Posted 29 Mar 2007 · Report post Ma numesc Mugur si sunt din Bucuresti posesor de V40. Prima mea masina a fost (normal) un Volvo 360 cu motor de 2000 cm benzina, de care am fost deosebit de incantat si de care m-am despartit cu regret (in favoarea lui V40). Acum visez la un V50... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Mar 2007 · Report post Salut Mugur, bine-ai venit printre noi !Si eu am un V40, si ieri am aflat ca bieleta antiruliu nu a fost schimbata niciodata in 180.000km !!! Se pare ca macar pana la modelul asta nu s-au delasat cei de la Volvo la capitolul fiabilitate !Sa te duca multi km si sa te bucuri de ea ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Mar 2007 · Report post Salut , din nouDin pacate sau din fericire vreau sa o schimb tot cu un V dar mai tanar 50. Studiez ofertele!Ma deranjaza, la V40-ul din dotare, variatia turatiei cand nu e in viteza si acel zgomot (tacanit) care se aude in fata dreapta. Din cate am citit aici se pare ca e vorba de acel variator. Tin sa mentionez ca nu ma pricep la mecanica si nici nu ma dau banii afara din casa. Accept cu mare placere orice idee, ajutor, sfat etc. Km am cam 140000 din care eu nu am facut deca vreo 30000 in 2 ani. Alte probleme nu am avut iar la consum...e cum o calci!!! la 140 km/h pe autostrada pusa pe tempomat max 7l/100Multumesc tuturor si sa auzim numai de bine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Mar 2007 · Report post Nu ti-ai completat profilul si nu avem de unde sa stim ce motor ai, ce an e masina, daca e benzina sau motorina, etc etc. Variatorul (e NUMAI la motoarele pe benzina) si eu am problema cu el si trebuie sa rezolv zilele astea, te anunt cum reusesc sa-l schimb. Variatia de turatie la relanti s-ar putea tot din el sa fie (mie deja incepe si sa mi se opreasca motorul la stop).Dar nu e locul acestor discutii aici, continuam daca vrei in sectiunea S/V40, cu un nou topic. Share this post Link to post Share on other sites