kalyyyyyy

Intrebare piesa necunoscuta

24 posts in this topic

La ce anume foloseste  piesa din poza numarul 1 ? Tot ce pot sa va spun e ca este actionata vacuumatic si electric , este un servomotoras vacuumatic, genul celor pentru inchirerea centralizata de la mercedesurile vechi si din el porneste un cablu ce ajunge la debitmetru (poza 2). Cand trag de cablu (practic inlocuiesc servomotorasul cu actiunea mainii :) ) motorul da sa se opreasca. Din toate schemele de injectie pe care le-am gasit nu rezulta a fi montat din fabrica. Pe de alta parte stiu ca masina a avut gas montat aftermarket, este posibil sa aiba legatura cu instalatia de gaz? deasemenea masina a avut alarma, este posibil ca acesta sa fie un model mai vechi de imobilizator?

post-2131-12877858482217_thumb.jpg

post-2131-12877858486262_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate-i si tu firele si vezi ce zice. Este destul de ciudat dar Volvo are o gramada de ciudatenii. Imobilizator nu cred, e prea la vedere. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu face nimic acum.Este aproape sigur ceva pus aftermarket, in multiple poze pe care le-am vazut cu acest motor de la 360 nu apare piesa respectiva, deasemenea in toate cartile tehnice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am asa ceva, nici pe GLT nici pe GLE ( B19E si B200E). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ne clarifica cineva care a avut gpl la injectie, poate exista o piesa cu functie similara (cred ca altereaza functionarea debitmetrului intr-un fel sau altul).

Share this post


Link to post
Share on other sites

pare a fi o valva pentru soc automat...valva trage cablul de la clapeta de soc..foto 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil ca masina sa fi avut (sau are) cruise control... E si acolo un vacuum asemanator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt liviu 71: nu face parte din sistemul de soc cu siguranta.

pt roberto: ce este acela mosor?

pt adi 2727: nu cred ca face parte de la vre-un sistem de cruise control; cel putin dupa stiinta mea un sistem de cruisecontrol blocheaza intr-un fel sau altul clapeta de acceleratie, mecanismul in cauza actioneaza doar debitmetrul si nimic altceva.Deatfel nu s-a montat cruisecontrol pe aceasta masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mosorul e o piesa f importanta

ai vazut ca daca tragi cu mina de el motorul da sa se opreasca

poate trebuie sa=l rebobinezi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ne lamurim:

Piesa respectiva nu afecteaza functionarea motorului, pe moment este si scoasa de pe masina pentru a face ordine in compartimentul motor.Este un sistem auxiliar injectiei, nepus standard pe niciun volvo din seria 300 si cel mai probabil nu are legatura cu volvo. Am zis ca este imobilizator prima data deoarece el actioneaza clapeta din debitmetru dandu-i calculatorului informatii gresite, astfel calculatorul baga prea multa (putina) benzina iar motorul se opreste.Intrebarea despre piesa am pus-o din pura curiozitate,nu e nimic stricat.

Si totusi ce face acel mosor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de obicei piesa aia nu e pusa asa la vedere

e situata undeva in spatele motorului

nu stiu de ce la tine e pusa acolo

probabil s=a mai stricat odata si fostul propietar a considerat ca e mai bine sa-l puna in fata,mai la indemina

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci asa functioneaza un imobilizator?esti sigur? Oricum nu a fost din fabrica imobilizatorul , probabil a venit odata cu vre-o alarma de a pus-o cineva intr-un trecut indepartat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

credeam ca vorbim de mosor nu de imobilizator

ala e mai complicat

are multa electronica si mecanica in el

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahahahahahahahhhhhhahahahaha......

  Mai tine mult mosorul? I can`t belive that!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiam ca mosorul este acoperit cu un strat fin de pudra de aur  tocmai pt a impiedica piesele mecanice si electonice din jurul bobinei mosoriale  sa se oxideze !  :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a=ti sarit si voi

desteptilor

nu va mai puteati abtine o zi?

asa a=ti pierdut

@kalyyyyy acum serios

mosorul se afla la frina de mina ,pe el e infasurat cablul de la frina de mina

imobilizatorul inchide niste circuite electronice si nu mai porneste motorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

a=ti sarit si voi

desteptilor

nu va mai puteati abtine o zi?

asa a=ti pierdut

@kalyyyyy acum serios

mosorul se afla la frina de mina ,pe el e infasurat cablul de la frina de mina

imobilizatorul inchide niste circuite electronice si nu mai porneste motorul

AMIN!  :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kalyyyyyy.... multumim pt. intelegere ! Trecand peste faptul ca mult nu te-am ajutat sunt singur ca multi cunoscatori au zambit sau ras la citirea mesajelor si asta e bine, pentru ca uite trec zile si vad o gramada de chipuri care uita sa mai si zambeasca !  :occasion14:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce e ala mosor?

NU EXISTA ASA CEVA !!! ;D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

de unde ai scoso ca nu exista mosor?

la masina poate nu e .dar sint jucariile care-l folosesc pe post de motor,adica ai tras de ata se invirte mosorul si uite asa mere jucaria

gata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now