Sign in to follow this  
Followers 0
Guest cristikrs

reglaj faruri

33 posts in this topic

  daca imi poate da cineva detalii despre cum se pot regla mecanic farurile la modelul s40 v50.as fi interesat daca exista si alt reglaj in afara de cel electric.multumesc ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

exista.

cu o cheie hexagonala (nu shtiu de cat). daca te uiti la far de sus in jos o sa vezi ca pe langa tija de fixare este unshurub de plastic alb. de acolo reglezi farul sa bata stanga-dreapta si mai este msi spre fata masinii, spre coltul din interiorul farului tot la fel un shurub pt reglaj sus-jos. dc vrei maine revin cu ceva poze in cazul in care nu te descurci.

mentionez ca eu am xenon de fabrica. poate ii cu ceva diferit. habar nu am.

Share this post


Link to post
Share on other sites

exista.

cu o cheie hexagonala (nu shtiu de cat). daca te uiti la far de sus in jos o sa vezi ca pe langa tija de fixare este unshurub de plastic alb. de acolo reglezi farul sa bata stanga-dreapta si mai este msi spre fata masinii, spre coltul din interiorul farului tot la fel un shurub pt reglaj sus-jos. dc vrei maine revin cu ceva poze in cazul in care nu te descurci.

mentionez ca eu am xenon de fabrica. poate ii cu ceva diferit. habar nu am.

bagi pozele pt mine? mersi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine dim:) acu ii cam intuneric. ( sau faci misto? :P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine dim:) acu ii cam intuneric. ( sau faci misto? :P)

nu fac misto, vorbesc foarte serios.

stiu ca mi le-am reglat o data la service dar acum tot prin copaci bat farurile si n-as mai da 40 lei pt cat invart ei de 2 ori din cheie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roskat, din pacate am uitat de poze :(. Daca reusesc azi sa le pun ar fi bine. Sunt undeva la munte unde nu prea ii semnal gsm numai cand si cand. Deci merge greu netul, dar se rezolva:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roskat, din pacate am uitat de poze :(. Daca reusesc azi sa le pun ar fi bine. Sunt undeva la munte unde nu prea ii semnal gsm numai cand si cand. Deci merge greu netul, dar se rezolva:)

sa traiesti  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze de intarziere

post-1681-1287785978425_thumb.jpg

post-1681-12877859788427_thumb.jpg

post-1681-12877859792889_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze de intarziere

Saru'mana, raman dator. ai idee ce cheie trebuie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ii destul de dubasha, dar cred ca merge si cu surubelnita dreapta.

cheia ii ceva hexagonala dar nu stiu de cat. adica poti foloso ceva tubulara. parerea mea ii ca ori ii de 8 ori de 10.

te uiti dim si vezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la ce foloseste exact acest reglaj???

Adica ajuta la ceva concret, bat farurile mai bine, bat mai sus deci ai mai multa lumina???

Am observat ca la mine farur din dreapta bate mai mult decat cel din stanga si cica ar fi normal ca cel de langa axul drumului sa fie mai slab ca sa nu-i orbesti pe cei de pe sensul opus.

Oricum daca ar folosi la ceva mi-as face si eu un reglaj, ca mi se pare ca sunt slabe farurile mele desi am schimbat becurile cu unele extreme power de la philips - poate ma invata cineva cum sa le si pun in valoare prin acest reglaj.

Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai iti reglezi farurile cum sa bata... in cer sau in pamant + laterale

Share this post


Link to post
Share on other sites

ideea ii ca farul din dreapta bate mai sus ca si cel din stanga si mai inspre partea drepata ca sa iti lumineze cat de cat partea drepata.

de aceea masinile cu volan pe drepata cand sunt aduse la noi si sunt omologate tre sa li se modifice configuratia la faruri.

cojocaru poate pe tine te-ar ajuta f mult un rand de xenon pe faza scurta. mai ales ca ai lupele. xenonul face toti banii. vorbeste cu bogdan-g ca el le are cu astea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am xenon din fabrica dar nu se misca la regaljul manual deloc. Am incercat cu cheie la cele doua suruburi dar nimic. Raman la fel. Ideea e ca bat foarte aproape si noaptea daca opresc faza lunga am impresia ca sunt chior. Asa au fost setate din fabrica posibil dar ptr sosele Europene LUMINATE nu ptr Romanica. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu ceva idei ar fi perfect.

