si foloseam cardul rompetrol, puneam amestecata 95 cu 101, rau sigur nu-i facea dar nici nu stiu cat ma ajuta asta.

Odata am pus de la Petrom (iesirea din buzau zona industriala, spre urziceni), dupa 200m nu mai tinea relantiul, se balbaia grav, a trebuit sa opresc A/C si sa o tin accelerata cat stateam pe loc...Am mai pus niste benzina de la Lukoil ca asta era in drum si am mers cu 80 pana in buc unde am realimentat cu efix 101

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rompetrol efix de 95 numai. e buna; pana acu 3 luni puneam numai de 98,

dupa ce am schimbat, nicio diferenta la putere, da parca a scazut consumul,

foarte putin, e drept.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este si normal, cealalta fiind mai aditivata ...

Legat de putere, o simti la viteze mai mari, nu in oras!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ultimul ani, mai ales de la GazProm. Pe A1, la km. 60, pe ambele parti ale drumului. E mereu cu 4-5 bani mai scump decat la ceilalti, dar atmosfera e foarte primitoare inauntru.

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu m-am cam legat la cap cu efixs Rompetrol, cu aceeasi ciudatenie de ani de zile - diferenta de calitate intre Constanta si restul tarii - Bucuresti de exemplu. Indiferent benzina // motorina, de ani de zile carburantul alimentat in Constanta putere mai mare si consum mai redus totodata - cifrele nu mint la consum. Eu zic ca e diferenta de carburant brut, cel ne-aditivat- e mai bun la Rompetrol decat la OMV // Petrom - cand bag carburant Petrom in statiile Rompetrol din Bucuresti & tara nu e la fel ca cel din Constanta.

Apropo, cei care alimentati OMV / Petrom din Dobrogea, daca vi se pare ca in zona carburantul e mai bun decat la OMV / Petrom, nu va inselati - carburantul de baza ne-aditivat este Rompetrol.

Iar de curatit motorul, eu zic ca face ceva, de vreme ce iar am intrat la regenerare DPF dupa mai putin de 500 km - am servit o regenerare si la dus spre Constanta vineri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...dar atmosfera e foarte primitoare inauntru.

Personalul este format numai din domnisoare sumar imbracate? In pretul carburantului intra si un masaj erotic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personalul este format numai din domnisoare sumar imbracate? In pretul carburantului intra si un masaj erotic?

... da, portofelului!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu stiu cum tot simtiti voi ca "trage" masina altfel, ca aveti "consumul" altfel, ca va "regenerati" altfel...

Eu am bagat de la TOATE benzinariile TOATE tipurile de benzina: nici o diferenta majora sau cit de cit sa influenteze ceva - motor sau simturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am luat la rand toate tipurile in tg mures de motorina (inafara de mol-aia scumpa) si toate sunt exact la fel.

si app mitul "bazine noi si curate , se ridica impuritati cand incarca bazinele" cel putin la mol (l-am intr pe un amic) si sunt 3 filtre pana la pompa , + sita si filtru din masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Florin..

La benzina daca in cartea masinii este recomandata CO98 pt.parametri optimi de cuplu si putere motor doar asta ar face diferenta fata de CO95,Alte motoare au recomndare cu CO95 -98 pt param optimi ,cel putin in teorie...

Ideea este ,personal vbind. ca simte diferenta insa ,nu am buzunar de asa ceva .Totusi 6,22 ron este mult si se consuma cam repede.. :smile:

Edited by V50Saphir
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu zic ca merge mai bine motorul cu motorina de la Rompetrol...mai ales cea premium. Eu am bagat ultimele dati de la Mol, Petrom si Omv. Mi s-a parut ca nu trage asa de bine si da cu fum pe esapament. Ma refer la s80. Pana acum alimentam de la o statie de langa mine (Agip). Am fost foarte multumit. Pacat ca a devenit Mol...si se simte diferenta aditivului. (in sensul rau).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu stiu cum tot simtiti voi ca "trage" masina altfel, ca aveti "consumul" altfel, ca va "regenerati" altfel...

Eu am bagat de la TOATE benzinariile TOATE tipurile de benzina: nici o diferenta majora sau cit de cit sa influenteze ceva - motor sau simturi.

Pai oricum tu ai herghelie de cai, indiferent ce benzina ai baga, tot "o suge" repede si bine ... :D

Cat despre motorina, personal consider ca diferenta se cunoaste iarna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu zic ca merge mai bine motorul cu motorina de la Rompetrol...mai ales cea premium. Eu am bagat ultimele dati de la Mol, Petrom si Omv. Mi s-a parut ca nu trage asa de bine si da cu fum pe esapament. Ma refer la s80. Pana acum alimentam de la o statie de langa mine (Agip). Am fost foarte multumit. Pacat ca a devenit Mol...si se simte diferenta aditivului. (in sensul rau).

Eu pana acum bagam numai petrom/omv datorita unor experiente proaste avute cu rompetrol si mol. La ultimul plin facut pe a1 la omv am sesizat ca masina fumega si fumega la accelaratii normale. Pana acum imi fumega doar la turatii peste 3500. Nu stiu ce au bagat in ea dar e ceva dubios la mijloc

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand am benzinar am alimentat de la

1. Petrom

2. OMV

La motorina alimentam tot OMV si Petrom dar nu am simțit nici o diferență

In manual scire (pentru benzina):

When driving in temperatures above +38 °C,

fuel with the highest possible octane rating is

recommended for optimum performance and

fuel economy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

- cand bag carburant Petrom in statiile Rompetrol din Bucuresti & tara nu e la fel ca cel din Constanta.

