Posted 6 Apr 2009 · Report post Buna ziua , Detin un Volvo S60 , 2.4l benzina , an 2002 . Am probleme cu intinzatorul de la curea (fluiera rola) . Am fost la mai multe service-uri , dar inca nu si-au dat seama concret care ar fi problema exacta . Cureaua este intacta , alinierea pe role este ok , insa pe rola de la intinzator cureaua nu calca pe toata latimea ei , ramane un 1cm inspre bloc motor unde cureaua nu calca . Astfel , solicitandu-se o sarca majora pe rola in mers , banuiesc ca se obtine un joc pe axul rolei . Vreau sa va rog daca poate cineva sa-mi zica , cineva care are un volvo asemenator , daca se comporta la fel cureaua pe rola de la intinzator sau este o doar problema la mine . Va multumesc anticipiat ,O zi buna . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2009 · Report post Fluiera tot timpul sau numai dimineata ? Daca fluera dimineata intra la categoria :"asa face toate" . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2009 · Report post Salut,Am avut eu o problema asemanatoare in sensul ca fluiera cureaua, scartaia rola si cand priveai din lateral se observa o "fluturare" a curelei de accesorii si o miscare excentrica a rolei intonzatorului. S-a rezolvat prin schimbarea intinzatorului, a rolei de ghidaj si a curelei de accesorii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2009 · Report post Cureaua este intacta . Doar rola fluiera . Suna mai accentuat dimineata , dar nu numai . Dupa ce se incalzeste motorul sunetul dispare cand sta la relantiv dar accelerand apare iarasi fluieratul . Pompa de servo nu este , cureaua nu este . Mi-am fost comandat rola de la intinzator , am schimbat-o , am circulat 4-5zile cu ea fara sa sune nimic dupa care sunetul a revenit . Faptul ca ,cureaua nu calca pe toata circumferinta rolei , in mers rola fiind solicitata se creeaza joc la rola , determinant fluieratul . Asta ar fi singura explicatie care am primit din mai multe parti . Am pus rola noua , dupa cateva zile de rulare , rola a incepet sa fluiere . Vreau sa stiu la alte masini daca cureaua are o asemenea aliniere pe rola de la intinzator , ca daca cureaua calca pe toata latimea rolei atunci am eu o problema . Va multumesc !. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2009 · Report post Cureaua de alternator (banuiesc ca despre asta e vorba, nu de cea de distributie) se uzeaza in timp. Cu toate ca arata ok, proprietatile cauciucului se deterioreaza. Cel mai simplu e sa schimbi cureaua cu una noua. Daca fluieratul nu dispare, singura varianta e cea a intinzatorului defect, sau daca zici ca ai distanta si nu calca bine cureaua, s-ar putea sa fie alt model decat cel original. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2009 · Report post As putea sa incerc sa cumpar alta curea . Dar nici dupaceea sa cumpar cureaua de dragul de a face experimente si sa nu fie cureaua de vina . Eu zic ca daca era cureaua imi suna tot timpul ... dupa cum am zis si in mesajul anterior , am fost cumparat o rola noua (made in germany) cu care am rulat cateva zile fara nici un sunet . Saptamana aceasta mi-au pus rola veche inapoi (rola volvo) dar mi-au pus-o invers , cu partea care nu a fost solicitata , punand de altfel niste vaselina la rulementul rolei . Bunnnn , am circulat cu ea 2 zile fara nici un sunet , si acum iata-ma scriindu-va disperat si totodata nervos avand in gand frumosul fluierat al volvo-ului meu ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2009 · Report post cureaua trebuie sa calce pe toata latimea rolei daca nu calca sunt 2 variante una nu e buna rola sau rola are un distantier pe care mecanicu care a umblat prima oara acolo nu l a mai pus ..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2009 · Report post Va multumesc pt raspunsuri . Chestie e ca nici pe rola originala cureaua nu calca complet si iarasi alinierea rolei e cum trebuie sa fie . Mecanicii s-au tot uitat cum sa puna cureaua sa calce complet dar fara rezultat . Cand a montat cureaua inapoi a reusit sa aseze cureaua sa calce pe toate rolele ok , dar dupa 2 metri in care am impins masina , cureaua a sarit iarasi dp rola de la intinzator cu un cm (adica s-a fi reglat ea cum ar venii) . Am sa intreb de acel distantier sa vad ce-mi zic , unde trebuia sa fie , exista asa ceva ... , ms de raspuns . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2009 · Report post Pune aici un cod motor (ex B5244S) si o serie de sasiu (cea care incepe cu YV1RS...) si comparam piesele sa vedem daca ti-au adus ei ceea ce trebuie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Apr 2009 · Report post Si rola originala de la volvo tot asa se comporta . Altceva cand timp a stat masina la mine nu am schimbat . Daca as sti daca la alt volvo asemanator cu al meu , tot asa calca cureaua , as putea sa zic ca problema e la mine si ca ceva nu e bine acolo , ori mecanici nu stiu cum s-o puna calumea ori ceva s-a fost schimbat la masina in trecut care cauzeaza . Mersi . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Apr 2009 · Report post S60 2,4 l benzina , 140 cp , an 2002 . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Apr 2009 · Report post Eu am un motor asemanator cu al tau si am ceva zgomote dar numai la rece, cum se incalzeste motorul nu face nici un zgomot, eu am B5244S iar tu ai varianta S2, deci motoarele sunt identice mai putin injectoarele si ETMul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Apr 2009 · Report post am acelasi motor si am avut o problema asemanatoare, fluiera rola de la intinzator, apoi ambreiajul de la compresorul AC. am schimbat toata transmisia role, curea + ambreiaj compresor si s-a rezolvat problema. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Apr 2009 · Report post Si eu am schimbat ambreiajul de la AC, este cam standard defectul asta la Volvo . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2009 · Report post asta si multe altele Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Apr 2009 · Report post AC-ul la mine nu are probleme ...la cuplare/decuplare nu se simte nici o reactie . Si la mine suna mai intens cand e motorul rece si scade sunetul cand devine cald . Am testat tot ce este pe curea , pompa servo , alternator , rulmenti , tot ceea ce este pe acolo . Daca era sa fie altceva , suna tot timpul , eu mi-am fost comandat rola noua , am pus-o pe masina , o sapt am rulat fara nici un sunet , dupa care a revenit fluieratul . Daca era altceva decat rola de la intinzator, suna tot timpul . Rog inca o data pe cineva cu un motor asemenator sa se uita la curea , daca acopera toata rola de la intinzator . Ma gandesc ca probabil cineva a schimbat inainte sa fie masina la mine intinzatorul si a uitat sa puna ceva distantier acolo pt ca nu este normal ca,cureaua aia sa nu calce pe toata rola . Mersi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Apr 2009 · Report post Stai sefu ca e de la ei Eu am 2 Volvo in curte si ambele au aceiasi problema, cand e motorul rece se aud o multitudine de zgomote, cum se incalzeste se face liniste. Deci "e de la ei" sau "asa face toate" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Apr 2009 · Report post Am si o skoda si la ea face la fel......Mai ales iarnaCand o pornesti face mult zgomot, dupa 1 minut de functionare merge frumos..... eu presupun ca e tot de la intinzator.....Volvo-ul inca nu face scandal si nici nu imi doresc.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Apr 2009 · Report post Se poate schimba numai rulmentul daca bobina e buna. Costa in jur de 80 RON +manopera si umplut cu freon. Share this post Link to post Share on other sites