Posted 23 Mar 2009 · Report post Ma gandeam zilele astea sa scot un buton fals de pe bord pentru ca este zgariat si sa il inlocuiesc. Masina mea are 2 astfel de butoane. Stie cineva cum se scot si daca se schimba usor? Vroiam sa incerc eu dar mi.e frica sa nu fac ceva rau si sa stric pe acolo. Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2009 · Report post orice buton fals se poate scoate - dar trebuie putina atentie cind il scoti sa nu zgarii ceva pe-acolo. Volvo recomanda o "scula" care arata ca o pila de unghii-dar e facuta din os... deci daca esti maniac, ia un os si pileste-l pina ajunge subtire ca o pila de unghii si gata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2009 · Report post maniac sunt dar nu asa tare sa fac o pila dintr.un os..... o sa caut ceva asa subtire pentru a scoate butonul sa vad... exact de aia imi era frica sa nu zgarii bordul k as innebuni ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2009 · Report post poti incerca sa tai o bucata dintr-o cartela de telefon public sau chiar una de la un sim de telefon mobil, sau chiar dintr-un card de credit (daca ai asa ceva si nu iti mai trebuie:)). zic si eu, nu stiu exact cam ce trebuie sa faci cu "scula" respectiva... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2009 · Report post am gasit la un magazin de aici o chestie asemanatoare. Este destul de subtire si rezistenta. Sa vedem ce o sa iasa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2009 · Report post Fostul proprietar a folosit butoanele false si din unul a incorporat acolo un microfon pentru hands free iar in celalalt si.a montat un joystick minuscul pt alarma... acum si.a demontat alea si mi.a ramas mie 2 gaurele acolo pe unde a tras firele si ii strica aspectul imi place sa arate bine masina. Si apropo... ceva care nu este legat de acest topic: Azi am parcat masina, totul bine si frumos, m.am dat jos si am observat k era cam apropiata de masina din spate care era o furgoneta. Am stat putin pe ganduri si am zis k poate ala cand iese dimineatza imi lasa vreo zgarietura cand iese din parcare, asa k m.am intors la masina si am dat drumul la frana de mana nepornita k sa se duca la vale putin. In timp ce masina aluneca usor se auzea in fata la roata k si cum s.ar freca de ceva..... m.am uitat dar nu am observat nimik ciudat, nu atinge cauciucul de nimik, m.am uitat si la roata.. nimik. Avand in vedere k e primul meu Volvo, e ceva nomal ? A mai patit cineva asa ceva ? Cand masina nu e pornita daca apas pe frana... se apasa greu k si cand ai fi in mers cu orice alta masina, se opreste motorul si incerci sa franezi..... Va rog sa imi spune.ti si mie dak e normal sau ce are.... k sa nu mai stau asa in stres si sa ma gandesc ca are masina ceva Mii de multumiri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2009 · Report post poate a ramas un pic mai multa presiune in pistonul care-ti impinge placuta de frina pe disc. Pune-o si tu pe un cric - cind ai timp si chef si misca roata aia - vezi daca se roteste liber. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2009 · Report post Harjaitul poate fi de la discuri de frana cu un strat micronic de rugina format peste noapte - e normal... Si mai e normal ca atunci cand ai motorul oprit, pedala de frana sa fie tzeapana ca si cum ai avea o caramida sub ea... Acest lucru se datoreaza faptului ca nu exista vacuum in brake booster (tulumba aceea care amplifica frana). Poti verifica (lucru dragut de altfel) tinand apasata pedala de frana si pornind motorul - o sa vezi ce frumos se "lasa" pedala in jos ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2009 · Report post Inteleg... deci e normal... acum sunt mai linistit... Multumesc frumos Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Mar 2009 · Report post Venind vorba despre butoane (false sau nu), aveti idee cum se scoate butonul de avarii? De la un timp nu mai merg avariile (adica clipesc doar becurile de pe stanga). Daca apas mai tare pe buton merg si pe dreapta. Cred ca este un contact slabit in spatele butonului, si vreau sa verific, insa trebuie sa-l scot pt a face aceasta verificare. oricum, daca nu e de la contacte, trebuie schimbat butonul cu totul, deci tot trebuie sa-l scot... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Mar 2009 · Report post Eu l-am scos la a mea acum o luna deci s-ar putea sa te pot ajuta:1.Se inlatura butoanele de la clima(se treage pur si simplu de buton-daca nu a fost scos niciodata o sa fie mai complicat dar intrun final o sa iasa)2.Se inlatura panoul frontal de la clima(panoul pe care sunt notate temperaturile,turatia..etc)bagi degetele in lacasurile butoanelor si tragi panoul afara(poti lucra si pe margini cu o surubelnita-daca ai grija sa nu zgarii panoul)3.Sub acel panou(in partea de sus)sunt 2 suruburi in stea(parca).Se desfac cele 2 suruburi4.Deasupra fantelor de aer centrale(pe mijlocul lor)sunt 2 cleme(cate una pe fiecare fanta)Baga o surubelnita dreapta si fina intre bord si fanta,apasa marginea clemei in jos in timp ce tragi usor de compartiment-cel cu fantele de aer si butonul de avarie- inspre tine.Repeta operatiunea si la cealalta fanta.5.Dupa ce ai putut scoate compartimentul(ATENTIE!nu il trage prea mult compartimentul afara ca poti defecta tijele de la reglajul aerului+tuburile prin care vine aerul)desprinde mufa din spatele butonului de avarie si impinge(parca)butonul inauntru,scotand-ul pe partea cealalta....si gata Sper ca ai inteles ceva din balariile care le-am scris pe'aci.Daca ai intrebari...stii ce tre sa faci Share this post Link to post Share on other sites