Posted 3 Apr 2009 · Report post nu porneste un volvo 440 de 2000 din 1994 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2009 · Report post Pai trebuie sa incepi cu inceputul. Alimentare si aprindere.Incepi sa elimini pana gasesti cauza. Crezi ca o masina nu porneste doar dintr-un singur motiv? . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2009 · Report post Mai multe detalii. Completeaza profilul si prezinta-te sa stim si noi cu cine stam de vorba . Aceeasi intrebare ca si @Volvo460 Crezi ca o masina nu porneste doar dintr-un singur motiv? . Ai facut ceva verificari ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2009 · Report post are scinteie doar la cilindrul 3 daca scot fisa de la cilindrul 3 are scinteie foarte slaba la celelalte fise Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2009 · Report post am schimbat distribuitorul aceleasi simptome masina mergea perfect si deodata sa oprit si nu mai porneste Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2009 · Report post Daca ai autotester pe ea vezi ce zice . Ce coduri de eroare da . Ai schimbat distribuitorul dar rotorul l-ai schimbat ? Scinteia slaba poate fi si din aceasta cauza . Si fisele au o durata de viata . Succes . BTW , vezi ca e si manualul de seria 400 aici http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,4713.0.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2009 · Report post sa nu-l fi inecat... desfa bujiile, lasa o noapte motorul sa "respire" . asa vei lasa toate benzina sa se evpore. apoi, incalzeste putin bujiile (aragaz sau orice flacara deschisa), moteaza bujiile inapoi (sa fie calde-fierbinti) si apoi da la cheie in timp de ti acceleratia la podea. NU da "sprituri". poate o sa porneasca asa....M. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2009 · Report post am schimbat si bujiile am verificat si fisele functioneaza am lasat deconectata poate se reseteaza dar tot degeaba am cumparat un sensor de volanta azi am sa-l incerc poate am noroc altfel na mai ramas decit compiuterul de bord .din cite am inteles senzorul trebuie sa aiba o rezistenta de 220 +-60 ohmi sa nu fie compiuterul ca nu stiu unde l-sa putea reseta .ps mersi de carte si de opinii.sper sa-l pot face. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2009 · Report post verifica scanteia la fisa centrala, e posibil sa se fi defectat bobina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2009 · Report post e cureaua de distributie rupta si nu invirtea axul cu came am luat-o jos ar trebui sa pun una noua problema e ca nu prea stiu cum are semn pe pinionul de pe ax de came dar nu gasesc semnul de pe vibrochen si cum ar trebui sa se potriveasca semnele.stie cineva? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2009 · Report post Nu cunosc raspunsul la ce intrebi tu dar iti sugerez sa te uiti preventiv si la supape pt ca fiind diesel are camera de ardere foate mica si daca se rupe cureaua de distributie in mers...stramba cam jumatate din supape(cele care le prinde deschise)ceea ce duce la un mers in 2 pistoane , in cel mai fericit caz , si un fum de te iei la intrecere cu trabantul...Doamne ajuta sa se fi retezat cand ai incercat sa o pornesti... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2009 · Report post Da,are dreptate Daniel,norocul tau ar fi sa se fi rupt cureaua fara sa porneasca motorul. Spune ce tip de motor ai. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2009 · Report post motor de 2000 pe benzina am gasit procedura de montare pe forumul din anglia cureaua sa rupt in mers sper sa nu fi indoit supapele ca atunci ii bai mare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2009 · Report post sigur ai supape strambe.asa ca primul pas e sa dai chiuloasa jos.nu vreau sa te sperii dar altceva nu ai ce sa faci. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2009 · Report post Fa-i un test de compresie si afli rapid daca ai supape indoite. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2009 · Report post Nu-i nevoie sa faca test de compresie . Daca s-a rupt cureaua in mers sigur are supape indoite . Am patit-o eu . Intrebarea cheie este cite supape a reusit sa indoaie . Eu am avut doar doua supape si eram in treapta intii la vreo 10 km/h . Du-o la "doctor" si fa-o cit mai repede bine . SUCCES Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2009 · Report post la asta ma m gindit si eu pentru ca sint doua feluri de chiuloase cu interferenta si fara si poate am norocul sa nu lovit supapele pun cureaua si aflu nu mai iau jos chiuloasa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2009 · Report post Nu vreau sa te sperii- am patit-o si eu - toate supapele indoite si se pare ca si segmentii fisurati - chiar si acum, dupa inlocuirea supapelor, tot scoate fum Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Apr 2009 · Report post supapa de evacuare la cilindrul 3 indoita si inca doua lovite dar noroc ca nu s-au indoit cureaua 80 lei supapa 40 si garnitura de chiuloasa 55 lei plus manopera si sper sa mearga Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Apr 2009 · Report post Felicitari!Ai iesit foarte ieftin si iti spun eu ca a meritat din plin investitia...Va merge... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Apr 2009 · Report post supapa de evacuare la cilindrul 3 indoita si inca doua lovite dar noroc ca nu s-au indoit cureaua 80 lei supapa 40 si garnitura de chiuloasa 55 lei plus manopera si sper sa meargala 1721 turbo o supapa de evacuare este aprox 200lei \ Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Apr 2009 · Report post supapa de evacuare la cilindrul 3 indoita am scos chiuloasa am schimbat-o 40 de lei plus o garnitura noua 55 de lei si merge bine pina acum plus doua zile de munca.a si dori sa multumesc ajutorul vostru a contat foarte mult. Share this post Link to post Share on other sites