Mi se pare foarte interesant, pt ca am o experienta similara.... De cate ori plec din Constanta imi fac plinul de la OMV-ul de pe str Caraiman (Abator)... e o statie antica, inainte era Peco, petrom, Petrom V...a ajuns OMV. Ciudat e ca pun si Rompetrol de pe unde apuc...dar parca tot cu benzina din statia de la abator imi merge mai bine. Consumul cel putin e clar mai mic, am avut ocazia sa testez de multe ori.

Poate mai vrea cineva sa incerce...

Cand pun din alta parte nu simt nimic imediat DACA nu e varza benzina, ca nu o iau talpa din peco cu 0-100 sau sa o pun pe dino... daca nu se balbaie pare la fel...dar o simti la drum, ajungi la 50km/h in a 5-a si nu cere sa retrogradez, sau cand ridic piciorul de pe acceleratie sa incetinesc un pic constat ca deabia era calcata pedala... Ca daca in loc de 11s pe 0-100 face 11.1 pana la 100kmh e greu de observat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

... La ultimul plin facut pe a1 la omv am sesizat ca masina fumega si fumega la accelaratii normale. Pana acum imi fumega doar la turatii peste 3500. Nu stiu ce au bagat in ea dar e ceva dubios la mijloc

Si eu am patit acum 2 ani aceeasi chestiune cu motorina super aditivata la OMV A1 - parca avea apa in ea - pana cand am scapat de ea m-am chinuit ceva. Si facusem si plinul.

Mi se pare foarte interesant, pt ca am o experienta similara.... De cate ori plec din Constanta imi fac plinul de la OMV-ul de pe str Caraiman (Abator)... e o statie antica, inainte era Peco, petrom, Petrom V...a ajuns OMV. Ciudat e ca pun si Rompetrol de pe unde apuc...dar parca tot cu benzina din statia de la abator imi merge mai bine. Consumul cel putin e clar mai mic, am avut ocazia sa testez de multe ori.

...

Am mai scris pe undeva ca virgula combustibilul brut este de la Petrom sau Rompetrol indiferent de statia de alimentare - au intelegeri regionale - tot ce este in Dobrogea in principiu este de la Rompetrol. Asa am inteles de la un prieten care lucreaza in Rompetrol, la rafinarie. Diferenta o face aditivul pus in statie. Si pare ca si locatia, practic combustibilul brut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Va impartasesc si eu toate incercarile cu motorina de la statiile peco.

Asa cum scrie in semnatura am un V50, 1.6d de 109 cp din 2007.

Am incercat motorina din toate statiile ( mai putin Lukoil ),  fiecare cu si fara ulei 2t ( ultimul ulei folosit a fost Motul Scooter Expert, norma FC - cu eticheta verde ).

Mentionez ca am alimentat numai de la statii mari, din Constanta.

Pe zona Doborgea am inteles ca toata motorina vine de la rafinaria Rompetrol Navodari, iar fiecare o aditiveaza dupa cerintele interne. Deci depinde si din ce zona sunteti. Exceptia ar fi Mol cu motorina scumpa Evo, care am inteles ca este adusa de la unguri.

 

Astfel clasamentul, dupa pararea mea, este :

1. Petrom- motorina standard, fara ulei 2t. Motorul are un zgomot mai natural si trage ok.

    Cu ulei 2t, intr-adevar motorul este mult mai silentios, dar parca nu are forta.

2.  Mol- motorina Evo cu ulei 2t. Motorul trage, consuma o idee mai putin, dar totusi are un zgomot mai strident.

     Fara ulei, are zgomot si mai strident.

3.  Rompetrol- motorina scumpa de 55, cu ulei 2t. Motorul clar trage mult mai bine, dar la fel are un zgomot mai ascutit, nu este natural.

4.  Omv - motorina scumpa. Nu trage ca cea de la Mol si se consuma destul de repede.

5.  Petrom - motorina scumpa. Se consuma repede si nu este o imbunatatire vizibila.

6.  Omv-motorina standard; Rompetrol - motorina standard; Mol - motorina standard. Sunt toate cam la acelasi nivel, cu zgomot al motorului destul de ascutit. 

Privind uleiul 2t, am folosit un amestec de 50 ml la 10 l de motorina. Ca regula, intr-adevar motorul este mai silentios cu tacanit mai infundat, dar totusi parca are putere mai mica.

Motorina standard Petrom nu este aditivata deloc, motorina scumpa Petrom are 600 ml de aditiv, motorina ieftina OMV are 400 ml de aditiv, iar cea scumpa OMV are 1000 ml aditiv.

Inca o chestie importanta ar fi ca motoarele de 1.6d prefera motorina neaditivata.

 

 

 

Edited by Val8Geo
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai nou si de la Shell alimentez si sper sa fie buna.  Ieri seara am bagat cu 1,07 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

I like shell :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prefer oricand Bft sau Esso.Motorina de la Shell sau Aral mi se pare cam la fel ca compozitie.

In Romania alimentez tot timpul de la Petrom cu Motorina standard sau de la Omv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now