Multumesc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie sa pui masina aproximativ la vreo 3 m de un perete si sa stea cat de cat pe plan drept. asa iti poti da seama cat de bine bat. pt reglajul ala, ca sa se modifice pozitia trebuie sa invarti destul de mult. eu le-am reglat cu masina din aia electrica de bagat holshuruburi. cu aia ai spor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atat de muuult???

Merci oricum o sa incerc...eu am tot dat si daca am vazut ca nu se misca nik am crezut ca dau ceva peste cap si le mai si stric.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu vreti sa fiti injurati in fiecare noapte cind circulati ,merge-ti la service ,reglajul farurilor se face pe aparate, nu dupa urche

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am xenon din fabrica dar nu se misca la regaljul manual deloc. Am incercat cu cheie la cele doua suruburi dar nimic. Raman la fel. Ideea e ca bat foarte aproape si noaptea daca opresc faza lunga am impresia ca sunt chior. Asa au fost setate din fabrica posibil dar ptr sosele Europene LUMINATE nu ptr Romanica. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu ceva idei ar fi perfect.

Multumesc...

eu personal nu cred ca exista diferente intre reglajul farurilor intre tari, adica exista o limita maxima cat de sus pot sa bata, fara sa orbeasca (limita care ar trebui controlata de rar la verificarea periodica). din experienta proprie pot sa spun ca farurile normale de volvo bat destul de slab, ca si la audi-urile pe care le-am avut. in schimb bat excelent la fiat-uri (mai bine decat la mult masini cu xenon) - asta ca impresie personala.

de asemenea la xenon se regleaza farurile automat, nu trebuie reglate manual - ca la orice marca, daca nu ma insel. oricum un service bun face treaba mai buna decat ajustarea ochiometrica la perete sau dupa cum spune bine feraru3333 "dupa ureche". poate negociezi cu servic-ul la care mergi sa faca o reducere sau pe gratis. eu facand toate servicarile la ei am partea de asemenea facilitati: intra la categoria "pregatirea masinii pt toamna/iarna etc"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce stiu eu, la bi-xenon se regleaza automat farurile, nu si la xenon. Se poate totusi sa ma insel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci, o sa merg eventual la un service cu toate ca la mine nu s-a miscat deloc. Deci poate sa desfaca ei ceva pe acolo sau sa umble pe la senzori. Oricum imi bat foarte aproape. Sincer niciodata nu am agreat xenon-ul. Am avut si pe alte masini si nu se compara cu halogenul. Au capacitatea de a orbi pe cei din fata si de a "da bine" dar nu au lumina de halogene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ati incercat si cu alte becuri ? si eu aveam probleme cu farurile cand am luat masina..am luat phillips nu stiu de care , care zic ei ca au o lumina mai puternica dar tot degeaba.problema am rezolvat-o cumparand niste becuri normale de la bosch care au ajuns undeva la 25 RON/bucata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea e ca e posibil sa mai trebuie sa schimb ceva. Daca pun halogene ma gandesc ca oricum e un reglaj de sus-jos pe care trebuie sa-l fac. Lumina fac farurile dar prea aproape. Cand merg noaptea undeva si dau de pe faza lunga pe scurta ca na asa e regulamentul, parca-s chior ptr ca bat prea aproape. Imi spunea cineva mai sus ca trebuie sa invartesc mai mult de acele surubele de plastic. Ma gandesc sa nu le dau peste cap. Daca ati mai facut careva asa ceva spuneti-mi si mie cat de mult trebuie sa invartesc.

Multumesc oricum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0